1. leht 1-st

automaat käigukast

Postitatud: K Aug 12, 2015 21:38
Postitas ER
Tere.
Probleem selline,et tagumine käik aeg ajalt ei tahtnud lülituda,nüüd ei lülitu üldse.Samuti ei lukusta ka turbiini ära,käigud vahetuvad vaevaliselt suurtel pööretel.
Õli lisamis august voolas välja ca 1L õli töötava mootoriga.

Postitatud: K Aug 12, 2015 22:26
Postitas inseneer
Lõhnab kasti remondi järele. Kas külmalt on kast krapsakam?

Postitatud: N Aug 13, 2015 10:54
Postitas ER
Vahet pole, minek on hea soojalt ja külmalt.Esialgu tagurpidikäiku polnud külma mootoriga,soojenedes hakkas tööle.Eelmine kevad suure loomaveotreileriga läks käigukasti õli keema pärast seda rammis käike üles alla hiljem kadus see rammimine ära.
Võtsin kaane alt ära magneeti küljes oli väike "siil".

Postitatud: N Aug 13, 2015 21:23
Postitas ER
Kas on kellegil ideid.

Postitatud: N Aug 13, 2015 22:04
Postitas landy
Niinagu Inseneer ütles, lõhnab remondi järgi, Imedepõllu kogemus üteleb. et käigukasti remont läbi arvuti või telefoni on VÄGA keerukas. Seega pead arvetama, et masin/kast tuleb mõnele ZF-i septsile ette näidata.

Postitatud: R Aug 14, 2015 20:15
Postitas inseneer
Kui soojalt ja külmalt vahet pole, siis asi ikka kuskil pakkides seal sügavamal.

Postitatud: R Aug 14, 2015 21:28
Postitas ER
Siis kasti maha võtmisest ei pääse?
Kui keeruline see remont on ja kust seda viga otsida,asi selles,et kast juba kolm korda remondis käinud,ehk õnnestub endal paremini.
Turbiin peaks korras olema sest autol minekut on.
Kuskil pidid vabajooksusiduri kettad olema,need kindlasti otsas.
Mida veel vaadata,et just tagumine käik kadunud.
Filter oli umbes,see selgitaks käikude kehvat vahetamist.

Postitatud: E Aug 17, 2015 12:30
Postitas duud
julgen soovitada hõbenoolt...seal mehed teevad asja sulle selgeks ning teevad ülihästi ära.