Küsimused siduri vahetuse kohta.

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Potsataja
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 21, 2013 20:43
Asukoht: Est

Küsimused siduri vahetuse kohta.

Postitus Postitas Potsataja »

1) kui hakkan käigukasti maha võtma siis, kas seal on midagi erilist vaja ka lahti võtta. Näiteks kas peab mootori ka lahti laskma...
2) kui läheb siduri vahetuseks siis, mis kindlasti võiks veel ära vahetada. Üks mis lugesin on väntvõlli simmer. Kas veel miskit? Näiteks käigukastil mõni simmer?
Kuidas on nende simmerite saadavus? Kas neid on võimalik põllumajanduse poest osta või on nad erimõõtudega ja saab ainult esindusest?
3) kas on veel midagi, mida käigukasti maha võttes ja sidurit vahetades tasub üle?
Potsataja
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 21, 2013 20:43
Asukoht: Est

Postitus Postitas Potsataja »

Normaalne...
Mõmmi
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 34
Liitunud: T Mär 13, 2007 12:42
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Mõmmi »

Siduri survelaager?

Siduriketast paigaldades tuleb see tsentreerida. Ideaaljuhul rakisega, milleks on jupp käigukasti sisendvõlli. Tehakse ka harjavarrega :)
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mis mõttes sidur? M'ni mees vahetab ainult ketast ja räägib ka siduri vahetusest. Kas läheb koos survelaagri ja korvi ja kettaga vahetusse? Kasulik oleks muidugi korraga vahetada simmerid ära ja olenevalt läbisõidust kontrollida või vahetada ka siis juba kastides pudinaid. Minu D1 el oli näiteks 4x4 keskplokeeringu andur kulunud, varsti pärast kastide allapanekut kadus lambikese märguanne, igavesti kehva oli seda seal käsikaudu vahetada. Samas see jupstük ei maksnud ka miskit. Simmerid oletatavasti suvalised ei lähe, kuna tegemist inglasega. Vene massinatele saab võtta üldiselt põllumajandus tihendeid.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Potsataja
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 21, 2013 20:43
Asukoht: Est

Postitus Postitas Potsataja »

Rein kirjutas:Mis mõttes sidur? M'ni mees vahetab ainult ketast ja räägib ka siduri vahetusest. Kas läheb koos survelaagri ja korvi ja kettaga vahetusse? Kasulik oleks muidugi korraga vahetada simmerid ära ja olenevalt läbisõidust kontrollida või vahetada ka siis juba kastides pudinaid. Minu D1 el oli näiteks 4x4 keskplokeeringu andur kulunud, varsti pärast kastide allapanekut kadus lambikese märguanne, igavesti kehva oli seda seal käsikaudu vahetada. Samas see jupstük ei maksnud ka miskit. Simmerid oletatavasti suvalised ei lähe, kuna tegemist inglasega. Vene massinatele saab võtta üldiselt põllumajandus tihendeid.

Läheb kogu komblekt. laager, ketas, ja korv.
Ok tänks. Eks ma võtan kasti maha ja siis vaatan ja kontrollin ikka kõik üle ja vahetan välja, mis tundub vajalik. S
Potsataja
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 21, 2013 20:43
Asukoht: Est

Postitus Postitas Potsataja »

Mõmmi kirjutas:Siduri survelaager?

Siduriketast paigaldades tuleb see tsentreerida. Ideaaljuhul rakisega, milleks on jupp käigukasti sisendvõlli. Tehakse ka harjavarrega :)
harjavarrega :lol:
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Kui kasti maha saad ja näed et sidurikoda ja hooratta tagune on õlised, vaheta vända simmer.
Muul juhul ei leia sellel põhjust.
Potsataja
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 21
Liitunud: P Juul 21, 2013 20:43
Asukoht: Est

Postitus Postitas Potsataja »

LR90 kirjutas:Kui kasti maha saad ja näed et sidurikoda ja hooratta tagune on õlised, vaheta vända simmer.
Muul juhul ei leia sellel põhjust.
Okei tänud :)
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”