Discovery II kütusefilter ja rõhuklapp

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
veiqqq
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: P Jaan 10, 2010 21:06
Asukoht: Haapsalu

Discovery II kütusefilter ja rõhuklapp

Postitus Postitas veiqqq »

Küsimus siis selline, et kus asuvad?
Lugu ise selline: peale sõitu jätsime auto seisma ja mõned tunnid hiljem enam käima ei läinud. Mitte törtsugi ei teinud :? Viisime ühte töökotta ja uurisime asja, aga targemaks eriti ei saanud. Kütus üles jõuab ja pihustitele tuleb ka vool peale kuid käima ei lähe. Äkki oskab keegi nõu anda, et mida kontrollida ja mis võib viga olla. Tegemist siis diiselmootoriga (ma ei teagi, kas neid bensukatega ka tehakse)
Viimati muutis veiqqq, P Jaan 10, 2010 21:39, muudetud 1 kord kokku.
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

Kütusefilter asub taga rattakoopas kõrvalistuja pool. Aga ma arvan et hakka viga kuskilt mujalt otsima. Märgi ära profiilis pln asukoht ka. Kui asud Tallinna lähedal ja ise jagu ei saa vii auto landroveri pessa paldiski maantele.
olen kunagi sõitnud LR-iga

Kiur ojala
Tel: 56935072
e-mail: sail@hot.ee
Sa võid olla alkoholsõltuvuses. Kui vähegi võimalik, lõpeta joomine otsekohe.
veiqqq
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: P Jaan 10, 2010 21:06
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas veiqqq »

Haapsalus olen
veiqqq
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: P Jaan 10, 2010 21:06
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas veiqqq »

Kas elektroonika pool ei võinud üles öelda? Uuemad diislid minu jaoks suht tume maa ausalt öeldes :? Ma ei saanud nagu eriti aru, kuidas see süsteem üldse töötama peaks :P
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Kütus

Postitus Postitas Kalamees »

Tekkib küsimus kuidas tegid kindlaks et kütus pihustiteni jõuab. ja et ka vool pihustiteni. Kõige tõenäolisemalt küte millegi pärast alla vajunud. Proovida sama asja kui uue kütuse fitri paigaldamisel. Kogu Protseduuur.
veiqqq
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: P Jaan 10, 2010 21:06
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas veiqqq »

Voolik lahti süüde sisse - pump surises ja kütus jooksis. klapikambrikaane võtsime maha, ühe pihusti küljest pistik lahti ja tester järgi ja siis starterit - vool olemas (ja endal juhe koos :D ).
discokoll
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: L Dets 15, 2007 21:11
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas discokoll »

Tere, oli sama lugu aitas pumba ja filtri vahetus.
veiqqq
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: P Jaan 10, 2010 21:06
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas veiqqq »

Saime tööle. Masendav küll, aga minu diagnoos oleks selline, et ei ole soovitatav paaki tühjaks sõita :P Kusagil ingliskeelses foorumis oli selleks puhuks selline õpetus: süüde sisse, lased pumbal ette lüüa kuni seisma jääb (ca paarkümmend sekundit) ja nii umbes 5-6 korda. Siis gaasipedaal põhja ja starterit. Kui käima ei saa, siis kordad eelnevat. Kui oled 10 sekundit mootoril lasknud ringi kruttida, aga käima ei lähe, pidi aju ka kütet korraks natuke rohkem kätte andma. Igatahes käima ta saime ja töötab sama ilusasti nagu enne. Ahjaa, kütusefilter sai ka uus pandud (just in case), aga käima läks siiski juba vana filtriga. Kusjuures Disco II kütusefilter asub tõesti võrdlemisi totra koha peal - ei soovita eriti julgelt üle kivide/kändude sõita, sest kütusefilter jääb siis suure tõenäosusega metsa alla vedelema :lol:
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Manuaal

Postitus Postitas Kalamees »

Auto kasutamise manuaalis õpetus kirjas, kui peaks paagi tühjaks laskma või kui pannakse uus filter. Jäi see eelmises postituses Protseduur lahti seletamata. Seda süüde sisse ja pedaali vajutada tuleb teha paar korda siis läheb poolest pöördest käima.
Ja kuskil Veiko seda ka mainind, ja veel et mitte sõita pikalt ja palju vähese kütusega paagis, küte läheb väga kuumaks ja see pole väga hää mõnedele detailidele.
Käed põletab hästi ära kui ettevaatamatult siis peale sõitu filtrit vahetada.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”