Eelsüüte küünlad

Kui on mured 1998-2006 Freelander I (L314) ja 2007-2014 II (L359) põlvkonnaga

Moderaatorid: inseneer, landy

Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Eelsüüte küünlad

Postitus Postitas Hästi »

Käisin eile diognostiku juures,et kontrollida eelsüüte küünalde korrasolekut.Tulemus null!,kuna ei pääsenud andurile ligi.See olevat kollektori all ja selle mahavõtmiseks mul hetkel aega polnud.Siit ka küsimus-kas on võimalik saada soovitud tulemus ilma,et pool autot laiali lammutataks?Viga võib ka anduris olla kuid kuidas see kaabakas "rääkima" panna kui seda nähagi pole?Dt4 2,0 82kw 2004a. Freelander.





_________________________________
Rikas pole see,kes palju teenib vaid see,kes vähe välja käib.
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Kuhugi peaks küünalde juhtmed välja tulema ja tavaliselt on seal otsas pistik ning pistikust saab mõõta aga kuju Freekal need juhtmed välja tulevad, seda ma ei tea.
Väga vabandan, kui jutt tühja targutamisena kostub.
Jõudu/jaksu.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
Olav
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 111
Liitunud: N Sept 03, 2009 13:48
Asukoht: Harku-Laagri

Postitus Postitas Olav »

Aku juhtmele alalisvoolu ampertangid peale ja mõõta voolu sel hetkel kui armatuuris näitab eelsoojenduse sisselülitust.
Ei tea freelanderi eelsüüteküünla voolu (küsi LR pesast) aga soojenduse hetkel peab olema näha voolude summa mille järgi on võimalik hinnata küünalde korrasolekut.
Td5 mootoril minu teada 8...10A üks küünal.
Parandage kui levitan valeinfot.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Re: Eelsüüte küünlad

Postitus Postitas inseneer »

Hästi kirjutas:Käisin eile diognostiku juures,et kontrollida eelsüüte küünalde korrasolekut.Tulemus null!,kuna ei pääsenud andurile ligi.See olevat kollektori all ja selle mahavõtmiseks mul hetkel aega polnud.Siit ka küsimus-kas on võimalik saada soovitud tulemus ilma,et pool autot laiali lammutataks?Viga võib ka anduris olla kuid kuidas see kaabakas "rääkima" panna kui seda nähagi pole?Dt4 2,0 82kw 2004a. Freelander.





_________________________________
Rikas pole see,kes palju teenib vaid see,kes vähe välja käib.
Astu läbi, 10min ja selgus majas.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Postitus Postitas Hästi »

Inseneer!Peaks olema natukene häbi sellise summa pärast tõmmelda.Sa tule Türile,asi see sul sõita on?VõI sa ei saanud küsimusest aru?
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
Kui englesmannide keel pole Sulle võõras, siis kiire otsing andis sellised tulemused
http://www.fixya.com/cars/t3254160-engi ... _glow_plug ja http://www.landyzone.co.uk/lz/f9/freela ... 12778.html Äkki on abiks? vaatasin, et teises teemas on lingid manuaalidele, äkki on nendest abi, omal pole aega hakata neid läbi uurima.
Kasuta selles landyzone.co.uk otsingut, eelsüüteküünal on glow plug. Äkki leiad midagi asjakohast
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Hästi kirjutas:Inseneer!Peaks olema natukene häbi sellise summa pärast tõmmelda.Sa tule Türile,asi see sul sõita on?VõI sa ei saanud küsimusest aru?
Maeiteasellistasjanaguhäbi.Kahjukspolnudsuprofiilisasukohtmärgitud.VõinTürilegisõitakuivaja.Olenteinekordkakaugemalegisõitnud.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Postitus Postitas Hästi »

Jälle mina siin,teie ette põlvejälgi tegemas.Kuna teema sai ülesvõetud, püüaks selle ka eesti keeles ära ka lahendada.Kõigepealt tänan nõuga abis olnuid,mis annab lootust,et küsimusele saab vastuse,mis on FOORUMI tegelik eesmärk.Tunnistan ausalt,et see on mul esmakordne kokkupuude diisliga.Ja,et näida remonditöökojas veidikenegi nutikamana "ahmin" sisse kõike mida kuulen või loen.Päris huvitav on! Jalgratast ei soovi ma leiutada kuid jõuda tasemeni,et suudaksin elementaarsed asjad pasast välja selekteerida,on plaanis küll.Mõte on mul enesel selline,et enne kui ma kuskile lähen, püüan käivitada autot võimsama akuga,praegune on küll tutikas aga käivitusmomendil annab välja vaid 540A ja masin käivitub alles kolmanda-neljanda korraga.Vot sellised on lood,siinpool sood!Kirjutan kõike seda selle pärast,et tehke silmad lahti inimesed-tänapäev on sihuke,et kui saadakse aru,et oled totu või molutad niisama,mokk töllakil,tõmmatakse sulle koh kott pähe!



