LR lamab

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
tibutibuke
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: R Mär 19, 2010 17:24
Asukoht: Harjumaa

LR lamab

Postitus Postitas tibutibuke »

Mul on selline küsimus, et kas see on norm kui auto öö läbi seisab siis hommikul on ta sellises asendis:

http://picasaweb.google.com/nnnnnnntibu ... 8124207602

siis panen masina käima ootan veits ja peps tõuseb kenasti õigese asendisse

Olen seda nüüd viimasel ajal tähendanud enne nagu polnud sellist muret
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

LR

Postitus Postitas Kalamees »

Eks variante mitu, kas kuskil klapid ei pea või padjad mõlemad vigased. Aga soovitav kiirelt LR peasasse minna. Muidu tuleb lisaks muule ka uus kompressor osta. Mis ei ole just odav jupp.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

ei ole normaalne.

1 - sul lekib õhk patjadest välja. Kui välistada voolikute lekked siis kõige tõenäolisemaks kohaks on klapisüsteem (ei oska paremat nime sellele kastile panna.. Inglise keeles valve block). Tihendisarja saad osta eBayst
2 - sul kompressor töötab veel korralikult, kuna ma saan aru et perse tõeuseb suhteliselt kiiresti ülesse.

3 - kui sa leket kiiresti ei likvideeri siis varsti ei tööta sul kompressor ülekoormuse tõttu sammuti korralikult.
Kasutaja avatar
Indrek_S
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 127
Liitunud: K Jaan 30, 2008 18:04
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

Pilt

Sinking on both sides and not able to regain height is probably a failed compressor or faulty valve block. Some people have claimed to source just the valve block, mostly the compressor and valve block come as one unit. The Compressor is very easy to change. Expect to pay about Ŗ200 for a new unit

ehk et vaata valve block id kõigepealt üle (seebiveega katsu leke tuvastada). Kompressor sul töötab nii et tõenäoliselt ikkagi valveblock
Kasutaja avatar
Chopper
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 421
Liitunud: E Jaan 09, 2012 17:44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Chopper »

Hey,

Täpselt sama auto täpselt sama probleem :)
Esmaspäeval minek pessa hooldusse ja vist oleks vaja ka õhkpatju/kompressorit chekkida.
Vehos mainiti et kondents on sees ja seda nad kätte ei saanud.
Mis hinnaklassi umbes jäävad õhkpatjade parandused/hooldused?
Kompressor ise nagu ma ülevaltpoolt lugesin maksab umbes 250 eurot.

JA tundub et maastikureziimi nupp ka ei tööta :)
LR Disco III 2,7 2007
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Padjad

Postitus Postitas Kalamees »

Sama võib olla et niiskust sees ja klapidel mingi jää tekkinud tööpinnale. See tundub et tekkib kui on palju lühikesi sõite niiskel või külmal ajal olnud. Pikem sõit või turnimine maastikul tuleb abiks eriti nüüd kui ilmad soojaks lähevad. Ja saab asja korda. See talv oli ka endal, juba olin uut patja valmis ostma.
Nupud. Need nupud on saatanast ehitusega, pool lahtised et tolm sattub sisse ja seal oleva kontaktimäärdega kivistub ära. Tõmba nupp välja ja ta käib lihtsalt lahti ja puhasta ära ja pane uus kontakti määre ka. Sama võid ka teiste nuppudega teha, neil kõigil see probleem.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Kõike saab remontida aga kahjuks on vedrud kindla peale minek. Vahetamine suht lihtne ja kindlasti palju odavam. Natuke kannatab mugavus aga mitte palju.
from disco 2 disco
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”