1. leht 2-st

Postitatud: K Veebr 11, 2009 11:12
Postitas 007
Ojala kirjutas:Lisaks veel nii palju, et ära on tehtud ka keskdifri lukk.
..et mismoodi sa ta ära tegid, kaesid silmaga ära vä? Elik asjast ,ega sa äkki miskit elektrilist sinna ei pannud?

Postitatud: K Veebr 11, 2009 11:43
Postitas Urvo
Keskdiffrilukk on tehtud mehaaniliselt 100% lukustatavaks salongist. Toimib ideaalselt!

Postitatud: K Veebr 11, 2009 12:31
Postitas Discovery
Urvo kirjutas:Keskdiffrilukk on tehtud mehaaniliselt 100% lukustatavaks salongist. Toimib ideaalselt!
Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?

Postitatud: K Veebr 11, 2009 14:20
Postitas tt
Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 14:35
Postitas Discovery
tt kirjutas:
Discovery kirjutas: Ma mõtlesin, et ma üht-teist ikka juba tean, aga tundub, et ega ikka ei tea ka. Seletage, härrased, miks peaks LRII puhul salongi keskdifri meh. lukustuse panema, tal ju samamoodi kang, nagu LRI-l. Või...?
kang on, aga ainult H-N-L, paremale vasemale ehk keskdiffer lukku/lahti ei liigu. osadel veel vahekast all millel on heebel nukralt korpuse küljes ja ootab et teda keegi sikutaks.
Et siis DI-l on keskdifri lukk salongist, sellest samast kangist ja DII-l ei ole? hm

Postitatud: K Veebr 11, 2009 15:49
Postitas 007
Et nagu, kui võtmega ta alt permanentselt "lukku panna", siis ta on jah lukus kogu aeg. D II-le saab ka käsitsi lülitatava panna salongist. Või siis elektrilise.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 16:02
Postitas Discovery
Vaat siis... Peab ainult rõõmustama siis oma DI üle:)

Vabandust, et OT tuli müügi teemasse sisse.

Postitatud: K Veebr 11, 2009 16:55
Postitas landy

Postitatud: R Veebr 13, 2009 09:36
Postitas tai
Ega siis D1 mehed ainult rõõmustama ei pea D2 pandi ju peale tubli veojõu kontroll, mis toimetab nii nagu oleks nelivedu. Rallit sellega ei sõida aga linnas saab hakkama.

D2

Postitatud: R Veebr 13, 2009 12:12
Postitas Kalamees
Kui aeglustiga ja rahulikult gaasiga toimetada siis olen paar autot saanud jäistel teedel kraavist välja sikutatud. Hakkab mõni ratas libisema, lisad rahulikult mootori pöördeid siis TC hakkab väga mõnusalt papude tööd juhtima.

Postitatud: P Veebr 15, 2009 01:22
Postitas petros
t6si, TC ei ole halb, samas ka mitte ideaalne...

n kulutab pidureid, on viibega, m6nikord ei taha teda yldse ja pahatihti tahaks ise olla 'see aju', kes kontrollib olukorda.

V2ga hea kui oleks esi, kesk ja tagumine diffri lukk lyliatav.
tavalise disco puhul on rasketes oludes parim see kui keskmine dif on lukus ja lisaks tuleb vajadusel appi TC. v6in ka omast kogemusest t6deda, et keskmine d lukk on parem kui TC, samas on koos koige parem.

kivi muidugi inglaste kapsaaeda, et nad arvasid D2 tulekuga, et TCst piisab. hiljem, D2a'ga nad parandasid vea.

Disco 3l on seda t6hustatud fanci pesumasina nupu n2ol. paljudel muudel uutel maasturitel on sedasorti elektroonika minuarust ka defaultina sees. v2hestel on fyysiline kang.


v6iks muidugi postitada defendrtite tehnilise kausta alla kysimuse, et ega nad taha vastavat elektroonilist automaatikat :p

Postitatud: P Veebr 15, 2009 01:33
Postitas landy
Kusjuures ka Defenderitele sai lisaks keskdifri lukustusel TC juurde osta ning võin isiklike kogemuste varal väita, et see kombinatsioon on vägagi tõhus. Kusjuures Defenderitel kasutatav TC on kuidagi eriliselt inteligentne. Ta ei "ei sega vahele", kui pole vaja ning "aitab kaasa" kui seda parasjagu vaja on.

Keskdifri luku puhul on tegu ikkagi pesuehtsa füüsikaga, kus läbi lukustaud diferentsiaali sunnitakse esimene ja tagumine kardaan ühesuguse kiirusega ringi käima.

See on sama lihtne, kui aeglustiga ja mootoriga auto pidurdades mäest laskumine . Pole vaja mineid udupeeneid mägipidureid.

Postitatud: P Veebr 15, 2009 02:07
Postitas petros
... aga kas seda sai defekal ka v2lja lylitada?

m6nikord ju oleks vaja. ma saan d2 puhul mootori v2ljalylimisega valida.

kas vanematel RRidel on see auto-mehaaniliselt lahendatud?!

Postitatud: P Veebr 15, 2009 14:00
Postitas Rein
Ei nori siin midagi DII dedega. DI mehed rõõmustavad koguaeg rohkem kui DII mehed. Nii maastikul kui jupi poes :)

Postitatud: P Veebr 15, 2009 15:38
Postitas landy
petros kirjutas:... aga kas seda sai defekal ka v2lja lylitada?

m6nikord ju oleks vaja. ma saan d2 puhul mootori v2ljalylimisega valida.

kas vanematel RRidel on see auto-mehaaniliselt lahendatud?!
Defekal on ainsaks võimluseks kaitsme välja kiskumine.
RRC puhul on ikkakeskdifri lukuga. Ainult päris tootmise lõpus tuli keskelt viskosiduriga vahekastiga versioon. Osadel USA versioonidel oli see ka juba varasemalt.
Disco II puhul saad sa ju ka keskdifri lukku koos TC-ga kasutada.