disco td5 uimane
Kujutan küll ette, et tuleb Hiiumaalt remonti. Tullakse meie juurde kaugemaltki, kui Hiiumaa.
Mis puudutab "elementaarmootorit" Td5, siis proovige teda käivitada elektrikatkestatud kütusepumbaga. Ja siis pane kogemus kohe foorumisse ülesse.
Kräunuv kütusepump võib viidata tema peatsele elupäevade lõpule aga ei viita survele, mida välja suudab anda. On võimelised "kräunuma" ja töötama teinekord üsna pikka aega. Ja sureb loomulikult kodust kõige kaugemas punktis.
Loomulikult iga autoomanik teab ise, kuidas ja kus oma masinat remontida. Seda rõõmu ma küll ei keela kellelegi. Reklaam reklaamiks, me saame LR-i muredega aidata. Loe ka mida Landy eespool kirjutas.
Aga eks ta ole, nagu inimestegagi- kes läheb arsti juurde, kes saab abi imeravitsejatelt.
Kalev85. See viga on tuttav, aga peab siiski täpselt teadma, mis detail vajab remonti või vahetust. Ma ei saa ju soovitada, et osta ja hakka vahetama välja ehku peale osasid, mis maksavad kokku kopsaka summa eurosid. Täpne diagnoos otsustab kõik. Edu!
"Inglise dentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
Mul on olnud selline viga nagu siin teemas kirjeldatud.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=332
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=332
Jaan 5168345
D90
D90
TD5 töötab kyllaltki hästi ilma pumbata. Paar nädalat tagasi ei soostunud töötamast 1 silinder.Sai kohe mindud LR pessa . Muditud pihustite klemme, mõõdetud juhtmeid, ei midagi.Diagnostika kylge ja manualis klõbistatud pihusteid, koik ok. Arvuti näitab et 1 silinder ei tööta. Arvatud et mehhaaniline viga.
Kuna sel hetkel pihusteid riiulist võtta ei olnud jäime ootele. Paar päeva hiljem helistab Veiko ja teatab et kytusepump on kaputt. Oli vahepeal liigutanud autot ja kõik silindrid töötasid . Kui aga anda tuuri siis ei jätkunud kytust yhele silindrile. Nii et soovitus Diagnostikasse.
Kuna sel hetkel pihusteid riiulist võtta ei olnud jäime ootele. Paar päeva hiljem helistab Veiko ja teatab et kytusepump on kaputt. Oli vahepeal liigutanud autot ja kõik silindrid töötasid . Kui aga anda tuuri siis ei jätkunud kytust yhele silindrile. Nii et soovitus Diagnostikasse.
Esimese asjana turgatas pähe surnud pihustiklemmide juhtmekimp klapikambrikaane all. Sümptomid: käivitades läheb mootor pöördesse, aga kui soojeneb siis kaob sõidu ajal jõud ära, gaasi andes hakkab "nõksutama" ja läheb väga vaevaliselt pöördesse.
Tuksis kütusepumbaga üle 80 km/h ei sõida, jõudu lihtsalt ei ole. Need minu kogemused. Samas, kuna LR on isikupärane auto, siis iga oopus võib olla erinevate autode puhul variatsioonidega.
Kütusefiltri näppimisel tasub ettevaatlik olla filtrikorpusesse tulevate/minevate otsikutega. Parem on neid omal käel mitte näppida, võib lootusetult ära lõhkuda. Omal käel tegutsedes võiks piirduda filtrielemendi vahetamisega, kuid väga tõenäoliselt see ei ole antud probleemi põhjus.
Katsu kindlasti Tallinnasse jõuda, see on lõppkokkuvõttes odavam, kui kohapeal katse-eksituse meetodil hakata lahendama. Hiiumaalt Paldiski maantee pessa hea sirge tulemine, Linnamäe ristis saad ehk juba hoo üles, Keilast alla veered vabaga
P.S. Ja DII TD5 käivitub ning liigub (viimast tõsiküll vaevaliselt), kui paagis olev pump õhtal on. Pump on kaheastmeline ja ära sureb kõrgsurve osa. Kogetud omal nahal.
rs
Tuksis kütusepumbaga üle 80 km/h ei sõida, jõudu lihtsalt ei ole. Need minu kogemused. Samas, kuna LR on isikupärane auto, siis iga oopus võib olla erinevate autode puhul variatsioonidega.
