Spido näitab 7 km/h vähem
Spido näitab 7 km/h vähem
Teen teia ette veel ühed põlvejäljed palvega leida 0 valemile,mis eeldab spido õiget näitu arvutuste alustamisel.Kui mul juba viga sees,pole sellest valemist tolku.Ja veel kui ma sõidan Roveriga vasakul teeserval ,kas saan nõuda politseinikult,et ta pöörduks minu poole "söör..."?
1)Kõik spidod valetavad tehase mõõdus rehvidega. Täpseks saab suuremat rehvi kasutes.
Teine võimalus on kasutafda GPS-i mis mõõdab kiirust ja läbitud vahemaid täpsemalt.
Minu igapäevasõiduk(2wd) paneb linnakiirusle ca 6km/h "puusse" ja maantel üle 70 km/h 9-10km/h
2) Vaid siis kui rool on "õigel pool". Eestis on selliseid LR omanike üksikuid.
Teine võimalus on kasutafda GPS-i mis mõõdab kiirust ja läbitud vahemaid täpsemalt.
Minu igapäevasõiduk(2wd) paneb linnakiirusle ca 6km/h "puusse" ja maantel üle 70 km/h 9-10km/h
2) Vaid siis kui rool on "õigel pool". Eestis on selliseid LR omanike üksikuid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Inglise tee "Polonium 210"-tunne poliitika maitset
Kuna Piibli kümnest käsust seitse on mul hobid ja lisaks laisk olen ma ka,siis vastutasuks ausa ülestunnistuse eest palun avaldada mulle kummi numbrite kombinatsioon,mis sünkroniseeruks spido näiduga.Loodetavasti on keegi selle (jalg)ratta juba avastanud.Tahan tunda end autos autojuhina aga mitte "lisasid" täis ropitud friigina.
"Kummi" numbrit peab ika mees ikka ise teadama, kuid rehvide osas andisn juba härrale korra viite lehele, kus on rehvimõõdu kalkulaator.
Samas peab meeles pidama, et tegu on matemaatiliselt saadud tulemiga ja iga tootja rehv on päris elus sellest erineva reaaalse läbimõõduga (Vana offroaderite tõde, kelle rehve enne võsitlust tehnilises kontrollis mõõdetakse).
Seega "võtmed kätte" lahendust ei ole. On vaid soovitused, mis viiksid lõpptulemusele võimalikult lähedale.
P.S. GPS sobib lisks sipidomeetri aseainele ka üsana hästi oma peamist funktsiooni täitma - juhatab huvitavatesse kohtadesse kuhu maasturiga kinni jääda.
Samas peab meeles pidama, et tegu on matemaatiliselt saadud tulemiga ja iga tootja rehv on päris elus sellest erineva reaaalse läbimõõduga (Vana offroaderite tõde, kelle rehve enne võsitlust tehnilises kontrollis mõõdetakse).
Seega "võtmed kätte" lahendust ei ole. On vaid soovitused, mis viiksid lõpptulemusele võimalikult lähedale.
P.S. GPS sobib lisks sipidomeetri aseainele ka üsana hästi oma peamist funktsiooni täitma - juhatab huvitavatesse kohtadesse kuhu maasturiga kinni jääda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!