1. leht 1-st

Freelander 1, Käivitamine

Postitatud: E Dets 02, 2013 14:47
Postitas ArLee
Masin: Feelander 1.8, 88kw, 2000a. ls: 190 000km. 3 ukseline.

Sellel suvel sai siis tehtud suurem operatsioon plokikaane ümber- vahetatud rõngad, lihvitud kaant, õlid, rihmad, küünlad jms. Peale seda enam temperatuuriga probleeme ei ole tekkinud, kuigi tundub targem siiski ka see termostaat viia teisele poole nagu teadjad soovitavad.

Siiski avastasin, et hakkab ka tekkima visko-siduri probleem. See siis avaldus selles, et rattad välja pöörates tekib selline kinni-poomise tunne nagu oleks pidurid peal ja masin sureb isegi välja kui piisavalt gaasi ei anna. Aga kuna see otseselt veel ei ole muus olukorras seganud otsustasin 400-naelase osa tellimisega natuke oodata.

Käisin korra remondis, kuna sumbutaja hakkas hirmsat häält tegema ja vahetasin ka ees kaks stabilisaatori varrast. Sumbutajat natuke parandati, kuid öeldi, et tuleb siis hankida uus, kui lörin ei meeldi.

Veidi enne viimast remonti tekkis autosse aga tugev vibra mootrist (nagu kakkumine). Tankisin enne seda korra 98 kütust ühe paagi aga ei tea kas võib olla sellest. Siis vibra justkui vähenes peale 2 paagitäit 95 kuid päris ära ei kadunud, kuni ühel õhtul autol probleem käivitumisega. Sain käima aga autol enam pöörded ei taha üles minna, vibra, suri välja ja veeresin kodu poole esimese käiguga, 5 km/h, jõudu pole.
Nüüd enam autot käima ei saagi. Starterist käib ringi, vöttis korraks mootori taha ja justkui "poos" ennast kinni uuesti. Mõtteid? Viskosidur nagu seisvat mootorit ei tohiks möjutada?

Postitatud: E Dets 02, 2013 18:55
Postitas landy
Sügav kaastunne sillise auto (Freelander 1,8) omanikuks olemise puhul! Oma verohukuse ja laguneis innuksusega piostab juleglt rinda Range Rover P38-ga.

Katkise viskoga pikalt sõitmine viib lõppkokkuvõttes esimnese ja tagumise diferentsiaali ning IRD (vahekasti) vahetuseni.