Kütusefiltri näppimisel tasub ettevaatlik olla filtrikorpusesse tulevate/minevate otsikutega. Parem on neid omal käel mitte näppida, võib lootusetult ära lõhkuda. Omal käel tegutsedes võiks piirduda filtrielemendi vahetamisega, kuid väga tõenäoliselt see ei ole antud probleemi põhjus.
Katsu kindlasti Tallinnasse jõuda, see on lõppkokkuvõttes odavam, kui kohapeal katse-eksituse meetodil hakata lahendama. Hiiumaalt Paldiski maantee pessa hea sirge tulemine, Linnamäe ristis saad ehk juba hoo üles, Keilast alla veered vabaga
P.S. Ja DII TD5 käivitub ning liigub (viimast tõsiküll vaevaliselt), kui paagis olev pump õhtal on. Pump on kaheastmeline ja ära sureb kõrgsurve osa. Kogetud omal nahal.
rs
Viimati muutis Rändsell, R Veebr 08, 2013 18:56, muudetud 1 kord kokku.
LR Discovery II TD5 manuaal
Nii nagu üllal kirjas. Ära enne filtreid maha kisu, kui pole kindel, et pumba või muu probleem pole, sest muidu on paela otsas või treila pela tee pealinna.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Teemaalgataja mure on sujuvalt üle läinud vaidluseks, kas Td5 ilma töötava kütusepumbata on eluloom või mitte?
Paljud sõnavõtjad kinnitavad oma kogemusest, et töötab ja mina sellise kogemuse puudumise tõttu võtan varasemad vastupidised sõnad nüüd tagasi. Hakkasin sügavuti uurima, kuidas ta siis ikkagi ilma pumbata toime tuleb? Kolasin maailma erinevates LR foorumites ja uurisin, et kas ka mujal Td5 mootorid ilma kütusepumbata töötavad või ainult Eestis? Selgus, et töötavad ka mujal! Aga mitte kõik ei saa sõita sama arvu kilomeetreid ilma pumbata. Ka mootorid käituvad erinevalt-kellel ta uimasem ja kellel kakub jne. Erinevaid juhtumeid seinast seina. Eriti tigedad olid muidugi need, kelledel ei õnnestunud töökotta ära longata oma rikkis masinaga. Vaikis pump, seiskus ka mootor.
Aga ikkagi, mis ime väel Td5 ilma pumbata käib? Pump kahe astmeline ja madalsurve pool teeb midagi? Tegelikult mitte, on kah rikkis ja ei pumpa tilkagi. Madalsurve pool on vaid katkematu filtreerimise elluviimiseks. Mootor "imeb" kütust? Kah kuidagi kahtlane.
Aga on sellised toredad nähtused maailmas, nagu soojuspaisumine ja aurustumine ja rõhu edasi andmine vedelikes ja gaasides (Füüsika kursus X klassile). Mingil ajahetkel on kütusepaaki mootori töötamisest ja kütuse intensiivsest ringiajamisest ning soojenemisest tekkinud väike ülerõhk. Muidugi kui kütus väheneb paagis, auto seisma jääb, kütus maha jahtub, võib ülerõhust saada ka alarõhk. Mida vähem on kütust paagis, seda rohkem on ruumi aurudele ja stabiilsemana ülerõhk püsib. Paagil on spetsiaalne klapp külge loodud, mis ei ühel ega teisel juhul luba nähtusetel liiale minna- paaki lõhki lüüa või vastupidi, kortsu tõmmata. See sama ülerõhk on piisav, et sundida kütust mootori poole voolama. Mootori "karakteristikud" aga sõltuvad sellest, kui suur rõhk paagis on, mis kütust mootori poole surub. Kui rõhk süsteemist välja päästeti, oli ka kohe vaikus majas (st. vaikus kapoti all). Kütusefiltrit vahetades või tankimiskorki avades.
