Külmalt mootor rappub

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
margot83
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: K Veebr 08, 2012 15:40
Asukoht: Järvamaa

Külmalt mootor rappub

Postitus Postitas margot83 »

Tere! kas on kedagi kes võiks vahetada Discovery 2 TD5 eelsüüte küünlaid? Ei tahaks iga suvalise mehaaniku kätte viia, vaid sooviks tegelast kes on spetsialiseerunud vastavale margile. Muidugi , ma ei tea kas probleem on just eelsüüte küünaldes, kuid kui külmalt käima panna siis mootor rappub peal. kui mootor soe, töötab laitmatult. On neid kes pakuvad, et pihustites probleem, kuid keegi neist pole kunagi LR omanud :/ kindlasti on siin targad tegelased kes aidata saaksid
Ette tänades, Roman!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Lähim LR spetialist kes sind hea meelega aitab on siin:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=37
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
margot83
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 26
Liitunud: K Veebr 08, 2012 15:40
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margot83 »

aitäh, kuid probleem lahendatud- nimelt olid kaks viimast pihustite pistikut veidi väsinud olemisega, sai noa otsaga veidi väänatud neid klemme ja töötab ilma probleemideta. Muidugi hõõgküünlad tuleb siiski vahetada :)
Maaalune
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: T Mär 03, 2015 20:53
Asukoht: Viti,Harjumaa

Postitus Postitas Maaalune »

Seda tasub ka arvestada,et silindreid on 5 aga eelsoojendusküünlaid 4.Kui ilm on väga külm siis natuke lonkab minutikese enne kui 5-es pütt korralikult soojaks läheb.See on normaalne.Pihustite pistikute torkimine viitab peatsele pihusti kaablikomplekti vahetusele.Kasulik oleks see aegsasti soetada.Vahetus on lihtne.Tasub kontrollida ka ECU plokis punane pistik üle(vajadusel puhastada õlist) - Seal võib suure tõenäosusega olla õli mis samuti mootori tööd pärssida võib.See õli pääseb sinna just selle ülalmainitud pihustite kaabli väljaviigu kaudu kus on süüdlaseks mittepidavad O-rõngad ja kaablite läbiviigud pistikusse.See on üks omapärane anomaalia ja esialgu lausa uskumatu aga õli kihutab ECU juhtkaabli sisemuses ECU punasesse pistikupessa.Kui eelpoolnimetatud protseduur tehtud on pärast tükk aega muretu elu. :)

Edu!
Land Rover Discovery II 2,5TD
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”