Vibra

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Vibra

Postitus Postitas Mait07 »

Tere, küsimus järgmine: kas lääba puksi lõtk võiks tekitada vibra? Kui gaasi anda väristab ja kui veereb siis ei värista.
Andestage mu juhmus :oops:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Pigem mootori või k.kasti padi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Eks katsetame läbi homme saan pesast uued "poly"puksid ja eks paistab kas juhtub midagi või mitte :?
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Kardaaniristid võiks üle kontrollida :)

Päikest!
LR Discovery II TD5 manuaal
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Kardaani ristid ja leevendus muhv tundusid ok olema homme saan uued puksid alla ja eks siis paistab :o
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Nii uued puksid all, vibra edasi, vahepeal jõud kadus ja tekkis imelik heli (viuhh) turbo võll läks viuhti pooleks :D loodan, et uue turboga kaob ka vibra.
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Nonii uus turbo peal, jõudu on rohkem ja vibra on lännu :D Kui enne oli 100km/h 2500 p/m siis nüüd 2000p/m
Ja niikaua kui on Veiko ja Toomase suguseid mehi olemas siis kannatab ju Discoga sõita küll! :D
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

... "Kui enne oli 100km/h 2500 p/m siis nüüd 2000p/m" ...
Palun seleta lollile, kuidas mõjutas turbo vahetus seda?
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Postitus Postitas moilo »

Ma arvan, et vahetati mitte turbo vaid turbiin ehk automaatkasti hüdromuhv. See selgitaks nii vibra kadumise kui pöörete langemise.
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

moilo kirjutas:Ma arvan, et vahetati mitte turbo vaid turbiin ehk automaatkasti hüdromuhv. See selgitaks nii vibra kadumise kui pöörete langemise.
Eks nad on jah nii sarnased vidinad :)
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Nii leidsin taas tee arvutini(vahepeal ei saanud auto alt välja) turbot vahetasin 2x lääba puksid vahetatud uus radikas ja pealmine lõdvik. Aga jah vibra oli ilmselt tingitud mingist loetletud jupist kuna enam vibra pole :D ja ülevaatuselt sain läbi ja ülevaataja kiitis, et nii korras discot pole tükk aega näinud :shock: Ja turbo vahetus mõjutab auto jõudu ja sealt ka erinevused pööretest
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”