2. leht 2-st

Postitatud: K Nov 18, 2009 22:01
Postitas Rändsell
Ilmselt tuleks siis soovitada otsida ilma õhkpatjadeta varianti, kuna tundub, et need padjad neelavad koos selle ACE- süsteemiga kopsaka remondiraha?

ACE

Postitatud: K Nov 18, 2009 22:29
Postitas Kalamees
Mugavus ka midagi väärt. Pole see asi ka nii hull nende vidinatega. Ja omast kogemusest kui ACE oli väljas siis nii mõnedki kurvid sai tagasihoidlikuma kiirusega võetud. Proovi "põdra testi " teha ACE ja ilma selleta mudeliga.

Postitatud: E Nov 23, 2009 20:03
Postitas Indrek_S
Discole (ja RR-ile) saab hea hinnaga soetada ju Arnotti padjad.
Kord 10 asta jooksul patju vahetada pole nagu väga hull investeering.

Osta auto, telli inglise eBayst padjad ja pumba overhaul-kit. kuluta 2 tundi nende vahetamisele/overhaulile ja sõida!

Postitatud: P Mär 21, 2010 17:15
Postitas sorts
plaan osta 2000a Discovery 2,5TD
selle ka kõik lisad (automaat), õhkapdjad jne
mida jälgida enne ostu?
RV8 kirjutatu pani väga mõtlema (et kas mul seda ikka vaja on)
1.kuidas õhkpatju kontrollida?
2.kütusepumpa? (kui nahka minemas, kas siis käivitub halvasti või käib ebaühtlaselt?)
3. rõhuklapi viga, kuidas kontrollida?
4. ja plokikaane viga?
muu vist on kõik lihtsam jutt

Postitatud: P Mär 21, 2010 17:54
Postitas landy
Kõigelitsam ja muretum on võtta auto ja viia LR pessa Paldiski mnt 225 spetside kätte ostu eelsele ülevaatusele. Need kulutatud sajad kroonid aitavad kokku hoida kümnete tuhandete eest ootamatuid peavalusid.

Postitatud: E Mär 22, 2010 15:13
Postitas sorts
plaan lätist osta

Postitatud: P Mär 27, 2011 11:19
Postitas RV8
kuidas kontrollida
1.kuidas õhkpatju kontrollida.
Näiteks nii, et proovida autol tagavedrustust nupust tõsta (aeglusti sisse lülitada ja uks kinni). Protseduur võib mitte õnnestuda, kui näiteks uks lahti jääb! Mõnedel d2 õhkvedrustus puudub juba tehasest!
2.kütusepumpa
peab üsna vaikselt töötama, maantel mittetöötav pump ei lase üle 80 kmh normaalselt sõita ega kiirendada. kui paak just on üsna tühi, tuli juba põleb siis pump võib häälitseda natuke. katkine pump reeglina käivitamist ei takista.
3. rõhuklapi viga, kuidas kontrollida?
ohjeldamatu kütuseleke ja (või) diislihais paremalpool mootorit
4. ja plokikaane viga?
jahutusvoolikud punnis, õlivardal taset kontrollides vedel õli tugeva diislhaisuga.

Postitatud: N Dets 19, 2013 10:20
Postitas landy
Õpetused kuidas lasteahigustet üle saad ja msin töökindlamaks muuta:
http://www.fourwheeler.com/how-to/129-0 ... -upgrades/

NB! kasutage lehe alaosas nuppu "Load more" (ja korduvalat) ,siis näte kõiki soovitusi.

Postitatud: E Dets 15, 2014 01:20
Postitas hulljuhan
RV8 kirjutas: 11. starteri tõmberelee on kah tüüpviga, õnneks odav kõrvaldada.
ma olen seda starterit nüüd mitu korda lahti võtnud ja neid ontakte seal ka vahetanud, kuid ikka ei tööta normaalselt.
Starteri mootor justkui hakkab käima ringi kuid vedama ei hakka.
Abi?

Tänud ette.

Postitatud: T Nov 08, 2016 04:52
Postitas hulljuhan
hulljuhan kirjutas:
RV8 kirjutas: 11. starteri tõmberelee on kah tüüpviga, õnneks odav kõrvaldada.
ma olen seda starterit nüüd mitu korda lahti võtnud ja neid ontakte seal ka vahetanud, kuid ikka ei tööta normaalselt.
Starteri mootor justkui hakkab käima ringi kuid vedama ei hakka.
Abi?

Tänud ette.
See starterimure käis sellest ajast saadik kui selle masina sain... sai vahetatud igasugu juppe ja lõpuks ostsin STARTX-ist uue (taastatud vist) starteri ja elu on lill. Hind oli väga ok!