Tere, taas midagi huvitavat armatuuris Reede lõunapaiku lõi armatuuris punase srs tule põlema mis peaks vist viitama turvapadja probleemile.
Millisest otsast seda konti järama peaks hakkama??? Andke nõu......Palun
SRS
Re: SRS
Diagnostika kompuuter saoppa ja siis on rohkem selgust kust otsast probleemile läheneda.Mait07 kirjutas:Tere, taas midagi huvitavat armatuuris Reede lõunapaiku lõi armatuuris punase srs tule põlema mis peaks vist viitama turvapadja probleemile.
Millisest otsast seda konti järama peaks hakkama??? Andke nõu......Palun
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tere!
Esiistmete all on pistikud, mudi neid. Kui sealt ühendust ei saa, siis viskab selle tule põlema. Mul see igakuine protseduur - süüde välja, pistikud üle näppida ja uuesti katsetada. Üldjuhul kaob ära. Pole viitsinud neid ühendusi paremaks ka teha, suht tüütu koht pea alaspidi ukerdamiseks.
Parimat
rs
Esiistmete all on pistikud, mudi neid. Kui sealt ühendust ei saa, siis viskab selle tule põlema. Mul see igakuine protseduur - süüde välja, pistikud üle näppida ja uuesti katsetada. Üldjuhul kaob ära. Pole viitsinud neid ühendusi paremaks ka teha, suht tüütu koht pea alaspidi ukerdamiseks.
Parimat
rs
LR Discovery II TD5 manuaal