muliseme siin edasi: Disco II keskdiffer vs TC

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Ojala kirjutas:Lisaks veel nii palju, et ära on tehtud ka keskdifri lukk.
..et mismoodi sa ta ära tegid, kaesid silmaga ära vä? Elik asjast ,ega sa äkki miskit elektrilist sinna ei pannud?
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Keskdiffrilukk on tehtud mehaaniliselt 100% lukustatavaks salongist. Toimib ideaalselt!
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Urvo kirjutas:Keskdiffrilukk on tehtud mehaaniliselt 100% lukustatavaks salongist. Toimib ideaalselt!
Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
Disco I ES, 300Tdi
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.
Pilt
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

tt kirjutas:
Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.
Et siis DI-l on keskdifri lukk salongist, sellest samast kangist ja DII-l ei ole? hm
Disco I ES, 300Tdi
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

Et nagu, kui võtmega ta alt permanentselt "lukku panna", siis ta on jah lukus kogu aeg. D II-le saab ka käsitsi lülitatava panna salongist. Või siis elektrilise.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Vaat siis... Peab ainult rõõmustama siis oma DI üle:)

Vabandust, et OT tuli müügi teemasse sisse.
Disco I ES, 300Tdi
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Ega siis D1 mehed ainult rõõmustama ei pea D2 pandi ju peale tubli veojõu kontroll, mis toimetab nii nagu oleks nelivedu. Rallit sellega ei sõida aga linnas saab hakkama.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

D2

Postitus Postitas Kalamees »

Kui aeglustiga ja rahulikult gaasiga toimetada siis olen paar autot saanud jäistel teedel kraavist välja sikutatud. Hakkab mõni ratas libisema, lisad rahulikult mootori pöördeid siis TC hakkab väga mõnusalt papude tööd juhtima.
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

t6si, TC ei ole halb, samas ka mitte ideaalne...

n kulutab pidureid, on viibega, m6nikord ei taha teda yldse ja pahatihti tahaks ise olla 'see aju', kes kontrollib olukorda.

V2ga hea kui oleks esi, kesk ja tagumine diffri lukk lyliatav.
tavalise disco puhul on rasketes oludes parim see kui keskmine dif on lukus ja lisaks tuleb vajadusel appi TC. v6in ka omast kogemusest t6deda, et keskmine d lukk on parem kui TC, samas on koos koige parem.

kivi muidugi inglaste kapsaaeda, et nad arvasid D2 tulekuga, et TCst piisab. hiljem, D2a'ga nad parandasid vea.

Disco 3l on seda t6hustatud fanci pesumasina nupu n2ol. paljudel muudel uutel maasturitel on sedasorti elektroonika minuarust ka defaultina sees. v2hestel on fyysiline kang.


v6iks muidugi postitada defendrtite tehnilise kausta alla kysimuse, et ega nad taha vastavat elektroonilist automaatikat :p
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kusjuures ka Defenderitele sai lisaks keskdifri lukustusel TC juurde osta ning võin isiklike kogemuste varal väita, et see kombinatsioon on vägagi tõhus. Kusjuures Defenderitel kasutatav TC on kuidagi eriliselt inteligentne. Ta ei "ei sega vahele", kui pole vaja ning "aitab kaasa" kui seda parasjagu vaja on.

Keskdifri luku puhul on tegu ikkagi pesuehtsa füüsikaga, kus läbi lukustaud diferentsiaali sunnitakse esimene ja tagumine kardaan ühesuguse kiirusega ringi käima.

See on sama lihtne, kui aeglustiga ja mootoriga auto pidurdades mäest laskumine . Pole vaja mineid udupeeneid mägipidureid.
Viimati muutis landy, P Veebr 15, 2009 19:42, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

... aga kas seda sai defekal ka v2lja lylitada?

m6nikord ju oleks vaja. ma saan d2 puhul mootori v2ljalylimisega valida.

kas vanematel RRidel on see auto-mehaaniliselt lahendatud?!
from disco 2 disco
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ei nori siin midagi DII dedega. DI mehed rõõmustavad koguaeg rohkem kui DII mehed. Nii maastikul kui jupi poes :)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

petros kirjutas:... aga kas seda sai defekal ka v2lja lylitada?

m6nikord ju oleks vaja. ma saan d2 puhul mootori v2ljalylimisega valida.

kas vanematel RRidel on see auto-mehaaniliselt lahendatud?!
Defekal on ainsaks võimluseks kaitsme välja kiskumine.
RRC puhul on ikkakeskdifri lukuga. Ainult päris tootmise lõpus tuli keskelt viskosiduriga vahekastiga versioon. Osadel USA versioonidel oli see ka juba varasemalt.
Disco II puhul saad sa ju ka keskdifri lukku koos TC-ga kasutada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”