..et mismoodi sa ta ära tegid, kaesid silmaga ära vä? Elik asjast ,ega sa äkki miskit elektrilist sinna ei pannud?Ojala kirjutas:Lisaks veel nii palju, et ära on tehtud ka keskdifri lukk.
muliseme siin edasi: Disco II keskdiffer vs TC
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?Urvo kirjutas:Keskdiffrilukk on tehtud mehaaniliselt 100% lukustatavaks salongist. Toimib ideaalselt!
Disco I ES, 300Tdi
kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
Et siis DI-l on keskdifri lukk salongist, sellest samast kangist ja DII-l ei ole? hmtt kirjutas:kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
Disco I ES, 300Tdi
Et nagu, kui võtmega ta alt permanentselt "lukku panna", siis ta on jah lukus kogu aeg. D II-le saab ka käsitsi lülitatava panna salongist. Või siis elektrilise.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Pikemalt ja lähemalt:
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... =keskdifri
http://www.landroverclub.ee/foorum/view ... =keskdifri
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
D2
Kui aeglustiga ja rahulikult gaasiga toimetada siis olen paar autot saanud jäistel teedel kraavist välja sikutatud. Hakkab mõni ratas libisema, lisad rahulikult mootori pöördeid siis TC hakkab väga mõnusalt papude tööd juhtima.
t6si, TC ei ole halb, samas ka mitte ideaalne...
n kulutab pidureid, on viibega, m6nikord ei taha teda yldse ja pahatihti tahaks ise olla 'see aju', kes kontrollib olukorda.
V2ga hea kui oleks esi, kesk ja tagumine diffri lukk lyliatav.
tavalise disco puhul on rasketes oludes parim see kui keskmine dif on lukus ja lisaks tuleb vajadusel appi TC. v6in ka omast kogemusest t6deda, et keskmine d lukk on parem kui TC, samas on koos koige parem.
kivi muidugi inglaste kapsaaeda, et nad arvasid D2 tulekuga, et TCst piisab. hiljem, D2a'ga nad parandasid vea.
Disco 3l on seda t6hustatud fanci pesumasina nupu n2ol. paljudel muudel uutel maasturitel on sedasorti elektroonika minuarust ka defaultina sees. v2hestel on fyysiline kang.
v6iks muidugi postitada defendrtite tehnilise kausta alla kysimuse, et ega nad taha vastavat elektroonilist automaatikat :p
n kulutab pidureid, on viibega, m6nikord ei taha teda yldse ja pahatihti tahaks ise olla 'see aju', kes kontrollib olukorda.
V2ga hea kui oleks esi, kesk ja tagumine diffri lukk lyliatav.
tavalise disco puhul on rasketes oludes parim see kui keskmine dif on lukus ja lisaks tuleb vajadusel appi TC. v6in ka omast kogemusest t6deda, et keskmine d lukk on parem kui TC, samas on koos koige parem.
kivi muidugi inglaste kapsaaeda, et nad arvasid D2 tulekuga, et TCst piisab. hiljem, D2a'ga nad parandasid vea.
Disco 3l on seda t6hustatud fanci pesumasina nupu n2ol. paljudel muudel uutel maasturitel on sedasorti elektroonika minuarust ka defaultina sees. v2hestel on fyysiline kang.
v6iks muidugi postitada defendrtite tehnilise kausta alla kysimuse, et ega nad taha vastavat elektroonilist automaatikat :p
from disco 2 disco
Kusjuures ka Defenderitele sai lisaks keskdifri lukustusel TC juurde osta ning võin isiklike kogemuste varal väita, et see kombinatsioon on vägagi tõhus. Kusjuures Defenderitel kasutatav TC on kuidagi eriliselt inteligentne. Ta ei "ei sega vahele", kui pole vaja ning "aitab kaasa" kui seda parasjagu vaja on.
Keskdifri luku puhul on tegu ikkagi pesuehtsa füüsikaga, kus läbi lukustaud diferentsiaali sunnitakse esimene ja tagumine kardaan ühesuguse kiirusega ringi käima.
See on sama lihtne, kui aeglustiga ja mootoriga auto pidurdades mäest laskumine . Pole vaja mineid udupeeneid mägipidureid.
Keskdifri luku puhul on tegu ikkagi pesuehtsa füüsikaga, kus läbi lukustaud diferentsiaali sunnitakse esimene ja tagumine kardaan ühesuguse kiirusega ringi käima.
See on sama lihtne, kui aeglustiga ja mootoriga auto pidurdades mäest laskumine . Pole vaja mineid udupeeneid mägipidureid.
Viimati muutis landy, P Veebr 15, 2009 19:42, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Defekal on ainsaks võimluseks kaitsme välja kiskumine.petros kirjutas:... aga kas seda sai defekal ka v2lja lylitada?
m6nikord ju oleks vaja. ma saan d2 puhul mootori v2ljalylimisega valida.
kas vanematel RRidel on see auto-mehaaniliselt lahendatud?!
RRC puhul on ikkakeskdifri lukuga. Ainult päris tootmise lõpus tuli keskelt viskosiduriga vahekastiga versioon. Osadel USA versioonidel oli see ka juba varasemalt.
Disco II puhul saad sa ju ka keskdifri lukku koos TC-ga kasutada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!