Kumba eelistada, õhkpatja või tavalist vedrustust.

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
torque
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: E Mär 25, 2013 20:42
Asukoht: tallinn

Kumba eelistada, õhkpatja või tavalist vedrustust.

Postitus Postitas torque »

Tekkisid mõned küsimused selle kohta. Jutt siis disco 2 2000-2001 mudelil. Kas õhkpadjaga süsteemil on mingeid eeliseid? Saab erineval maastikul kas tõsta või langetada taga otsa? Kui töökindel on muidu ACE süsteem ja kas see õigustab ikka ennast? Netis video selle kohta oli küll selline, et vau mida süsteem. Või on lollikindlam ja parem variant tavalise stabilisaatorivarda ja vedrustusega variant? Tänan juba asjalike vastuste eest.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

D2

Postitus Postitas Kalamees »

Omal oli D2 ja ohuga ja ACEga. Järgmise kavas sama varustusega masin võtta. Õhuga mõnusalt pehme ja pane taha palju paned kola, masin ikka ühes asendis. ACE mõnust saad tunda täit mõnu käänulisl teel või järskudel rooli keeramistel. Auto ei nooguta ega kalluta. Auto tasuks võtta 2001 ... või parem aletes 2002. Seal jälle keskdifri lukk ka peal. On abiks lumes ja mudas.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
caleb
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas caleb »

Mu autol oli algul õhkvedru. Peale seda kui üksteise järel olid padjad läbi läinud ja olin need välja vahetanud, lootsin mõnda aega muretut elu, aga tutkit, esimesena vahetatud padi läks peale u 3 aastat ja 50 tuhande läbimist jälle õhtale. Siis sai siiber ja panin spiraalid asemele. Nüüd aastakese spiraalidega sõitnud ja mulje on, et õhkvedrustusel on tõesti põhiline pluss see, et hoiab tagumikku ka suure koormaga tasapinnas. Oluliselt jäigemaks/ebamugavamaks sõit pole läinud, mägedesse samuti eriti ei satu, et tagumiku tõstmise võimalusest puudust tunneks. Samas on koguaeg hea rahulik olla, et hommikul õue astudes pole jälle lontis sabaga õnnetusehunnik seal ees ootamas...

ACE kohta ei oska midagi tarka öelda, mingit tõrget pole sellega olnud ja ilma selleta masinat pole proovinud, et teaks võrrelda.
Kasutaja avatar
Chopper
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 421
Liitunud: E Jaan 09, 2012 17:44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Chopper »

neid patju tuleb ika puhastada kui oled mudarallit teinud - siis peaks kauem kestma.
LR Disco III 2,7 2007
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Just puhtus on edu alus :) aga ACE saab ju ka asendada tavalise stabikaga :oops:
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

3 aastat ja 50 000 on ju ikka terve igavik, see ei peaks küll panem aõhust loobuma.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Padjad.

Postitus Postitas Kalamees »

Omal padjad kestnud ca 90-100 000. Sama ütlevad ka vene foorumi kasutajad. Padi maksab 141 mikidemaa rubla täna (on vahel ka 98 rohelise rublaga seal samas kohas müüdud). Emamaalt peaks ka saama sama kanti hinnaga. Vahetamine pole ka eriline raketiteadus.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
caleb
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: N Dets 27, 2007 11:13
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas caleb »

Rein kirjutas:3 aastat ja 50 000 on ju ikka terve igavik, see ei peaks küll panem aõhust loobuma.
Nuh, tüütu ikka kui iga aasta või kahe tagant (ega need padjad ju korraga lõhki ei lähe) tuleb tegeleda asjaga, mis idee järgi ei tohiks olla kulumaterjal. Ma insenerina ei saa seda millekski muuks kui halvaks disainiks ja/või valede materjalide kasutamiseks pidada, kui vedrustuse juppe peab tihedamini vahetama kui vähemalt 250 tuhande tagant. Või kui maasturi põhjaalust tuleb iga kord peale maastikul käimist hoolikalt pesta... Sellega võib ju leppida, kui sellest mingit märgatavat eelist oleks võrreldes tavalise vedrustusega, aga mina isiklikult seda ei näe.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”