Range Rover III
Moderaator: landy
Vana stange ja vanad tuled ning tagumised suunad kollased-lihtne. Tootmine kuni 09.2005. Linkidel väljatoodud juba uuemad, kus on proovitud BMW ja Fordi tehnika koos toimima panna- ei ole just kõige paremini õnnestunud.Rein kirjutas:Ma sellist "uueks" pidasin. http://www.auto24.ee/used/1635853
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ma küll stangedel ei suutnud fotode järgi vahet teha, eks see muidugi sõltub fotodest ka, et õiged sügavused, kõrgused näha oleks.
Aaa jah, jõuks sees iluvõre juures.
Aaa jah, jõuks sees iluvõre juures.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Kas tootekoodid on ka täpselt samad? Näiteks mina mäletan, et juhtmestik sama, aga pistikud erinevad-pin-d tagurpidi keeratud. Mootoriosad on jah üks-ühele. Mis veel muidu kattub?tere123 kirjutas:B-osi saada on ikka meeletult ja hinnad normaalsed.
Lappan just hetkel erinevaid andmebaase. Bemmiga kattuvusi on jõhkralt, ei ole nii et paar asja kattuvad ainult.
Pidamise kulud peaksid seega olema mõistuse piires.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Aa mida see kasti lõppemine endast kujutab? Koju saab poolelt teelt kuidagi sõita, või on iga käiguga järsku tühjus?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitusedpirx kirjutas:Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
sest pirxil on olnud mõni LR.sigaelmar kirjutas:Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga kõik on ainult sinu postitusedpirx kirjutas:Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
samas pean kasti remondi rahas natuke vastu vaidlema, sõber tegi just mul tuttavajuures x5 käimakasti ning koos osadega tuli kopikas alla 500...iva on selles, et kui tunned, et kast on imelik ning kilometraaz on ka juba paras siis mine lase ise ära teha nii, et kast veel töötab. mitte ribadeks kast, seda on tõesti kallim parandada.
turbo remont läheb ka vähem...sellega sama, et lõdvikut jne asju on turbol lihtne katsuda ja diagnoosida, tee seda tunde ja kilometraazi järgi, siis ei lase seda pilbasteks...
Arvan, et tegu on väga hea ja vääääga mugava autoga, mida tasub osta. Ostmisel tuleks kohe valida korralik masin, mitte nagu enamus teevad, et ostavad raipe ja siis kiruvad kuidas laguneb. Ostmisel tuleks igaljuhul arvestada, et mingil hetkel on vaja remontida käigukasti ja mõnda asja veel ning siis sealt edasi muretuid kilomeetreid. Ja endiselt olen arvamusel, et läbi aegade on RR (Classic, II, III või IV) olnud ühed paremad, stiilsemad, võimekamad ja mugavamad maasturid. Kui kunagi rikkaks saan, siis ostan ka endale uuesti RR-i, see kord siis juba IV.sigaelmar kirjutas:Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitusedpirx kirjutas:Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
saab nii silindri kui kolvi eraldi osta...põmst pole osa mida ei saa nii vanale asjale eraldi osta. samas osad siiani toodavad neid pumbaosi...landy kirjutas:Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
külmad ilmad...jaa see on range nuhtlus...mul ka...kui juhuslikult webasto ei tööta, nagu mul oli, ei saa sa seda mootorit enne 50 km linnasõitu soojaks...siis tuleb sool jne ning hakkavad taga puksid käuksuma, kuigi ise on täiesti korras, määrde viga...homme testin pukside sisse miskit uut määret, vadame kas aitab.
kui aitab siis saab kohe uutele juba panna ning on muretu elu kuni loginani...
Soovitus: kui müüja ei suuda tõestada kasti remontimist, siis arvesta ostu puhul lihtsalt sellega, et mingil hetkel tuleb see kindlasti ette võtta.sigaelmar kirjutas:Mis sümptomid kastil rikke puhul on? Kas on võimalik ka kasti tervist hinnata ostul?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"