paar muret friikaga (fl1, 1.8, 1998)

Kui on mured 1998-2006 Freelander I (L314) ja 2007-2014 II (L359) põlvkonnaga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
andresR
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 29, 2011 00:19
Asukoht: Tallinn

paar muret friikaga (fl1, 1.8, 1998)

Postitus Postitas andresR »

Tere,
Nonii, jälle targemate nõu vaja. Paar päeva tagasi lõhkes salongiradikasse viiv voolik ploki kõrvalt nii umbes sentimeetri laiuselt. Eile hilisõhtul võtsime sõbraga ette ekstreemremondi, ehk vooliku vahetuse tubli miinusega ja õues. Sai tehtud! Aga siis uurisin natuke veel, mis mootoriruumis toimub. Tegu siis 1.8 1998 kardulasega, mida olen arutult juba remontinud ja remontida lasknud, viimati sai termostaat radika juurde viidud. Mootoriruumis selgus, et kuidagimoodi on roolivõimu vedelikku tublisti välja ajanud, just roolivõimu paagi korgi vahelt... Mis pagan see võiks olla? Seal ju metsikut rõhku ei tohiks tekkida, vähemalt mitte sellist, mis võiks kaanest läbi pressida...või on tegu külmast tekkinud fenomeniga? Teine mure kapoti all on gaasi rakendades tekkiv plõksumine, mis tundub tulevat juhipoolses nurgas kütusefiltri kopsikust. Kui käsi peale panna, siis on tunda... Sesl ju pumpa ei tohiks olla? Pump on ikkagi ju paagis. Aga midagi seal gaasi andes plõksub, tiksub. Gaasi lahti lastes tiksumine kaob. Seega...mis see võiks olla?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Filtris on äkki mingi ollus (prafiin, jää, vms) mis suurem kütuse liikumise puhul sees liigub ja heli tekitab?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
andresR
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 29, 2011 00:19
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andresR »

Uurin. Näpin filtri lahti. Eks vahetan ta siis ära kah.
andresR
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 24
Liitunud: N Dets 29, 2011 00:19
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andresR »

Aga nüüd läks segasemaks... Peale uurimist internetiavarustes, et leida diy õpetust, avastasin et filter ujub väidetavalt koos pumbaga paagis. Mina olen kogu aeg olnud teadmises, et kopsik juhipoolses nurgas, kust kütusetoru sissepritsesse läheb, ongi filter...et kuidas siis sellega on?
Edit: ja selge. Too seal nurgas on filter, ent mitte see, mis mul vaja. Ühtlasi selgus lr pesas muus asjus küsimas käies, et külmaga too kopsik klõbisema peabki :?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Freelander”