1. leht 2-st

Disco II lastehaigused

Postitatud: N Nov 12, 2009 18:24
Postitas Jausa
Tere, foorumlaste jutus on muuseas viidatud Disco II lastehaigustele eelkõige just esimeste aastakäikude juures. Misasjad need on ja palju ravi maksab? Auto24-s just praegu müügis 2 DII 99.-aastast ja 1 DII 00.-aastast. Ja ei lähe kaubaks, ehkki hind tundub täitsa nii!? Kas need samad lastehaigused peletavad eemale? Ons asi nii hull? Hea kui keegi asjatundja valgustaks. Minu ootused DII osas suht konkreetsed: vajadusel 5 pereliiget sinna pakkida ja sõita linna ja maa vahet. Minna ka maanteematkadele läbi Euroopa, samas seoses igasuguste regulaarsete merepealsete tegevustega purjetamise vallas vedada mehi ja muud mudru kui vaja siis veepiirini küsimata maastikust. Eraldi off-roadi huvi pole. Seega 2,5 TD täiesti piisav. Huvi on ratastel elutoa vastu, mis suudaks siduda suurema seltskonna huvisid maa, mere ja pere vahel koos juurdekuuluva kolossaalse kodinamäega. Sellest kõigest johtuvalt ei tee ka mingiot saladust oma orjapidajalikust suhtumisest masinasse - tehku tööd, mingu iga päev võtmest käima, mul pole aega tema hingeelu tundma õppida. Ega see nüüd ometi liiga ülbelt pole käratatud?

Või on seda palju nõutud? DII-lt ma mõtlen? :roll:

ette tänades, Jausa

Postitatud: N Nov 12, 2009 19:33
Postitas Discovery
Tere Jausa! Näen, et siin rohkem kui 1 Kipperlane :)

Tervitab Toimetaja

Postitatud: N Nov 12, 2009 20:20
Postitas landy
Helista mulle, räägin sellest auto mudelist pikemalt! Nõnda pikka teksti ei viiti kirja panna.

Postitatud: R Nov 13, 2009 11:56
Postitas Jausa
No tere jah, Discovery-Toimetaja!
Ja näedsaneh, üks asi viib teiseni! Ei ole nii, et sa ise otsustad mis sul vaja on.

Landy, aitähh pakkumast. Teeb tõesti nii. Hetkel võõrsile küüditatud veel 2 nädalaks. Siis koju ja kõne sulle ja tulen kohale kah kuulama. Kaua sa jõuad seda televunni kõrva ääres hoida! Jutt, nagu ma aru saan, tuleb pikk! See on hea märk, eksju? :)

näeme, Jausa

Postitatud: R Nov 13, 2009 17:17
Postitas Rändsell
D II lastehaigustest minu kogemuse läbi: nad on suht mõistlikult ravitavad ning peale ravi on patsient nende osas suhteliselt immuunne. Pigem tasub karta kroonilisi haigusi, kuid neid on üsna vähe ning tingitud on nad reeglina eelmise peremehe hooletusest. Eks Landy pajatab kõigest lähemalt.

Postitatud: R Nov 13, 2009 17:53
Postitas Discovery
Jausa, lindista Landy jutt üles ja pane siia link:) Oleks ka huvitav üht-teist kõrva taha panna, kuigi midagi olen juba kuulnud.

Postitatud: P Nov 15, 2009 18:31
Postitas Jausa
Seesamunegi, et Landyga juba õpetlik kirjavahetus käimas. Eks ma küsi kas võib selle foorumisse kantida. Samas ei usu, et teile seal midagi uut on. Aga vast ehk järgmisele minusugusele.
Plaan minna Auto Tupikusse, seal neid esimeste aastate D2 ootab riidas :roll:

Samas, Rändsell, need kroonilised haigused - mis need on? Alumiiniumi korrosioon? Elektroonika ei sõbrusta off-roadiga? Olen suur pestud kõrv.

Postitatud: P Nov 15, 2009 19:59
Postitas tai
Kena asi D2 puhul ka tema õhkvedrustus ja puudulik keskdiffer. Aga eks pannakse kõik karud tantsima ja nende vastu on rohi leiutatud.

