Tervistust.
Mul nimelt autol on tekkinud vahva omadus sidur ära kaotada. Seisab näiteks 7-8 tundi ja siis vajutad pedaali alla ja sinna see ka jääb, käigu sisse saamisest pole loomulikut juttugi. Sidur tuleb tagasi pärast ala 10 korda pumpamisest. Kusjuures õli selline tegevus ei võta. Kuna esimene ilming oli Tartus ja edasi oli vaja Valgas käia siis sealses automehed ei osanud miskit kosta peale selle, et võtame lahti ja vaatame mis on.
Enne seda kevadel on vahetaud uus sidur ja uus peasilinder.
Siit ka küsimus kas keegi on analoogse asjaga kokku puutunud ja osatakse ehk soovitada kus Tallinna kandis landrovereid remonditakse mõistliku hinnaga ja kus oleks ka vastav know-how olemas.
Võib ka pakkdua Haapsalu kanti kui seal on tegusaid asjapulki.
Kui on infot siis tel abiks
56651939
või foorum.
lisan igaksjuhuks ka siis auto andmed....
aasta siis 2006
82 kw
2.0 diisel
Siduri probleem.
Tallinnas saab asjtundliku abi siit:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=18
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=18
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Okt 19, 2007 17:06
- Asukoht: Kalmemäe talu, Kuusalu vald, Harjumaa
Re: Siduri probleem.
Heips!Demolus kirjutas:Tervistust. Mul nimelt autol on tekkinud vahva omadus sidur ära kaotada [kärtz...]
Eee... kas sidur mitte "ühes tükis" põle?
Vähemaste minu 1999a mudelil on nn kinnine süsteem - pea- ja töösilinder on ainult koos vahetatavad ja õli-lisamise kohta põle üleüldse. Veendusin selles, kui töösilindri kronstein suve algul ära murdus ja pidin seda oma jõududega putitama. Oskajal mehel on muidugi käkitegu see kinnine süsteem ka lahtiseks ümber ehitada, kuid tehasest tuleb masin välja siiski kinnise süsteemiga. Arvatavasti on su silindrite vaheline voolik ja/või õhutus-purk "lufti" läbi laskma ning lekkima hakanud. Või on samuti töösilinder paigast nihkunud ja pead mitu korda pumpama, et "kolb" siduri hoovani ulatuks
Igatahes minu isikliku tagasihoidliku arvamuse kohaselt on töösilindri kronstein(pehme ja õhuke plekitükk) ja kinnitus(ebardlik plast-stopper) Freelandul väga ebaõnnestunult lahendatud
Seniks...
-----
Jätkuuu!
Hashi
kontakt: 5211837
-----
Jätkuuu!
Hashi
kontakt: 5211837