____________________________________________
-Nõid ahju!
-Aga ta on ju nii ii-l-uuu-s!!!
-Hea küll!Aga pärast ,seda tuli otsa!
Kasutaja avatar
inseneer
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 816
Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157

Postitus Postitas inseneer »

Kas küünlad toimivad või mitte? See td4 peaks külmaga käivituma nagu mõte.
Kasutatud LR varuosadeks kõik põhimudelid 1956-2012, juppide paigaldus.
53408157
www.imedepold.ee
Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Postitus Postitas Hästi »

Tänan rõõmsa uudise eest,mis mind krt. küll ,veelgi rohkem segadusse ajab.Diagnostik ütles,et kui aku jõuab mootorit ringi ajada,siis peaks viga mujalt otsima.Aga,kas sellest on üldse tolku kui see aku niisama tühjalt ketrab aga seda tohlakat,mis hetkel vaja läheks,välja ei anna?Ma ei tea kuidas teistel aga minul kipuvad sellised probleemid,millegi pärast alati, nädalavahetustel tekkima!?Ja kui minu teadmiste juures, diislist, natukene maha võtta ning panna IQ testi tulemuste vahele koma,siis võite täpselt ette kujutada kuidas mul juhe kokku jookseb.Ausalt,ennas selle teema sees,tunnen nagu oleks mul lapsepõlves,tagumikku süsti tehes ,aju riivatud.Samas on minu usaldus % , kohalike remonditöökodade vastu,praktiliselt miinuses ning sellepärast püüangi,teie teadmiste najal, jõuda selleni,et minu LR käivituks nagu mõte(väga hea võrdlus),mitte ei köhiks eelnevalt,valget tossu välja.


__________________________________
Tütarlaps,kas te magaksite minuga 20 euro eest?
-Lollakas oled või?
-Ma palun neiu,mul on seda raha hädasti vaja!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

äkki ei saa kütet peale...vajub nii alla, et pead ketrama üles tagasi enne...pakun...
Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Postitus Postitas Hästi »

Filtrid lasin kõik kohe ära vahetada.Garaaž on aga vastikut halli tossu täis.Eile läks poolest pöördest(-5) ja aku oli ka "silmini" täis.Peal on 62kW 540(EN).Ma räägin,et olen nii loll,et platsil võeti originaal aku maha ja asemele-sa saad täitsa uue- pandigi see plõks.Ei saa lihtsalt asjale pihta ja soojaks kipub ka juba minema.Aga ma tänan siiski!Tunnen end kohe palju kindlamalt kui tajun,et pole oma murega üksi.





_______________________________________________
-Minu mees on nii romantiline!Eile kraapisin LR-i kapotile südamekese ja tal tuli lausa pisar silma!!!
Matu
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 185
Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku

Postitus Postitas Matu »

Tere.
No kui Sa kohalikke Türi remontijaid ei usalda, siis Paide on ju sealsamas külje all, äkki on seal mõni pädevam diisleid remontiv firma ja saad sealt abi.
Jõudu/jaksu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Hästi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: L Veebr 09, 2013 07:41

Postitus Postitas Hästi »

Aku!!!Lihtsalt aku käivitusvool on madal.Suve pidin sellega saama ära sõita aga talveks , kas või 100A-ne peale,genekas jõuab laadida küll.Ja nii ehk nii tuleb talvel akut turgutada.Kataloogid annavad meile Saksamaa või veelgi Lõuna poolsema maa kliima tingimuste vajadused,mis meile aga kahjuks ei kõlba.Minu "punnitamist" siin,võib küll idioodi järjekindluseks nimetada aga ma tean,et saan alati abi ja ma tänan Teid selle eest! Ilusat suve,sest mul on sellest kevadest juba kõrini.





__________________________________________________________
-Kallis,tõuse ,on juba hommik.No tõuse juba!Tõuse!! Ei!!! Tervenisti tõuse üles!!!
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Selles aku käivitusvoolu osas on sul küll õigus. Ka mul oli eelmise akuga see, et käiata jõudis küll aga mitte niipalju, et oleks käima vedanud. Siis tuli aga jalad selga võtta ja poest 100A aku ära tuua ja sellel talvel ei olnud ühtegi sellist ilma, et oleks pidanud pikemalt käiama. Esimesest pöördest töötas kogu aeg.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Freelander”