1. leht 4-st

disco td5 uimane

Postitatud: N Veebr 07, 2013 21:47
Postitas kalev85
Sai endale soetatud discovery 2 td5 atm 99a. Nimelt on auto jube aeglane ja uimane. Pikapeale saab ikka sada peale aga selleka läheb ikka jupp aega.mulle nagu tundub et jōu puudus nagu oleks.kōrvaga kuulates nagu turps ka lööks ikka aga jōudu pole. Kuna pole selle autoga väga kursis ning masin alles nädal olnud siis vajaksin natuke targmate inimeste nōu. Aitäh

Postitatud: N Veebr 07, 2013 21:59
Postitas landy
Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.

Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?

Masin

Postitatud: N Veebr 07, 2013 22:35
Postitas Kalamees
Õhukuluandur , peale turbot lõdvikud ja torud vigased.

Postitatud: N Veebr 07, 2013 22:45
Postitas kalev85
landy kirjutas:Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.

Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
Käivitub probleemideta!
Pole modagi kontrollitud!
pidurid ei jää peale!
homme alustan küttefiltrist,kui ei aita siis kapoti alla. Kohapeal seistes läheb masin korralikult pöördesse aga kui sōiduajal lapatsit andes käigu alla lööb siis ei lähe.3000 pöörde juures nagu hakkab jumpsima ega taha rohkem pöördesse minna.

Postitatud: N Veebr 07, 2013 22:50
Postitas petros
ehk täpsustaks, et mis see uimane on ehk mitmekümne sekundiga see sada sisse sajab? :)
Ega td5 mingi paugupill olegi

Postitatud: N Veebr 07, 2013 23:00
Postitas kalev85
petros kirjutas:ehk täpsustaks, et mis see uimane on ehk mitmekümne sekundiga see sada sisse sajab? :)
Ega td5 mingi paugupill olegi
Inimese moodi pedaalo tallates(2200pööret umbes) läheb ikka 1,5 min julgelt.

Filter

Postitatud: N Veebr 07, 2013 23:01
Postitas Kalamees
Kui 3000 peal hakkab jumpsima siis küttefilter umbe minemas.

Re: Filter

Postitatud: N Veebr 07, 2013 23:08
Postitas kalev85
Kalamees kirjutas:Kui 3000 peal hakkab jumpsima siis küttefilter umbe minemas.
homme vahetan ära ja anna tead kas midagi muutus. Huvipärast kontrollin ōhulōdvikud ka ära.palju turps sellel pillil ülde puhuma peaks?

Postitatud: N Veebr 07, 2013 23:25
Postitas petros
siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.

Postitatud: R Veebr 08, 2013 08:50
Postitas kalev85
petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.

Postitatud: R Veebr 08, 2013 08:58
Postitas landy
kalev85 kirjutas:Pole modagi kontrollitud!
kalev85 kirjutas:.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Just seepärast soovitamegi tungivalt lasta auto kas Tallinas või Tartus enne ostu kontrollida. Kui enne ostu ei õnnestu, siis kaugemal elades kasvõi kohe peale ostu seda teha. Hoiab hiljem hulga ega, närve ja raha kokku. Saak konkreetse ülevaate vigadest ja saab hakata masina korda seadmist planeerima või ostu eelse kontrolli puhul hinda tingida.

Võid sattuda peidetud või endale märkamatuks jäävate vigade otsa millede ignoreerimine võib lõpuks üsna kalliks minna.

Postitatud: R Veebr 08, 2013 09:48
Postitas pirx
kalev85 kirjutas:
petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.

Postitatud: R Veebr 08, 2013 11:37
Postitas Heikki
pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas:
petros kirjutas:siis liiga palju tõesti

Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.

Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.

Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.

Postitatud: R Veebr 08, 2013 11:58
Postitas pirx
Heikki kirjutas:
pirx kirjutas:
kalev85 kirjutas: Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.

Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.
Kuule, vend elab Hiiumaal!!!! Sa kujutad ette, et ta tuleb Tartusse sinu juurde remonti????? Katsu nüüd olla oma remondikoha reklaamimisega. Ja td5 KÄIVITUB ja TÖÖTAB rikkis pumbaga, isegi hullu häält tegeva pumbaga TÖÖTAB- ma tean, millest räägin. Minumeelest on see foorum väärt nõu saamiseks ja jagamiseks, mitte oma remonditöökoja reklaamimiseks. Ja üldiselt LR Discovery remontimiseks ei tasu küll pöörduda ainult just "spetsialistide" poole. Tegu on suht lihtsa masinaga, mille remondiga saavad hakkama kõik vähegi tehnilist taipu omavad inimesed. Ja kui needki või ise hätta jääd, siis on youtube.com ja google.com remondi õpetusi ääreni täis. Mina oma kõik LR-d(alates Seriesest lõpetades RR III-ga) Pärnus remontinud, kus LR "spetsialiste" ei ole.

Õhukuluandur

Postitatud: R Veebr 08, 2013 12:52
Postitas Kalamees
Õhukuluanduri saad ka lasta mõnel kohaliku teeninduse aotoelektrikul mõõta. Või otsid andmed Autodatast, Rave s peaks vast ka olema andmed. Mitu volti peab olema millisel õhukuluandurisse minevatel juhtmetel mootori töötamise ajal. Mõõtmise ajal peab õhukulusndur taga olema.