Freelander 1, Käivitamine

Kui on mured 1998-2006 Freelander I (L314) ja 2007-2014 II (L359) põlvkonnaga

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
ArLee
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: L Apr 27, 2013 09:46
Asukoht: Tallinn

Freelander 1, Käivitamine

Postitus Postitas ArLee »

Masin: Feelander 1.8, 88kw, 2000a. ls: 190 000km. 3 ukseline.

Sellel suvel sai siis tehtud suurem operatsioon plokikaane ümber- vahetatud rõngad, lihvitud kaant, õlid, rihmad, küünlad jms. Peale seda enam temperatuuriga probleeme ei ole tekkinud, kuigi tundub targem siiski ka see termostaat viia teisele poole nagu teadjad soovitavad.

Siiski avastasin, et hakkab ka tekkima visko-siduri probleem. See siis avaldus selles, et rattad välja pöörates tekib selline kinni-poomise tunne nagu oleks pidurid peal ja masin sureb isegi välja kui piisavalt gaasi ei anna. Aga kuna see otseselt veel ei ole muus olukorras seganud otsustasin 400-naelase osa tellimisega natuke oodata.

Käisin korra remondis, kuna sumbutaja hakkas hirmsat häält tegema ja vahetasin ka ees kaks stabilisaatori varrast. Sumbutajat natuke parandati, kuid öeldi, et tuleb siis hankida uus, kui lörin ei meeldi.

Veidi enne viimast remonti tekkis autosse aga tugev vibra mootrist (nagu kakkumine). Tankisin enne seda korra 98 kütust ühe paagi aga ei tea kas võib olla sellest. Siis vibra justkui vähenes peale 2 paagitäit 95 kuid päris ära ei kadunud, kuni ühel õhtul autol probleem käivitumisega. Sain käima aga autol enam pöörded ei taha üles minna, vibra, suri välja ja veeresin kodu poole esimese käiguga, 5 km/h, jõudu pole.
Nüüd enam autot käima ei saagi. Starterist käib ringi, vöttis korraks mootori taha ja justkui "poos" ennast kinni uuesti. Mõtteid? Viskosidur nagu seisvat mootorit ei tohiks möjutada?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Sügav kaastunne sillise auto (Freelander 1,8) omanikuks olemise puhul! Oma verohukuse ja laguneis innuksusega piostab juleglt rinda Range Rover P38-ga.

Katkise viskoga pikalt sõitmine viib lõppkokkuvõttes esimnese ja tagumise diferentsiaali ning IRD (vahekasti) vahetuseni.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Freelander”