disco td5 uimane

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

disco td5 uimane

Postitus Postitas kalev85 »

Sai endale soetatud discovery 2 td5 atm 99a. Nimelt on auto jube aeglane ja uimane. Pikapeale saab ikka sada peale aga selleka läheb ikka jupp aega.mulle nagu tundub et jōu puudus nagu oleks.kōrvaga kuulates nagu turps ka lööks ikka aga jōudu pole. Kuna pole selle autoga väga kursis ning masin alles nädal olnud siis vajaksin natuke targmate inimeste nōu. Aitäh
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.

Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Masin

Postitus Postitas Kalamees »

Õhukuluandur , peale turbot lõdvikud ja torud vigased.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas kalev85 »

landy kirjutas:Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.

Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
Käivitub probleemideta!
Pole modagi kontrollitud!
pidurid ei jää peale!
homme alustan küttefiltrist,kui ei aita siis kapoti alla. Kohapeal seistes läheb masin korralikult pöördesse aga kui sōiduajal lapatsit andes käigu alla lööb siis ei lähe.3000 pöörde juures nagu hakkab jumpsima ega taha rohkem pöördesse minna.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

ehk täpsustaks, et mis see uimane on ehk mitmekümne sekundiga see sada sisse sajab? :)
Ega td5 mingi paugupill olegi
from disco 2 disco
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas kalev85 »

petros kirjutas:ehk täpsustaks, et mis see uimane on ehk mitmekümne sekundiga see sada sisse sajab? :)
Ega td5 mingi paugupill olegi
Inimese moodi pedaalo tallates(2200pööret umbes) läheb ikka 1,5 min julgelt.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Filter

Postitus Postitas Kalamees »

Kui 3000 peal hakkab jumpsima siis küttefilter umbe minemas.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Re: Filter

Postitus Postitas kalev85 »

Kalamees kirjutas:Kui 3000 peal hakkab jumpsima siis küttefilter umbe minemas.
homme vahetan ära ja anna tead kas midagi muutus. Huvipärast kontrollin ōhulōdvikud ka ära.palju turps sellel pillil ülde puhuma peaks?
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
from disco 2 disco
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas kalev85 »

petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

kalev85 kirjutas:Pole modagi kontrollitud!
kalev85 kirjutas:.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Just seepärast soovitamegi tungivalt lasta auto kas Tallinas või Tartus enne ostu kontrollida. Kui enne ostu ei õnnestu, siis kaugemal elades kasvõi kohe peale ostu seda teha. Hoiab hiljem hulga ega, närve ja raha kokku. Saak konkreetse ülevaate vigadest ja saab hakata masina korda seadmist planeerima või ostu eelse kontrolli puhul hinda tingida.

Võid sattuda peidetud või endale märkamatuks jäävate vigade otsa millede ignoreerimine võib lõpuks üsna kalliks minna.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

kalev85 kirjutas:
petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
Heikki
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 31
Liitunud: R Nov 11, 2011 17:15
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Heikki »

pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas:
petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.

Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.
"Inglise džentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Heikki kirjutas:
pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas: Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.

Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.
Kuule, vend elab Hiiumaal!!!! Sa kujutad ette, et ta tuleb Tartusse sinu juurde remonti????? Katsu nüüd olla oma remondikoha reklaamimisega. Ja td5 KÄIVITUB ja TÖÖTAB rikkis pumbaga, isegi hullu häält tegeva pumbaga TÖÖTAB- ma tean, millest räägin. Minumeelest on see foorum väärt nõu saamiseks ja jagamiseks, mitte oma remonditöökoja reklaamimiseks. Ja üldiselt LR Discovery remontimiseks ei tasu küll pöörduda ainult just "spetsialistide" poole. Tegu on suht lihtsa masinaga, mille remondiga saavad hakkama kõik vähegi tehnilist taipu omavad inimesed. Ja kui needki või ise hätta jääd, siis on youtube.com ja google.com remondi õpetusi ääreni täis. Mina oma kõik LR-d(alates Seriesest lõpetades RR III-ga) Pärnus remontinud, kus LR "spetsialiste" ei ole.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Õhukuluandur

Postitus Postitas Kalamees »

Õhukuluanduri saad ka lasta mõnel kohaliku teeninduse aotoelektrikul mõõta. Või otsid andmed Autodatast, Rave s peaks vast ka olema andmed. Mitu volti peab olema millisel õhukuluandurisse minevatel juhtmetel mootori töötamise ajal. Mõõtmise ajal peab õhukulusndur taga olema.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”