Süütevõti
Süütevõti
Tere
Minul siis selline mure:
Disco II-l 2000 aasta oli ostes kaasas ainult üks süütevõti ja seegi on ilmselt viga saanud või kulunud - süüte sisselülitamine toimib veel hästi, kuid süütevõtmega starteri käivitamine on juba äärmiselt raskendatud. Kaua see süütevõti enam selliselt vastu ei pea.
Eelnevast siis selline küsimus, kas üldse ja kui siis kuidas oleks tehniliselt võimalik installeerida autosse selline starterinupp (olen selliseid müügil näinud). Sellisel juhul peaks süütevõti ilmselt veel aastaid vastu.
Kas keegi oskaks nõu anda millist värvi juhtmele(tele) süütelukus sellise lüliti saaks vaghele ühendada.
Vabandan, kui liiga rumal mõte minu poolt.
Ette tänades.
Minul siis selline mure:
Disco II-l 2000 aasta oli ostes kaasas ainult üks süütevõti ja seegi on ilmselt viga saanud või kulunud - süüte sisselülitamine toimib veel hästi, kuid süütevõtmega starteri käivitamine on juba äärmiselt raskendatud. Kaua see süütevõti enam selliselt vastu ei pea.
Eelnevast siis selline küsimus, kas üldse ja kui siis kuidas oleks tehniliselt võimalik installeerida autosse selline starterinupp (olen selliseid müügil näinud). Sellisel juhul peaks süütevõti ilmselt veel aastaid vastu.
Kas keegi oskaks nõu anda millist värvi juhtmele(tele) süütelukus sellise lüliti saaks vaghele ühendada.
Vabandan, kui liiga rumal mõte minu poolt.
Ette tänades.
Saan aru, et süütelukk, kui selline on kulunud?
Kas probleem on füüsiline (võti ei kereera) või elektriline (kontakt halb?)
Mõlema probleemi (luku pesa või luku põhi) lahendamiseks leiab Imedepõllult osasid.
Kui paned nupu, siis oliline, et olemasolevat võtit, õigemini selle korpust ära ei kaotaks, seal sees on immo andur.
Kas probleem on füüsiline (võti ei kereera) või elektriline (kontakt halb?)
Mõlema probleemi (luku pesa või luku põhi) lahendamiseks leiab Imedepõllult osasid.
Kui paned nupu, siis oliline, et olemasolevat võtit, õigemini selle korpust ära ei kaotaks, seal sees on immo andur.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kuna ise seda reaalselt ei teostanud siis täpselt öelda ei oska. Aga kui nüüd tuletama hakata siis mul oli süütelukus 4 juhet. Starteri+ ,- ja kaks nn lisavidinate juhet. Soendus makkk jne.
Kokku oli vaja ühendada vist - ja lisavidinad ning siis starteri+ särtsu anda. Ehk siis loogiline jätk asjale oleks see, et lüliti alla - ning lisavidinada ja siis sealt 1 juhe nupu alla kuhu jookseb peale starteri+. Niikaua kuni nuppu alla hoiad jookse starteri + peale ja käivitab auto. Lülitist maha võttes sureb auto välja.
Päris tõele ei pretendeeri ja loodan, et mõni targem kinnitab jutu.
Kokku oli vaja ühendada vist - ja lisavidinad ning siis starteri+ särtsu anda. Ehk siis loogiline jätk asjale oleks see, et lüliti alla - ning lisavidinada ja siis sealt 1 juhe nupu alla kuhu jookseb peale starteri+. Niikaua kuni nuppu alla hoiad jookse starteri + peale ja käivitab auto. Lülitist maha võttes sureb auto välja.
Päris tõele ei pretendeeri ja loodan, et mõni targem kinnitab jutu.