1. leht 1-st

Discovery 2 Td5 2000 Automaat kast tõrgub.

Postitatud: K Mär 04, 2015 15:25
Postitas Martin5oo
Tervitus! Probleem siis Disco 2 automaatkasti käigu vahetusega. 3 käigult 4 lülitamine on kuidagi vaevaline ja tundub ,et nagu libiseb ka veidi. Kasti õli vahetatud 50000 tagasi. Kas peaksin uuesti õli vahetama? Kas see aitab. Kas oleks mõistlik kast remonti viia, või üldse taastatud kast hankida?

Postitatud: K Mär 04, 2015 15:57
Postitas imedepõld
Antud ZF kast on edukalt remonditav, varuosad saadaval ning hinnad mõistlikud.
Võta ühendust ja teeme korda.

Kast

Postitatud: K Mär 04, 2015 21:46
Postitas Kalamees
Lase õli taset kontrollida, kui seda vähe siis ka hakkab sama vigurit tegema. Filtrit tasub seal ka õli vahetusega vahel vahetada.

Postitatud: R Apr 17, 2015 20:51
Postitas Martin5oo
Täna see siis juhtus. Sõitsin haakega, väike tõus ja kolmas käik hakkas kloppima 2,5t pöördega ja laiali ta on. Tundub, et läheb tõsismaks remondiks. :?

Postitatud: R Apr 17, 2015 20:57
Postitas Girlpower
Martin5oo kirjutas:Täna see siis juhtus. Sõitsin haakega, väike tõus ja kolmas käik hakkas kloppima 2,5t pöördega ja laiali ta on. Tundub, et läheb tõsismaks remondiks. :?
Õli vahetasid enne ära ja tase oli normis? Mul oli kastiremont just hiljuti, kõige kulunumaks osutus 2.käik. Treilerit vedades (hobuveohaagis), kui koorem ka peal, sõidan 3.käigu ja 80-85ga, siis näikse kastitemperatuur mõistlik olevat ja auto liigub vabalt.

Postitatud: R Apr 17, 2015 21:06
Postitas Martin5oo
Unustasin veel mainida et 3 nädalat tagasi sai siis kasti õli ja filter ka vahetatut. Peale õli vahetust läks paremaks käikude vahetus aga 3 käik oli ikkagi imelik ja vibreeris veidi kui 80km/h jõudis. Sealt üle 4 käigule ja siis oli ok.

Postitatud: R Apr 17, 2015 21:13
Postitas Martin5oo
Girlpower kirjutas:
Martin5oo kirjutas:Täna see siis juhtus. Sõitsin haakega, väike tõus ja kolmas käik hakkas kloppima 2,5t pöördega ja laiali ta on. Tundub, et läheb tõsismaks remondiks. :?
Õli vahetasid enne ära ja tase oli normis? Mul oli kastiremont just hiljuti, kõige kulunumaks osutus 2.käik. Treilerit vedades (hobuveohaagis), kui koorem ka peal, sõidan 3.käigu ja 80-85ga, siis näikse kastitemperatuur mõistlik olevat ja auto liigub vabalt.
Õli oli viimati normis peale vahetust 2x kontrollisin. Paat järgi ja üles mäge. Auto ostsin soome turult. Siin haakega lubatud 80km/h ja tundub et täpselt selle kiirusega 3 käiguga on haakega sõidetud ja nüüd se kulus ilmselt lõpuni.

Postitatud: L Apr 18, 2015 06:04
Postitas Girlpower
Sõidad "drive-ga" või paned kastist 3.käigu peale, et rohkem üles ei vahetaks? Kastiremont sinna 1000 euri kanti...

Postitatud: T Apr 21, 2015 23:14
Postitas Martin5oo
Kui raske iseenesest nende kasti osade vahetus on? Ise olen kergelt ameeriklase manuaal kasti kergelt näppinud ja üleüldiselt autotetailide vahetus võõras ei ole. Kasti sain eile maha, pole jõudnud veel lahti võtta aga plaanis on. :roll: Kui varu osi vaja kas peaksin uued panema või on mõtekas kasutatud osi vaadata. Eks kui keeruliseks läheb siis saadan kellegi targema kätte, kuid ei usu, et see päris raketti teadus on selle kasti remont. [/img]