Juba kolm koda on auto üllatanud mind märja põrandaga. Peale internetiavaustes tuhlamist on silma jäänud järgmised võimalikud põhjused:
1) Roolilati ümber istuv kummimuhv on paigast ära liikunud ja vesi pääseb sealt salongi.
2) Konditsioneeri äravoolu toru tuleb korpuse küljest lahti. Ligi pääseb talle kaassõitja küljelt eemaldades keskkonsooli alumise plastikkatte. Kinni istub see väikse kruvi ja kolme klambriga.
3) Ummistunud konditsioneeri äravool. Eemalda eelpool nimetatud plastik, ühenda voolik läbi kere mineva plastiku küljest lahti ja puhu kompressoriga mõlemad pooled läbi.
4) Ummistunud vihmavee äravool. Esiakna all olevas plastikus on nurkades ja keskel 2 pisikest auku mida mööda vihmavesi maha voolab. Ummistuse korral voolab vesi mööda salongiõhu kanaleid autosse.
5) Ummistunud katuseluugi vihmavee äravool.
Endale peavalu valmistanud variandid 1, 3 ja 4. Nüüd auto põrand jälle kuiv.
Freelander 2-hel vesi salongis.
Freelander 2-hel vesi salongis.
Elämä on ihmisen parasta aika.
'07 Freelander 2, Tambora Flame
'07 Freelander 2, Tambora Flame
Enimlevinud siinmail 3, 4 ja 5.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!