Dsico II (Td5) kütusekulust
Seda, et foorumlane 007 märgib ühes teises lõimes, et tema AT kastiga D2 TD5 keskmine kütusekulu on 14l sajale linn/maa suhtega 80/20. Pikal otsal oli saanud keskmiseks 10L sajale. Kas härrased on nii kenad ja nimetavad ära mis nende D2 2,5 Td kütusekulu keskmiselt tuleb linnas ja/või maal? Koos isendi väljalaske-aastaga, kui võimalik. Loodan, et ei tee tüli, natuke juba off topic kah. Tänud ette.
Jausa
Jausa
Unistada võib. Tegutsema peab.
Arvesta sellega, et sile asfaldirehv vs. karvane AT või MT rehv annag ~+1L juurde.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mul andis Disco ühel maastiku mustriga protirehv umbes 2 liitrit kütusekulule juurde. Protikad kaaluvad ikka väga palju, lisaks sellele suurenes klotsmustri tõttu veeretakistus.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Küsin siis nii. Milline on õigustatud ootus circa 10 aastase D2 2,5 TD kütusekulu suhtes 100 km peale nn sileda asfaldirehviga? Maanteel ja linnas? Ja kui suure keskmise kulu korral peab hakkama kahtlustama lohakilejäetud mootorihooldust? Ma iga kandidaadiga tahan ikke sõita ka enne näituseks 100 km. Siis pole vaja müüjat nii palju kuulata. Auto ost või naisevõtt ...
Unistada võib. Tegutsema peab.
Oman ise 99 dII-de.2.5 td5 automaat.Olen saanud hakkama 9/100.Autotreila koos autoga kusagil 2000-2500 kg kulu umbes 10-11/100.maanteel.Hetkel olen autoga rahul-minu auto ost läks veidi viltu-sain viletsa uurimistöö tulemusena kahtlase minevikuga auto.Ei kahetse siiski,kuigi kaanetihend ja turbo said juba uued peale.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Kütusekulu
Mul D2 2001 Automaat. 9,5-11,0
Rehv mul 265/70 all, kolu millegiärast alati taga 60-70kg
ja kui rohkem hakkab võtma on põhjust ring ümber auto teha ja rehvirõhud üle mõõta.
Paar korda olnud et paras nael sees,
Rehv mul 265/70 all, kolu millegiärast alati taga 60-70kg
ja kui rohkem hakkab võtma on põhjust ring ümber auto teha ja rehvirõhud üle mõõta.
Paar korda olnud et paras nael sees,
Auto DII TD5 2001 manuaalkast. Rehvid all originaalmõõdus R16 235/70. Suvel all Bridgestone Dueler AT, talvel Nokia Hakkapeliitta naelad. 80%maantee 10%linn 10%metsateed, muda, aeglusti. Suvekatega keskmiselt 9 l/100 km (pikad maanteeotsad on paar korda andnud ka 8,5), talvel 9-9,5-10, oleneb kas lörtsine või sile aeg, lumega palju metsas mütates paar korda üle 10 l/100 km. Arvestatud on keskmine kulu tankimisest tankimiseni, keskmiselt 700-800 km läbisõidu kohta. Tangin enamasti ühest ja samast statoili tanklast ning ühe ja sama metoodikaga (klõpsin paagi "kurguni" täis), seega peaks olema suht usaldusväärne tulemus. Paar korda olen olnud sunnitud tankima väiksematest kohtadest kuskil ääremaal ning sealt saadud kütusega on kulu miskipärast olnud ca 1 l sajale suurem.
rs
P.S. olen suhteliselt rahuliku sõidumaneeriga, pidurdan käikudega jne...
P.P.S. ülemöödunud suvel olid all Goodyear Wrangler ATR-id. Asfaldil undas ja kulus ulmelise kiirusega (30 000 km ja sile), aga mudas ronis uskumatult hästi, nagu metssiga. Kütusekulu oli permanentselt 10 l/100 km. Seega, kellel pikemad otsad maanteel sõita, tasuks vaadata asfaldile rohkem, maastikule vähem mõeldud AT rehvi poole. Eelmainitud Bridgestone'i AT rehv kannataks tegelikult sõita aastaringselt, oli siin esimeste jää- ja lumeilmadega umbes sama hea pidamisega kui kaks talve sõitnud Hkpliitta. Viimase eeliseks on naelad, mis aitavad kiilasjääl. Aga see jutt läheb vist juba teemast mööda, vabandan.
rs
P.S. olen suhteliselt rahuliku sõidumaneeriga, pidurdan käikudega jne...
