1. leht 1-st

Õlituli põlema ja 30 seki pärast aamen ......

Postitatud: T Jaan 19, 2010 20:12
Postitas K.
Terekest.

Juhtus siis järgmine asi.Sõitsin mina mööda kiirteed ja järsku lõi õlitule põlema, ca 30seki pärast kadus jõud ära ja auto kustus.Õli oli normis,ühtegi kahtlast häält ei kuulnud ja ei mingit suitsemist.Starter mootorit ringi enam ei vea.Tegemist 2001a. diisel Discoga.Milline võiks diagnoos olla,õlipump ja sellele järgnesid saaled ?


K.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 21:12
Postitas landy
Palun lisa profiili, kus kandis sa asud, siis on lihtsam sind aidata!

Postitatud: T Jaan 19, 2010 21:17
Postitas fassi
Kui starter ka mootorit ringiajada ei suuda siis mina arvan küll,et mootor võb koos olla.Omal kogemus veokaga millel rõhk ei tulnud ülesse käimapannes ja koos oligi,ainult kiiremini.Miks lasid veel 30 seki käia kui tuli põles?Viga hakkas vast jah pumbast pihta.See on minu arvamus.

Postitatud: T Jaan 19, 2010 23:58
Postitas Veiko Varik
Saaled kindlasti.Miskipärast just 3 silindri saale.Aravatavasti lahkus orbiidile õlipumba ketiratta polt.Peale seda kadus surve ja sooja mootoriga on õli vedel nii,et lood pahasti.
Igaljuhul tuleb mootor osandada ja defekteerida mis juhtus.
W

Postitatud: K Jaan 20, 2010 19:50
Postitas K.
Seisma ei saanud kohe sellepärast,et olin kiirteel vasakus reas ja ei saanud kohe paremale tõmmata.Eks tuleb pill kuidagi Eestisse toimetada,äkki tuleb remont tiba odavam.

Tänud vastuste eest.

K.


PS. Kui äkki kellelgi Rootsi pinnal mõni tuttav säga kes LR`e remondib,siis oleks tänulik infi eest.

Postitatud: K Mär 03, 2010 16:55
Postitas K.
Svenssonid tuvastasid,et plokikaan on lõhki ja kütus voolab karterisse.Olid õli ringi löönud ja auto käima pannud.Jõudu pole ja diisel uuesti õliga segamini.Aega kulus neil selleks pea 2 kuud :D .Pakkusid ka uut kaant, 40k seki koos töörahaga,aga see jääb üsna kindlasti ära.Küll ei saa ise aru miks õlitule põlema lõi ?


K.

Postitatud: K Mär 03, 2010 17:36
Postitas landy
Kõige mõtekam on masin laeva toppida js siis poole merd vedada. Tehakse mõistliku hinnaga korda.

Postitatud: N Mär 04, 2010 10:36
Postitas Veiko Varik
Pihusti augus on pragu sees ja sealt läheb diisel õlisse.Õli läheb tänu lahjendamisele nii vedelaks,et surve kaob.On vaja uut kaant ja vaadata mis saalede ja õlipumbaga juhtus.Uue kaane maksumus oli 30000.00 kanti.

W.

Postitatud: N Mär 04, 2010 21:10
Postitas Indrek_S
uus (kasutatud) jupp inglismaalt (ebay) tuua on märgatavalt odavam.

Kasutatud kaas - 700 GBP (u 12000eek)
Tutikas - 1300 GBP (u 22000 eek)

Tüüpe kes käivad FIE-na inglismaal autojuppe kaubikutega toomas on siin erinevates foorumites küllga. vajadusel võin kontakti saata.