DAK diff-lukud

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
madish
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: P Veebr 16, 2014 20:44

DAK diff-lukud

Postitus Postitas madish »

Jõudu!

Kas keegi mõnda Kullafondis mainitut D2-le pannud ka?

Huvitaks see idanaabrite DAK kui ~600€ eest saaks ette kui taha autom. lukustuvad.
Land Rover Discovery II (Not U.S. Models)
Kas D2 U.S. mudelitel teised sillad, et mainitakse?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

USA mudleitel vaid elekter, veidi väljalskesüsteemi, spido ja salongi viimistuspaketid teised. Muu kõik sama.
Minu tellitud lukk Defenderi tagasilda võiks ehk märtsis Eestisse jõuda, kui hästi läheb. Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
madish
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: P Veebr 16, 2014 20:44

Postitus Postitas madish »

landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

madish kirjutas:
landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?
See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)
Veojõukontroll pidurdab kinni niisma pöörlevaid rattaid rattaid, mitte ei jaga olemasolevat veojõudu rataste vahel ümber.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
madish
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 19
Liitunud: P Veebr 16, 2014 20:44

Postitus Postitas madish »

landy kirjutas:
madish kirjutas:
landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?
See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)
Veojõukontroll pidurdab kinni niisma pöörlevaid rattaid rattaid, mitte ei jaga olemasolevat veojõudu rataste vahel ümber.
Hulka aega möödunud. Oled jõudnud ilmselt daki installida, kuidas on?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”