landy kirjutas:Korrliku ja õige offsetiga 15" velje leidmine D2/P38 jaoks on paras peavalu.
Odavad hiina plekkveljed unusta hega ära. Need on tehtud marmelaadist - ainuüksi terav pilk neile lööb juba mõlgi sisse.
DII AT rehv profiil
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: DII AT rehv profiil
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: DII AT rehv profiil
See oleks naljakas, kui see ei oleks kurb. Me olema oma praktaikas iga igasugu saasta näinud mida kliendid kokku on ostnud.DreamWalker kirjutas:landy kirjutas:Korrliku ja õige offsetiga 15" velje leidmine D2/P38 jaoks on paras peavalu.
Odavad hiina plekkveljed unusta hega ära. Need on tehtud marmelaadist - ainuüksi terav pilk neile lööb juba mõlgi sisse.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: DII AT rehv profiil
Ükskõik, mida sa ette võtad, tasub võtta mõttega- kas see on tänavalegaalne. Arvesta võimalusega, et kui jääd kellelegi silma, võib jama tulla.
Tõsi, mina tegin Disco1 elajaks.....
Ülevaatusel vaadati rehvide tähistust(mul on elajal all 235/85 MT- ehk tõsised mudakad), käib küll vastu lääbasid, sellega lepiti( tegin ise kohe suu lahti ja rääkisin, et nii on), samuti vaadati üle kõik töötuled(mul on nii ees kui taga), lülitid jne. Kui miski on valesti vms, võib juhtuda, et pead kutsuma treileri järele või juba ehitatud autot lõhkuma hakkama. Keegi ei julge enam tänapäeval riskima hakata....
Tõsi, mina tegin Disco1 elajaks.....
Ülevaatusel vaadati rehvide tähistust(mul on elajal all 235/85 MT- ehk tõsised mudakad), käib küll vastu lääbasid, sellega lepiti( tegin ise kohe suu lahti ja rääkisin, et nii on), samuti vaadati üle kõik töötuled(mul on nii ees kui taga), lülitid jne. Kui miski on valesti vms, võib juhtuda, et pead kutsuma treileri järele või juba ehitatud autot lõhkuma hakkama. Keegi ei julge enam tänapäeval riskima hakata....
Kui vananeda, siis teha seda stiilselt. Land Roveriga.
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: DII AT rehv profiil
Upitaks teemat - küsimus targematele...
Mõte liigub 18" veljelt liikuda "allapoole" ehk siis 16" peale.
1 variant on 16x7" offroad plekkvelg millel ET20 - küsiks et kuidas sinna võiks istuda peale näiteks 265/70/R16 AT rehv ?
Kas velg kitsaks ei jää või peaks 16x8" velgi otsima sellise rehvi mõõdu puhul?
/EDIT/ juba sorasin netis - täitsa okei on 16x7 veljele 265/70 rehv. (16x8 ka okei)
See rehvimõõt istub vist koobastega ilusti tasa?
All oleval pildil "tiba suurem" 265/75/R16 - velje ET teadmata - paistab tavaline plekkvelg (ET 20???)
Rehvid tunduvad juba tiba suured minu vajaduste jaoks....
Mul 70% linn 20% maantee 10% (soft) offroad
P.S minu discol ja viimasel pildil on 2" tõste - nii et mahtuvuse probleemi ei tohiks olla.
Mõte liigub 18" veljelt liikuda "allapoole" ehk siis 16" peale.
1 variant on 16x7" offroad plekkvelg millel ET20 - küsiks et kuidas sinna võiks istuda peale näiteks 265/70/R16 AT rehv ?
Kas velg kitsaks ei jää või peaks 16x8" velgi otsima sellise rehvi mõõdu puhul?
/EDIT/ juba sorasin netis - täitsa okei on 16x7 veljele 265/70 rehv. (16x8 ka okei)
See rehvimõõt istub vist koobastega ilusti tasa?
All oleval pildil "tiba suurem" 265/75/R16 - velje ET teadmata - paistab tavaline plekkvelg (ET 20???)
Rehvid tunduvad juba tiba suured minu vajaduste jaoks....
Mul 70% linn 20% maantee 10% (soft) offroad
P.S minu discol ja viimasel pildil on 2" tõste - nii et mahtuvuse probleemi ei tohiks olla.
Viimati muutis DreamWalker, T Nov 12, 2019 22:37, muudetud 5 korda kokku.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: DII AT rehv profiil
265 laiale rehvile on 7" nagu rusikas silmaauku ( maanteesõidul). Mul metsakal on 265/75R16 5,5" veljel ja ei ole sugugi sõõrikud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: DII AT rehv profiil
Superluks - siis ei pea vast rohkem otsima/pead murdma - teab mida vaadata - tänud!
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
- Normaalne Inimene
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 27, 2020 17:33
Re: DII AT rehv profiil
räägite siis, et 265/70r16 ilma tõsteta hakkab vastu käima kuhugile?