Postitatud: E Nov 16, 2009 22:29
Postitas Rändsell
Tere

Tegelikult siin DII foorumis on nendest "kroonilistest" asjadest juba eelnevalt päris palju juttu ka. Plokikaas on vast kõige valusam kui eelnevalt pole korralikult hooldatud (õlisid - filtreid vahetatud). Korrosioonist saad aimu autot ostma minnes, õhkpadjad pidada ka kulukas olema (minu autol on vedrud taga, ei oska kaasa rääkida). Puuduliku (olematu) keskdifri luku saab ringi ehitada, see vist elektroonika peal ainult aastatel 2000...2002 (Landy teab täpselt neid daatumeid, samas saab see elektroonika ka üsna hästi hakkama, kui parasjagu tuksis ei ole, vt ülejärgmine lause). Elektrisüsteem võib ka "kiiksuga" olla, vahel pidada mõnel autol armatuuris suisa jõulud olema. Enamikel discodel on vahetatud paagis olev kütusepump ning üsna sage on ka veojõukontrolli lolliks minemine (kas mõni abs andur annab saba või on mingi plokk kuskil kapoti all õhtal), mille tulemusena ilmub armatuurile "püha kollane kolmainsus" ABS, TC ja mägipiduri hoiatustule näol.

Aga vaatamata kõigele on tegu kuldaväärt tööloomaga:) Eks iga kasutatud auto ostmine on mõnes mõttes õnnemäng, mille kaardid sõltuvad sellest, mis selle autoga eelnevalt tehtud või tegemata jäänud on. Edu otsingutel!

rs

Postitatud: K Nov 18, 2009 00:01
Postitas RV8
Need on pigem keskeatõved, mis muutuvad vanadushädadeks, näited on td5 kesksed
1.Küttusepumba eluiga on ca 150000 km
2. mootori pihustite juhtmekimp "annab otsad"
3. sama kehtib rõhuklappi kohta mootril, reeglina 1 kord tuleb se vahetada
4. õhkapadjad surevad kinldasti kui on, kestavad 5-7 aastat, kompressor vastavlt sellele, kuidas patju vahetati
5. mootori õlipumba hammasrattas võib tekitada ca 40000 kr arve, kui õlisurve tuld ignoreeritakse
6. ACE süsteem suerb meie siinsete ilmastikuolude kätte, korrsioni tõttu võib arve minna alates paarist tuhandest paarikümmne tuhande kroonini
7. 2a mudelil( faceliftiga) ainult miskipärast esineb vastik probleem plokikaanega, kus kütus jookseb karterisse, sageli ainult uue pea ost aitab.
8. esivedrud väsivad lootusetult.
9. käsikasti puhul võib laguneda "kahe massiga" hooratas.
10. viimasel ajal on suur nõudlus rattalaagrite järele, need on ca 8 kord kallimad kui heal vanal d1 l.
11. starteri tõmberelee on kah tüüpviga, õnneks odav kõrvaldada.
12. viimane, eriti ebameeldiv, on oodata massilist kütusefiltri kanduri lagunemist. lugu maksab 6500 kr umbes. Oht just neile kelleautod on siin sõitnud müügist alates siin Eestis.
mainutud vigu saab osaliselt kõrvaldada ka defektsete süsteemide demteerimisega autolt. se on eraldi teema.
V8 probleem on tavaliselt see, et "võtab palju bensu", kuid esinevad ka mõned ülaltoodud trikid
kõiksugu pukside, amortide, rooliotste, kardaaniristide jms kirjeldamisega ma kedagi koormamaei haka, se on tavalina iga auto puhul

Postitatud: K Nov 18, 2009 12:29
Postitas Jausa
Oi oi oi. See kõik nüüd võttis küll vee ahju/karterisse. Seda kindlam aga nüüd see ostueelse ülevaatuse teema asjatundja juures. Ma ikka hetkel väga tõsiseks võtsin. Mul just see, et vaja iga jummala päev ringi ajada. Ei jõua endalgi kätt pulsil hoida, mis siis autost rääkida. Mu ellu ei mahu enam ühtegi kapriisitari, kõik kohad on juba täis :wink: Vaja täiesti ennustatava käitumisega keskpärast juhmikut, nagu ma ise - annad talle kurgid elik rutiinse hoolduse ja tema mulle probleemivaba läbisõidu. Eehh ...
Aitähh, mehed, harimast. Ma nüüd teen endale ühe väikse stressinimekirja nagu Stirlitz ... informatsia dlja razmõslenija. Oi blin.

