Küsimus ümber ehituse kohta.

Kui on mured 1998-2006 Freelander I (L314) ja 2007-2014 II (L359) põlvkonnaga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Küsimus ümber ehituse kohta.

Postitus Postitas LR90 »

Edastan küsimuse, kas ja kui suurte kulutustega on võimalik
1,8 B vahetada 2,0 D vastu?
Seda 2,0D pidi romulates saada olema aga 1,8B pole kuskilt
võtta.
Igasugune informatsioon on teretulnud

terv Ants
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ilmlset on kõige suuremad tööd seostud elektri ja elektroonika ümber tõstmisega.
Kardan, et see ümberehitus (kui kõike ise ei tee) läheb kallimaks, kui 1,8 bensuka juppideks müük ja korrliku 2,0 diisli ostmine.
Viimati muutis landy, R Jaan 21, 2011 16:01, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Kuna see 2,0 diisel on elektrooniline, siis sellise asja käima saamiseks oleks vaja vahetada enamus auto elektrist. Kuna on odavalt saada ainult inglaseid, siis Inglise juhtmsestik puht füüsiliselt ei sobi. Mina võtaksin ja vahetaksin sellise töö puhul välja enamuse kapotialust v.a. vahekast k.a. veovõllid, vedrud ja vist amordid ka. Siis kogu elektriskeemi koos abiseadmetega. Lisaks tuleksid veel radiaatorid, kindlasti veel midagi. Üldiselt on odavam osta diiselfriikartul ja veel odavam see ostmata jätta :D

P.S. Kui jutt on ikka sellesamast õnnetust friikartulist, mille mootori tarnimine mul ei õnnestunud ja kindlasti paksu pahandust tekitas, siis võin öelda et vahepeal on neid 1,8 bensukaid ikka juurde tekkinud.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

inseneer kirjutas:Kuna see 2,0 diisel on elektrooniline, siis sellise asja käima saamiseks oleks vaja vahetada enamus auto elektrist. Kuna on odavalt saada ainult inglaseid, siis Inglise juhtmsestik puht füüsiliselt ei sobi. Mina võtaksin ja vahetaksin sellise töö puhul välja enamuse kapotialust v.a. vahekast k.a. veovõllid, vedrud ja vist amordid ka. Siis kogu elektriskeemi koos abiseadmetega. Lisaks tuleksid veel radiaatorid, kindlasti veel midagi. Üldiselt on odavam osta diiselfriikartul ja veel odavam see ostmata jätta :D

P.S. Kui jutt on ikka sellesamast õnnetust friikartulist, mille mootori tarnimine mul ei õnnestunud ja kindlasti paksu pahandust tekitas, siis võin öelda et vahepeal on neid 1,8 bensukaid ikka juurde tekkinud.
Inseneer, jutt käib samast freekartulist. Aga ma annan Sinu sõnumi edasi.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Freelander”