Re: DII AT rehv profiil
Väsinud originaal vedruga võib stange/koopapnur lkadesse käia tatud tingimustes..Normaalne Inimene kirjutas: ↑N Mai 21, 2020 12:44 räägite siis, et 265/70r16 ilma tõsteta hakkab vastu käima kuhugile?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- Normaalne Inimene
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 8
- Liitunud: E Apr 27, 2020 17:33
Re: DII AT rehv profiil
Siiani olen tagaotsas veel õhu peal. Proovisin vahepeal r17 mingisuguseid rehve. Ette nagu istusid aga tagant ei käinud paberileht ka koopa äärest läbi. Olen hädasti mingite maastikukõlbulike rehvide otsingul.
Re: DII AT rehv profiil
See mitu tolli on velje läbimõõt ei määra ratta suurust!Normaalne Inimene kirjutas: ↑N Mai 21, 2020 20:57 Siiani olen tagaotsas veel õhu peal. Proovisin vahepeal r17 mingisuguseid rehve. Ette nagu istusid aga tagant ei käinud paberileht ka koopa äärest läbi. Olen hädasti mingite maastikukõlbulike rehvide otsingul.
Võta siit: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=62
Rehvimõõdud ja spido viga
Pane alagmõõduks 245/76R16 ( suurim mõõt, mis läheb iga kell alla) ja võrdlusesse 265/70R16 - matemaatiliselt on kõrguse muut 0.349999 cm
Realses elus sõltuvalt rehvi tootjast võib rehv olla pea 1cm väikem või suurem, kui refetrnts mõõt. Seega sisulist vahet mõõdus pole.
Vastu minek võib seega olla tingitud vaid rehvi laiusest.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: DII AT rehv profiil
Lihtsalt infoks:
Mu D2 on all 16x9 velg (Bmw originaal Borbet A) ET on jube paigast ehk ET55 - rehvid irvitavad koopast välja et vähe pole
Tummiseid koopalaiendeid vaja
Rehv on 265/70/R16 ja spidomeeter on nüüd GPSi-st ainult 1km/h mööda ehk siis auto näitab +1km/h reaalset kiirust.
Auto näitab 91 on tegelt 90 km/h jne
2" ehk cirka 5cm tõste ka.
Food for thought.
Kui otsid "maastiku kõlbulikke" rehve ja vigaseks ei taha maksta siis 15" ja 16" velg on pmst ainukesed variandid.
15" pole Disco 2 puhul väga "pop" variant - isegi ei tea miks aga
tehasest veeres 16" vist enamasti välja - seda mõõtu ka soovitaks hinna ja rehvi valiku saadavuse pärast.
18" velgi on ka saada aga rehvivalik on väiksem ja hinnad tunduvad kallimad minu arust.
Tehase 16" veljed on pmst hävitamatud vist... lihtsalt "minu maitse" jaoks väikese ET-ga istuvad pisut liiga peidetult
koopas aga maybe thats just me
Ehk siis soovitaks 16" velge - kui ei meeldib siis kasvõi tehase pommikindlad ja korralik ballonka peale
Isiklikult meeldivad sellise tegumoega:
https://www.okidoki.ee/item/land-rover- ... 6/9866451/
Konkreetsete eest küsitakse näiteks 200.- jooks - vb saab mõistlikumaks ka kaubelda - ei tea.
Mu D2 on all 16x9 velg (Bmw originaal Borbet A) ET on jube paigast ehk ET55 - rehvid irvitavad koopast välja et vähe pole
Tummiseid koopalaiendeid vaja
Rehv on 265/70/R16 ja spidomeeter on nüüd GPSi-st ainult 1km/h mööda ehk siis auto näitab +1km/h reaalset kiirust.
Auto näitab 91 on tegelt 90 km/h jne
2" ehk cirka 5cm tõste ka.
Food for thought.
Kui otsid "maastiku kõlbulikke" rehve ja vigaseks ei taha maksta siis 15" ja 16" velg on pmst ainukesed variandid.
15" pole Disco 2 puhul väga "pop" variant - isegi ei tea miks aga
tehasest veeres 16" vist enamasti välja - seda mõõtu ka soovitaks hinna ja rehvi valiku saadavuse pärast.
18" velgi on ka saada aga rehvivalik on väiksem ja hinnad tunduvad kallimad minu arust.
Tehase 16" veljed on pmst hävitamatud vist... lihtsalt "minu maitse" jaoks väikese ET-ga istuvad pisut liiga peidetult
koopas aga maybe thats just me
Ehk siis soovitaks 16" velge - kui ei meeldib siis kasvõi tehase pommikindlad ja korralik ballonka peale
Isiklikult meeldivad sellise tegumoega:
https://www.okidoki.ee/item/land-rover- ... 6/9866451/
Konkreetsete eest küsitakse näiteks 200.- jooks - vb saab mõistlikumaks ka kaubelda - ei tea.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: DII AT rehv profiil
D2 ja 2A alla on toodetud nii 7", kui 8 " velgesid ja pea 10 erinevart mudelit. Kusjuures ka sama disainiga, aga erineva laiusega.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!