Postitatud: K Nov 18, 2009 14:39
Postitas Rein
Disco I või Disco III 2007 aastast edasi :). Ma ühepealt tahan kolida kas III või Range peale. I jätan puhtalt metsakaks. Mõtlesin ka, et võtan uuendatud ninaga kahe, aga pool juurde ja on kabe kolm käes, siis ei näe enam kahel mõtet.

D2

Postitatud: K Nov 18, 2009 15:36
Postitas Kalamees
Ära sa kõike ka südamesse võta. Need vead või vabat 300-400 tuhande peale laiali jagada. Enamasti üks viga 30-40 tuhande peale. kui masinat normaalselt hooldada.

Postitatud: K Nov 18, 2009 19:51
Postitas Rändsell
Nujah... see RV8 jutt võib tõesti mõne DII huvilise valgusaastate taha pagendada. Samas kokkuvõtvalt on kõik ju õige, aga usume ikka, et kõik need vead ühel masinal ja järjepanu ei esine. Ise olen sõitnud 2,5 aastat 2001. aasta masinaga, selle ajaga 120 000 km ning remondiraha ca 20 000.- (kütusepump, veepump, see paganama klapp seal mootori küljes, taga mõned puksid ja ees üks stabikas koos puksidega). Pidevalt metsas (mitte offroadimas, töösõidud metsateedel). Esimesed vedrud kipuvad väsima ja amordid tahaksid ka vahetamist lähima aasta jooksul. Aga öelge millisel liikuril selliseid asju ei kuluks, kui pidevalt sihtotstarbeliselt kasutada - T34 ehk?

Hea oleks, kui õnnestub saada usaldusväärse ajalooga masin, kus näha, mis ajal midagi vahetatud ja kuidas hooldatud. Paraku selliseid naljalt müüki ei satu, need on reeglina omaniku käes ja sõitmiseks. Euroopast tulnud masinatega ongi vast see kõige hullem, et ei tea õiget ajalugu, platsil aetakse mingisugust uhhuujuttu ning peale ostmist tuleb otsast lappima hakata.

Vaata, uuri, mõtle. Ega need teised kaubamärgid paremad ole, kõigil omad nõrgad kohad... Disco on oma kontseptsioonilt tegelikult ideaalne armuke, ainult pisut kapriisne, nagu nad ikka olema kipuvad.

rs

Postitatud: K Nov 18, 2009 20:57
Postitas RV8
Minu td d2 on läbinud 218 tuh km, millest 100 tuh siin. On esinenud selle 100 tuh jooksul minu nimekirjast
1.Küttusepumba häda oli
3. rõhuklappi viga- oli
4. õhkapadjad- 3 voi 4 korda ei mäleta
5. mootori õlipumba hammasrattas -oli, asi lõppes paela otsas sõitmisega ja möne töötunniga
6. ACE häda oli, vahetada tuli küik 6 toru ja ace plokk, kuna küik ole väga korrodeerunud ja 20 bar ile vastu ei pidanud.
8. esivedrud-vahetasin
10. rattalaagrid- 1 vahetatud
11. starteri tõmberelee -läbielatud

Mul on olnud Alfa Romeo, se oli kordades vingem lugu, aga mite selle foorumi jaoks. teeks VÄGA SUBJEKTIIVSE pingerea Land Roveritest, reastades ostueelistist kahanevas järjekorras, mitte uued autod. Siin on arvestaud ainult mudelite iseärasused vastavalt minu tundele ja mitte süidukite loomulik kulumine, mis on muuseas vägai oluline. Niisis

1. Discovery2 ja 2a, Defender td5, discovery 1 300 tdi viimane aastakäik 1998
2. Range rover L322 (Range Rover 3)
3. kõik muud Defekad 90 d ja 110 d
4.Range sport ,Disco 3
5. range rover 2
6. freelander 1 eriti 1,8
ja kookuvõtteks sellist Discovery 2 turul vist praegu pole, millel poleks vaja lisada tööde ja materjalina 10 tuh krooni
kui targalt läheneda, valida, uurida autot, kategooriliselt mitte osta autot, mida ei lubata töökojas defekteerida, siis pole asi üldse nii hirmus