1. leht 1-st

DAK diff-lukud

Postitatud: P Veebr 14, 2016 18:23
Postitas madish
Jõudu!

Kas keegi mõnda Kullafondis mainitut D2-le pannud ka?

Huvitaks see idanaabrite DAK kui ~600€ eest saaks ette kui taha autom. lukustuvad.
Land Rover Discovery II (Not U.S. Models)
Kas D2 U.S. mudelitel teised sillad, et mainitakse?

Postitatud: P Veebr 14, 2016 20:38
Postitas landy
USA mudleitel vaid elekter, veidi väljalskesüsteemi, spido ja salongi viimistuspaketid teised. Muu kõik sama.
Minu tellitud lukk Defenderi tagasilda võiks ehk märtsis Eestisse jõuda, kui hästi läheb. Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.

Postitatud: P Veebr 14, 2016 22:29
Postitas madish
landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?

Postitatud: E Veebr 15, 2016 01:14
Postitas landy
madish kirjutas:
landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?
See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)
Veojõukontroll pidurdab kinni niisma pöörlevaid rattaid rattaid, mitte ei jaga olemasolevat veojõudu rataste vahel ümber.

Postitatud: P Juun 26, 2016 17:26
Postitas madish
landy kirjutas:
madish kirjutas:
landy kirjutas:Sai võetud kõige lahejm versioon, et tänaval normaalslet sõita saaks.
aga kas siis üldse kasu on?
DAK5 on nii sujuv, et näiteks selleks, et diagonaalis üle kraavi minna, siis täitsa lukku saamiseks tuleb rippuv ratas kässariga kinni pidurdada
Disco 2 puhul peaaegu teeks selle töö ära veojõukontroll!?
See "lahem" paeks tähendma pikaldasemat rakendumist. Saab nähe kui kohal ja paigas ning Imedepõllu testrajal testitud, hullemaks ikka minna ei saa;-)
Veojõukontroll pidurdab kinni niisma pöörlevaid rattaid rattaid, mitte ei jaga olemasolevat veojõudu rataste vahel ümber.
Hulka aega möödunud. Oled jõudnud ilmselt daki installida, kuidas on?

Postitatud: P Juun 26, 2016 21:03
Postitas landy