PS Kas mäletate iguli paaki, millel spetsiaalne ots kohe tehase poolt olemas oli, kust sai rehvipumbaga õhku sisse lüüa?
Paljud sõnavõtjad kinnitavad oma kogemusest, et töötab ja mina sellise kogemuse puudumise tõttu võtan varasemad vastupidised sõnad nüüd tagasi. Hakkasin sügavuti uurima, kuidas ta siis ikkagi ilma pumbata toime tuleb? Kolasin maailma erinevates LR foorumites ja uurisin, et kas ka mujal Td5 mootorid ilma kütusepumbata töötavad või ainult Eestis? Selgus, et töötavad ka mujal! Aga mitte kõik ei saa sõita sama arvu kilomeetreid ilma pumbata. Ka mootorid käituvad erinevalt-kellel ta uimasem ja kellel kakub jne. Erinevaid juhtumeid seinast seina. Eriti tigedad olid muidugi need, kelledel ei õnnestunud töökotta ära longata oma rikkis masinaga. Vaikis pump, seiskus ka mootor.
Aga ikkagi, mis ime väel Td5 ilma pumbata käib? Pump kahe astmeline ja madalsurve pool teeb midagi? Tegelikult mitte, on kah rikkis ja ei pumpa tilkagi. Madalsurve pool on vaid katkematu filtreerimise elluviimiseks. Mootor "imeb" kütust? Kah kuidagi kahtlane.
Aga on sellised toredad nähtused maailmas, nagu soojuspaisumine ja aurustumine ja rõhu edasi andmine vedelikes ja gaasides (Füüsika kursus X klassile). Mingil ajahetkel on kütusepaaki mootori töötamisest ja kütuse intensiivsest ringiajamisest ning soojenemisest tekkinud väike ülerõhk. Muidugi kui kütus väheneb paagis, auto seisma jääb, kütus maha jahtub, võib ülerõhust saada ka alarõhk. Mida vähem on kütust paagis, seda rohkem on ruumi aurudele ja stabiilsemana ülerõhk püsib. Paagil on spetsiaalne klapp külge loodud, mis ei ühel ega teisel juhul luba nähtusetel liiale minna- paaki lõhki lüüa või vastupidi, kortsu tõmmata. See sama ülerõhk on piisav, et sundida kütust mootori poole voolama. Mootori "karakteristikud" aga sõltuvad sellest, kui suur rõhk paagis on, mis kütust mootori poole surub. Kui rõhk süsteemist välja päästeti, oli ka kohe vaikus majas (st. vaikus kapoti all). Kütusefiltrit vahetades või tankimiskorki avades.
PS Kas mäletate iguli paaki, millel spetsiaalne ots kohe tehase poolt olemas oli, kust sai rehvipumbaga õhku sisse lüüa?
"Inglise dentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
Eks ta olukorrast paagis sõltub, arvan ma. Nagu ühes foorumis omanik kirjutas, ei käivitunud Td5 enam pärast tankimist. Tegelikult peaks kogu tõe huvides väikse eksperimendi tegema. Survestama paagi, kütusepumba kaitse või relee taskusse ja starterit. Sellest võiks tulevikus praktilist abi olla inimestele, kes selle pumbatõpra pärast teele jäänud on. Vaja vaid välja mõelda, kuidas lihtsal meetodil surve paaki tekitada.
"Inglise dentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Pihustid.
Seal peaks olema pumppihustid, mitte ühisanuma pritse.
