automaat käigukast
automaat käigukast
Tere.
Probleem selline,et tagumine käik aeg ajalt ei tahtnud lülituda,nüüd ei lülitu üldse.Samuti ei lukusta ka turbiini ära,käigud vahetuvad vaevaliselt suurtel pööretel.
Õli lisamis august voolas välja ca 1L õli töötava mootoriga.
Probleem selline,et tagumine käik aeg ajalt ei tahtnud lülituda,nüüd ei lülitu üldse.Samuti ei lukusta ka turbiini ära,käigud vahetuvad vaevaliselt suurtel pööretel.
Õli lisamis august voolas välja ca 1L õli töötava mootoriga.
Vahet pole, minek on hea soojalt ja külmalt.Esialgu tagurpidikäiku polnud külma mootoriga,soojenedes hakkas tööle.Eelmine kevad suure loomaveotreileriga läks käigukasti õli keema pärast seda rammis käike üles alla hiljem kadus see rammimine ära.
Võtsin kaane alt ära magneeti küljes oli väike "siil".
Võtsin kaane alt ära magneeti küljes oli väike "siil".
Niinagu Inseneer ütles, lõhnab remondi järgi, Imedepõllu kogemus üteleb. et käigukasti remont läbi arvuti või telefoni on VÄGA keerukas. Seega pead arvetama, et masin/kast tuleb mõnele ZF-i septsile ette näidata.
Viimati muutis landy, R Aug 14, 2015 20:31, muudetud 2 korda kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Siis kasti maha võtmisest ei pääse?
Kui keeruline see remont on ja kust seda viga otsida,asi selles,et kast juba kolm korda remondis käinud,ehk õnnestub endal paremini.
Turbiin peaks korras olema sest autol minekut on.
Kuskil pidid vabajooksusiduri kettad olema,need kindlasti otsas.
Mida veel vaadata,et just tagumine käik kadunud.
Filter oli umbes,see selgitaks käikude kehvat vahetamist.
Kui keeruline see remont on ja kust seda viga otsida,asi selles,et kast juba kolm korda remondis käinud,ehk õnnestub endal paremini.
Turbiin peaks korras olema sest autol minekut on.
Kuskil pidid vabajooksusiduri kettad olema,need kindlasti otsas.
Mida veel vaadata,et just tagumine käik kadunud.
Filter oli umbes,see selgitaks käikude kehvat vahetamist.