P.P.S. ülemöödunud suvel olid all Goodyear Wrangler ATR-id. Asfaldil undas ja kulus ulmelise kiirusega (30 000 km ja sile), aga mudas ronis uskumatult hästi, nagu metssiga. Kütusekulu oli permanentselt 10 l/100 km. Seega, kellel pikemad otsad maanteel sõita, tasuks vaadata asfaldile rohkem, maastikule vähem mõeldud AT rehvi poole. Eelmainitud Bridgestone'i AT rehv kannataks tegelikult sõita aastaringselt, oli siin esimeste jää- ja lumeilmadega umbes sama hea pidamisega kui kaks talve sõitnud Hkpliitta. Viimase eeliseks on naelad, mis aitavad kiilasjääl. Aga see jutt läheb vist juba teemast mööda, vabandan.
- vipcity
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 145
- Liitunud: T Juun 16, 2009 22:27
- Asukoht: End of the Land/Viimsi
ehh kui pikalt kõik kribavad - mina võin oma Muhvi kohta öelda täpselt palju kulub - kulub ära täpselt nii palju kui paaki valad. Kui otsa saab, siis ei liigu sentimeetrit kah mitte.
tegelikkuses saan oma 2003 DIIa diisel AT-ga selliseks keskmiseks kuskil 11-12 liitrit, maanteel rahulikult vegeteerides vist isegi 10.
Aga no minu sõidustiil on teada... rekka taga ei loksu ja pidureid ei kuluta.
Hetkel all Blizzak DM-Z3-d. Maanteel kena, ka pisikesed libedad mis olid sai hakkama, mida natuke endast maastikul kujutab ja kas väga hätta jääb saab teada reedel-laupäeval Sirgalas (mitte küll võisteldes). Suveks plaanin panna alla 16" velje koos miski natukenegi klotsi meenutava mustriga.
tegelikkuses saan oma 2003 DIIa diisel AT-ga selliseks keskmiseks kuskil 11-12 liitrit, maanteel rahulikult vegeteerides vist isegi 10.
Aga no minu sõidustiil on teada... rekka taga ei loksu ja pidureid ei kuluta.
Hetkel all Blizzak DM-Z3-d. Maanteel kena, ka pisikesed libedad mis olid sai hakkama, mida natuke endast maastikul kujutab ja kas väga hätta jääb saab teada reedel-laupäeval Sirgalas (mitte küll võisteldes). Suveks plaanin panna alla 16" velje koos miski natukenegi klotsi meenutava mustriga.
Viimati muutis vipcity, E Apr 05, 2010 06:54, muudetud 1 kord kokku.
Land Rover Discovery 2 (2003) - "Muhv" - ristsed saadud Suveretkel 2009 Sirgalas
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Mersuga läheb kogu kokkuhoitud raha juppide peale ilmselt. Laguneb see LR, mis laguneb, aga MB st ei taha rääkidagi. Nii minu V klasse kui ka naise õemehe S olid ikka meeletud raha röövlid. Skoda Superb suurtest jurakatest ja uus Subaru Outback siis vähe kehvemate teede jaoks oleks ok odavkulgurid.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
- vipcity
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 145
- Liitunud: T Juun 16, 2009 22:27
- Asukoht: End of the Land/Viimsi
see mida ma olen teinud oma Muhviga, seda saab vaadata kasutajate autode alt... ja ise olen rahul.
Viimati muutis vipcity, E Apr 05, 2010 06:53, muudetud 1 kord kokku.
Land Rover Discovery 2 (2003) - "Muhv" - ristsed saadud Suveretkel 2009 Sirgalas
.. jutu jätkuks , et endal on ka 24/7 ja 365 all AT ja jalg on suht raske. Suht keeruline on saada 10l sajale linnas. mnt-l pole probleem. Käisin Austrias kevadel ja kogu kulu tuli 10 aga tuleb ka võtta arvesse mägesid ja bahne kus ikka 140 elik ikkagi suht hea tulemus. Samas jah kui kogu aeg peas trummeldab kütuse kulu ja varbaga gaasi vajutad, siis vast on ka linnas 10 reaalne. Endiselt käib jutt at kastist
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6