Nende kontrollimise kohta ka video.
https://www.youtube.com/watch?v=dD2FVSLq5Lk
Õppematerjali kah natuke.
http://autodiagnostika.ttu.ee/files/Dii ... 8IV%29.pdf
Nende kontrollimise kohta ka video.
https://www.youtube.com/watch?v=dD2FVSLq5Lk
Õppematerjali kah natuke.
http://autodiagnostika.ttu.ee/files/Dii ... 8IV%29.pdf
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kütusefiltri vahetamisel on soovitatav uus filter enne külge kruvimist kütet täis valada. Sellele vaatamata võib juhtuda, et õhk vahel ja ei lähe kohe käima vaid tahab käiamist - diiselmootori eripära. Siis on soovitatav "täkk" akule külge panna ja anda mõõdukate sessioonidena tuld, kuni eluvaim sisse tuleb.
TD5 mootori kütusefiltrit ja õhufiltrit on soovitatav vahetada iga õlivahetuse ajal.
Vabandust, kui teemaväliseks läks. Loodetavasti teema algataja saab oma D2 jälle kenasti tuksuma, meie targutuste kiuste
rs
TD5 mootori kütusefiltrit ja õhufiltrit on soovitatav vahetada iga õlivahetuse ajal.
Vabandust, kui teemaväliseks läks. Loodetavasti teema algataja saab oma D2 jälle kenasti tuksuma, meie targutuste kiuste
rs
LR Discovery II TD5 manuaal
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Filtri vahetus
Tuleb masina manuaali lugeda, kuda toimida peale filtri vahetust. Siis ei pea käiama. Kui tahad või meeles pole siis tuleb gaasipedaal põhja vajutada ja käiata. Siis mingi sekundite müüdudes paneb aju pihustid topelt koguses peale andama ja ajab kiiremini õhu välja.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Re: Filtri vahetus
See süsteem toimib, kuna pole viitsinud enda pubmaga tegeleda ja taseme andur näitab kogu aeg tühja paaki. Sellest siis ka vahel juhtunud, et paak saab äkki tühjaks...Kalamees kirjutas:Tuleb masina manuaali lugeda, kuda toimida peale filtri vahetust. Siis ei pea käiama. Kui tahad või meeles pole siis tuleb gaasipedaal põhja vajutada ja käiata. Siis mingi sekundite müüdudes paneb aju pihustid topelt koguses peale andama ja ajab kiiremini õhu välja.
Saan ka hiiumaal diagnosti teha tuli välja.ei näpi enne midagi kuni juhe taga käinud.filter ootab vahetust,.vaatasin üle ka ōho torud ja lekkeid ei märgand.huvi pärast küsin ka selle kütte pumba kohta,et mis selle maksumus vōib olla.pump egatahes töötab kui süüde sisse keerata ja normaalse häälega.egatahes järgmine nädal diagnosti ja siis saab edasi rääkida.tänud kōigile kes on infi jagand.Heikki kirjutas:
Kujutan küll ette, et tuleb Hiiumaalt remonti. Tullakse meie juurde kaugemaltki, kui Hiiumaa.
Mis puudutab "elementaarmootorit" Td5, siis proovige teda käivitada elektrikatkestatud kütusepumbaga. Ja siis pane kogemus kohe foorumisse ülesse.
Kräunuv kütusepump võib viidata tema peatsele elupäevade lõpule aga ei viita survele, mida välja suudab anda. On võimelised "kräunuma" ja töötama teinekord üsna pikka aega. Ja sureb loomulikult kodust kõige kaugemas punktis.
Loomulikult iga autoomanik teab ise, kuidas ja kus oma masinat remontida. Seda rõõmu ma küll ei keela kellelegi. Reklaam reklaamiks, me saame LR-i muredega aidata. Loe ka mida Landy eespool kirjutas.
Aga eks ta ole, nagu inimestegagi- kes läheb arsti juurde, kes saab abi imeravitsejatelt.
Kalev85. See viga on tuttav, aga peab siiski täpselt teadma, mis detail vajab remonti või vahetust. Ma ei saa ju soovitada, et osta ja hakka vahetama välja ehku peale osasid, mis maksavad kokku kopsaka summa eurosid. Täpne diagnoos otsustab kõik. Edu!
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE