1. leht 1-st

Discovery II kütusefilter ja rõhuklapp

Postitatud: P Jaan 10, 2010 21:37
Postitas veiqqq
Küsimus siis selline, et kus asuvad?
Lugu ise selline: peale sõitu jätsime auto seisma ja mõned tunnid hiljem enam käima ei läinud. Mitte törtsugi ei teinud :? Viisime ühte töökotta ja uurisime asja, aga targemaks eriti ei saanud. Kütus üles jõuab ja pihustitele tuleb ka vool peale kuid käima ei lähe. Äkki oskab keegi nõu anda, et mida kontrollida ja mis võib viga olla. Tegemist siis diiselmootoriga (ma ei teagi, kas neid bensukatega ka tehakse)

Postitatud: P Jaan 10, 2010 21:43
Postitas Ojala
Kütusefilter asub taga rattakoopas kõrvalistuja pool. Aga ma arvan et hakka viga kuskilt mujalt otsima. Märgi ära profiilis pln asukoht ka. Kui asud Tallinna lähedal ja ise jagu ei saa vii auto landroveri pessa paldiski maantele.

Postitatud: P Jaan 10, 2010 21:49
Postitas veiqqq
Haapsalus olen

Postitatud: P Jaan 10, 2010 21:53
Postitas veiqqq
Kas elektroonika pool ei võinud üles öelda? Uuemad diislid minu jaoks suht tume maa ausalt öeldes :? Ma ei saanud nagu eriti aru, kuidas see süsteem üldse töötama peaks :P

Kütus

Postitatud: P Jaan 10, 2010 23:21
Postitas Kalamees
Tekkib küsimus kuidas tegid kindlaks et kütus pihustiteni jõuab. ja et ka vool pihustiteni. Kõige tõenäolisemalt küte millegi pärast alla vajunud. Proovida sama asja kui uue kütuse fitri paigaldamisel. Kogu Protseduuur.

Postitatud: P Jaan 10, 2010 23:32
Postitas veiqqq
Voolik lahti süüde sisse - pump surises ja kütus jooksis. klapikambrikaane võtsime maha, ühe pihusti küljest pistik lahti ja tester järgi ja siis starterit - vool olemas (ja endal juhe koos :D ).

Postitatud: K Jaan 13, 2010 22:07
Postitas discokoll
Tere, oli sama lugu aitas pumba ja filtri vahetus.

Postitatud: N Jaan 14, 2010 09:05
Postitas veiqqq
Saime tööle. Masendav küll, aga minu diagnoos oleks selline, et ei ole soovitatav paaki tühjaks sõita :P Kusagil ingliskeelses foorumis oli selleks puhuks selline õpetus: süüde sisse, lased pumbal ette lüüa kuni seisma jääb (ca paarkümmend sekundit) ja nii umbes 5-6 korda. Siis gaasipedaal põhja ja starterit. Kui käima ei saa, siis kordad eelnevat. Kui oled 10 sekundit mootoril lasknud ringi kruttida, aga käima ei lähe, pidi aju ka kütet korraks natuke rohkem kätte andma. Igatahes käima ta saime ja töötab sama ilusasti nagu enne. Ahjaa, kütusefilter sai ka uus pandud (just in case), aga käima läks siiski juba vana filtriga. Kusjuures Disco II kütusefilter asub tõesti võrdlemisi totra koha peal - ei soovita eriti julgelt üle kivide/kändude sõita, sest kütusefilter jääb siis suure tõenäosusega metsa alla vedelema :lol:

Manuaal

Postitatud: N Jaan 14, 2010 11:40
Postitas Kalamees
Auto kasutamise manuaalis õpetus kirjas, kui peaks paagi tühjaks laskma või kui pannakse uus filter. Jäi see eelmises postituses Protseduur lahti seletamata. Seda süüde sisse ja pedaali vajutada tuleb teha paar korda siis läheb poolest pöördest käima.
Ja kuskil Veiko seda ka mainind, ja veel et mitte sõita pikalt ja palju vähese kütusega paagis, küte läheb väga kuumaks ja see pole väga hää mõnedele detailidele.
Käed põletab hästi ära kui ettevaatamatult siis peale sõitu filtrit vahetada.