Piimjas õli tagasillas ja käigukastis

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Piimjas õli tagasillas ja käigukastis

Postitus Postitas Rändsell »

Tere

Autoks Discovery II TD5, manuaal, 2001 a. Varakevadel lasin vahetada kõik õlid - reduktorites, vahekastis ja käigukastis. Läbisõiduks odomeetri järgi oli siis 170 000 km, eelmise omaniku poolt oli täishooldus (kõik mahlad vahetatud) tehtud ca 2,5 aastat tagasi 90 000 km peal esinduses. Selle kohta on ka vastav paber olemas. Vahetamisel ilmnes, et tagasillas oli õli piimjas, mujal kombes.

Nüüd on sellest varakevadisest täishooldusest 15 000 km juurde sõidetud ja korralise mootoriõli+filtrid vahetuse käigus sai töökojas huvi pärast uuritud, mis nägu on õli sildades ja kastides. Ilmnes asjaolu, et esisillas ja vahekastis on õli ok, aga tagasillas ja käigukastis muutunud piimjaks, seda siis juba 15 000 km järel. Metallipuru õlides ei ole ja midagi hetkel ei unda ka all. Kas keegi oskab pakkuda, milles asi võiks olla? Kas kusagilt on ligi pääsenud vesi/niiskus ja mida sel puhul tuleks ette võtta?

rs
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Piimjas õli viitab selle, et sinna sisse on sattunud vesi. Sellline mass kaotab kiireti IGASUGUSED määrimisoamdused ja mõjub seal olevatele hammsratsele üna negatiivselt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

landy kirjutas:Piimjas õli viitab selle, et sinna sisse on sattunud vesi. Sellline mass kaotab kiireti IGASUGUSED määrimisoamdused ja mõjub seal olevatele hammsratsele üna negatiivselt.
Kontrollida simmereid tihendid ja peale suuremaid uputamisi ka õli seisukorda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Kindlasti tuleks kontrollida ka tuulutused.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Tasuks tuulutused korgemale viia kas siis snorklisse voi samale korgusele. Jogede uletamisel tuleks valida madalamaid koolmekohti.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”