muliseme siin edasi: Disco II keskdiffer vs TC

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

Ja töötab 100%
Sellest on ikka kõvasti abi nii maastikul kui suure lume ja libedaga.
olen kunagi sõitnud LR-iga

Kiur ojala
Tel: 56935072
e-mail: sail@hot.ee
Sa võid olla alkoholsõltuvuses. Kui vähegi võimalik, lõpeta joomine otsekohe.
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

ja hea, et saab TC välja lülida!
(auto tuleb käivitada kesklukk peal asendis)
from disco 2 disco
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Tere

Uurin ja puurin siin seda mehhaanilist keskdifri lülitamise võimalust. Kas saan õieti aru, et kui ehitan selle hoova ja lülitusmehhanismi sinna vahekasti külge, siis asi toimib nii TC-ga kui ilma, olenevalt sellest kas lülitada lukk sisse töötava mootoriga või käivitada difrilukk sees. Või peab selleks, et asi toimiks ja armatuuris vastav lamp (dif lock) tööle hakkaks, ka mingeid juhtmeid/pistikuid ümber asetama/ringi tegema? Vabandust, kui loll küsimus, aga juhe on koos. Ja käesolev talv on tõestanud tungivat vajadust keskdiferentsiaali lukustamise võimaluse järele.

Tänud ette

rs
----
DII Td5 2001 manuaal
(kunagi soetan BTR-i)
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

piisab ainult sellest va hoovakesest. Elektriga ei pea möllama.
from disco 2 disco
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Tänud Petros, asun raua kallale.

rs
---
DII, Td5 manuaal, 2001
(kunagi soetan BTR-i)
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

jama majas

Postitus Postitas Rändsell »

Raua kallale asumisel selgus siis niipalju, et minu autol seda hoovastamiseks vajalikku väljavõtet vahekasti küljes ei ole. Kuna masin on 2001. aasta II poolaasta väljalase, siis ainsaks lohutuseks on see, et äkki on tegemist esimese seda tüüpi liinilt tulijaga :)

Nali naljaks, kaevasin netis ning sain aru et 400-500 USD-i eest saab ka sellise vahekastiga keskdiffer lukku vajadusel? Siit ka küsimus: kas keegi on sedalaadset ümberehitust teinud?

Tänud vastajatele

rs
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... Manual.pdf

Rändsell, kui Sa lk. 15 lahti teed, siis seal detailid 16 ja 32 on kaaned. Kui nr 16 eemaldada, saad
teada kui palju Sinu vahekastil juppe puudu on.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Re: jama majas

Postitus Postitas inseneer »

Rändsell kirjutas:Raua kallale asumisel selgus siis niipalju, et minu autol seda hoovastamiseks vajalikku väljavõtet vahekasti küljes ei ole. Kuna masin on 2001. aasta II poolaasta väljalase, siis ainsaks lohutuseks on see, et äkki on tegemist esimese seda tüüpi liinilt tulijaga :)

Nali naljaks, kaevasin netis ning sain aru et 400-500 USD-i eest saab ka sellise vahekastiga keskdiffer lukku vajadusel? Siit ka küsimus: kas keegi on sedalaadset ümberehitust teinud?

Tänud vastajatele

rs
Olen ehitanud selliseid vigureid mitte üks kord. Vajadusel pistan ka vahekasti vajalikud vigurid sisse, kuid kas see ka rahaliselt rentaabel on pead juba enda käest küsima.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Inseneer, äkki saaksid asja rohkem lahti seletada - mis ja kuidas ja kui palju?

rs
sillu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Mai 23, 2012 16:06

Postitus Postitas sillu »

mul on gaz 53 gaaasitross toodud käigukangi kõrvale tõmban üles on sees lükkan alla on väljas.Hind olematu...lollikindel
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Mul ka juba aasta jagu trossiga salongist lülitatav. Kohalik meistrimees tegi plastiknupu ja kummimuhviga hoova, mis on toodud välja aeglusti kangi kõrvalt. Kui sinna peale kiri "diff lock" kleepida, siis võiks patendi võtta, asi näeb sedavõrd esteetiline välja. :) Toimib lollikindlalt ja hind olematu...
LR Discovery II TD5 manuaal
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Rootsist saab hoova süsteemi osta mingi 200 eur-ga D II-le, kui on olemas väljavõte kastis. Kui selle lingi üles leian panen üles siia.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
madish
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: P Veebr 16, 2014 20:44

Re: jama majas

Postitus Postitas madish »

Midagi - http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... e-kit.html - sellist on ilmselt Inseneer kasutanud ümberehitamiseks?

Kokkupuuteid kellelgi?
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Re: jama majas

Postitus Postitas inseneer »

madish kirjutas:Midagi - http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... e-kit.html - sellist on ilmselt Inseneer kasutanud ümberehitamiseks?

Kokkupuuteid kellelgi?
Sellist asja leidub meil samuti, seda on vaja siis kui vahekastis puudub lukk. Eks ikka on neid aegajalt ringi tehtud. Pole mingi raketiteadus.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”