pöörded kõiguvad pärast plokikaane vahetust

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

pöörded kõiguvad pärast plokikaane vahetust

Postitus Postitas denver »

Mure.järgmine. Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöörded pööretevahemikus 2500 ja ülespoole. 3000 juures hakkab mootor jõnksutama. Kiirust kogub, kuid kõik võtab väga kaua aega. Tahad kiirendada aga midagi ei juhtu. Jõudu pole. Targemad pakuvad vale süüdet.
Mis siinsed teadjamehed arvavad.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Turborõhu juhtklapp sai remondi käigus viga või oli eelnevalt viimase vindi peal.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas denver »

Nüüd küsin vbl midagi kogematut. Kas selle klapi seisukorda oleks võimalik hinnata enne mootori kokku ladumist? Noh, et see on katki või kohe-kohe minemas. Saati, kui ta vahetas mul eelsüüteküünlad ilma teatamata ära ja lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

denver kirjutas:Nüüd küsin vbl midagi kogematut. Kas selle klapi seisukorda oleks võimalik hinnata enne mootori kokku ladumist? Noh, et see on katki või kohe-kohe minemas. Saati, kui ta vahetas mul eelsüüteküünlad ilma teatamata ära ja lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
Kahjuks on see kinnine vigur ja ei ole võimalik seda asja väliselt hinnata.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Kasutaja avatar
lr-hd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 157
Liitunud: L Jaan 21, 2012 20:19
Asukoht: vääna jõesuu

Postitus Postitas lr-hd »

Tõenäoliselt tegemist siis nn.känguru efektiga(põhjustab katkine turbo solenoid,nagu insener mainis),nõrk koht lihtsalt D2 l,kellel pole enne läinud,ärge muretsege...varsti läheb :D
Tule läbi,panen uue korra külge ja saab kohe aru kas mure seal(katsetamise eest raha ei küsi)või mine pane juhe pesas või imedepõllul taha!
Jõudu
Disco 2
2xRange Rover Classic

------------
+37258518502
tehas4x4.ee
tehas4x4@gmail.com
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas denver »

Mure lahendatud. Vahetatud sai solenoid. Suur suur tänu kasutajale lr-hd ja tema väga asjadundlikule team'le.
denver
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Postitus Postitas moilo »

Tere. Kas keegi Su auto imeliku kriuksu mootorist ei ole suutnud üles leida?

Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas denver »

moilo kirjutas:Tere. Kas keegi Su auto imeliku kriuksu mootorist ei ole suutnud üles leida?

Lear
Tere.
Justkui sain. Kahtlustatakse veepumpa. Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli, seega see vaja ka uus panna. Genekarihm (õige pikkuse ja soonte arvuga) ning geneka laager vist ka. Sellega peaks asi ka piirduma. Muidugi pean ära vahetama esimesed piduriklotsid ja rattalaagri.

denver
Kasutaja avatar
Jaajog
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 48
Liitunud: R Juun 08, 2012 06:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jaajog »

denver kirjutas:Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöörded
denver kirjutas:lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
denver kirjutas:Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli
Kõlab nagu üks väärt ettevõte!
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas denver »

Nüüd siis masin korras.
Vahetusse läks veepump, korrastati roolivõimupump(uus laager ja simmerid), uus pingutusrullik, uus genekarihm. EGR klapile pandi pime ette, jõudlus hoopis parem. Homme vaatame kuis muudatus kütusekulule mõjub. Lisaks läks uus õhufilter, uus õlifilter ja uus kütusefilter.
Töö teostas lr-hd, tänud talle ja ta team´ile.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

Jaajog kirjutas:
denver kirjutas:Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöörded
denver kirjutas:lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
denver kirjutas:Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli
Kõlab nagu üks väärt ettevõte!
kas ettevõtte nimi salajane?
denver
Unistan offroadist!
Postitusi: 60
Liitunud: K Dets 26, 2012 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas denver »

duud kirjutas:
Jaajog kirjutas:
denver kirjutas:Parast plokikaane remonti ühes ettevõttes kõiguvad pöörded
denver kirjutas:lisas ilma igasuguse teavituseta arvele.
denver kirjutas:Lisaks on paigaldatud ventika laager hullem kui mul oli
Kõlab nagu üks väärt ettevõte!
kas ettevõtte nimi salajane?
Ei, ettevõtte nimi ei ole saladus. Tegemist on meie foorumlase firmaga - Prantsuse auto OÜ. Pean siinkohal täpsustama, et ventika laagris ei olnudki häda, laagripesa oli kulunud (nüüd korras). Pöörete kõikumine kadus pärast solenoidi vahetust kasutaja lr-hd poolt (tänud talle veelkord). Eelsüüteküünlad pandi tõesti ilma teavituseta peale, juhtub? :)
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”