1. leht 2-st

süütelukk kinni

Postitatud: N Apr 10, 2008 10:02
Postitas driff
Ehk on kellelgi analoogne asi juhtunud, ei tahaks niisama remonti ka viia.

Nimelt auto seisis 3 nädalat, täna püüdsin käima panna, aga võtme süütelukku panemisel ei teinud seda "klõpsu", et asi lukust lahti läheks ja saaks süüdet sisse keerata.

Kas võib olla, et aku on niivõrd tühi, et ei lase süüdet sisse keerata, aga samas kesklukk toimib ?

PS. Kui kellelgi huvi, siis pean asja müüki panema, vl 2002, ls 160 000, 3,0diisel, ostetud Kölnist Roveri esindusest, kes auto ka kunagi uuena müüs,

Postitatud: N Apr 10, 2008 10:53
Postitas landy
6 aastat vana akuga võib küll olla, et asi on tühjaks saanud. Pidevalt lühikesi otse sõites ei laeta akut korrlikult ära ning kuna RR3 voolu tabimine on VÄGA SUUR, siis võis ta üsna tühja akuga seisma jääda.

Postitatud: N Apr 10, 2008 14:03
Postitas LittleSuzi
kesklukk pidavat toimima - seega nagu pole aku probleem.
Kuid kas sa teist võtit oled proovinud. Ma kahtlustaks, et probleem on ehk võtme elektroonikas.
vaheta näiteks võtme batarei ära.

Postitatud: N Apr 10, 2008 15:53
Postitas Robinho
Kui võtme patarei tühi, siis ei tohiks ka kesklukk puldist maha tulla ju. Pigem alustada ikka akust. Eriti, kui auto seisis ka veel pikka aega.

Postitatud: N Apr 10, 2008 18:47
Postitas LittleSuzi
Robinho kirjutas:Kui võtme patarei tühi, siis ei tohiks ka kesklukk puldist maha tulla ju. Pigem alustada ikka akust. Eriti, kui auto seisis ka veel pikka aega.
Omanik ütles, et ei käi nn "klõpsu" ... et elektroonika ei toimi - kas batarei on tühi või on võti auto lihtsalt "unustanud"

Postitatud: N Apr 10, 2008 19:58
Postitas landy
Keskluku käitamiseks pole palju voolu vaja, kuid juba võtme sisestamisel hakkab see auto meeletult voolu tarbima.

Postitatud: R Apr 11, 2008 08:19
Postitas 007
ehk siis võti laeb ennast läbi süüteluku ja kui võti tõesti "tühi" on, siis võib olla lukk ei tunne võtit ära. elektroonika on imeline.

Arvan aku tühi

Postitatud: R Apr 11, 2008 12:14
Postitas Kalamees
Mul kunagi 700 BMW sama asi olin 10 päeva Venemaal ära kui tagasi , ei reageerinud, ukselukud ka elektrilised ja ainult bagaazniku sai lahti ja suts elektrit läbi võimendi kontaktide ja uksed lahti. Armatuuris vaevaliselt mõni lamp ka süttis.
Ukseluku mootorites väike mootor ja mitmekordne ülekanne, need toimivad ka kui 10 volti on akus.

Postitatud: T Apr 15, 2008 17:10
Postitas driff
tänud kõigile, oligi aku tühi.

Polnud varem aega proovida, vahepeal oli totaalselt tühjaks läinud.

Pärast laadimist asi funkas nagu uus (no tegelikult nagu varem:)

veelkord suured tänud abi eest

Postitatud: T Apr 15, 2008 18:48
Postitas LittleSuzi
aga kas selline aku tühjenemine on normaalne?
Võibolla oli (on) mõni peidetud tarbija.

Postitatud: T Apr 15, 2008 20:00
Postitas landy
Seda võib ka olla, kuid tegu on ikkagi 6 aasrat vana akuga, mis peabki vaikselt ära kustuma hakkama.

aku ja masin

Postitatud: K Apr 16, 2008 13:26
Postitas Kalamees
uute elektroonikat täis masinatel on küllaltki suurr lubatud tarbimine puhkeasendis. Ei tea mis see näitaja on RR. See peaks remondikataloogides olema või esindusest küsida, siis teab et kui kauemaks ära et keegi vahepeal masinat ka sõidutaks. BMW oli kuni 0,75A lubatud.

Postitatud: L Jaan 02, 2016 20:21
Postitas Merru
Tere

Mul sama mure, panen võtme sisse ja ei tee seda "klõpsu"
Käisin hommikul autoga sõitmas, auto sai korralikult soojaks, ning kui paar tundi hiljem läksin, et uuesti sõitma minna oli kõik. Enam võti ei keeranud. Proovisin ka teist võtit, et midagi.
Raadio mängis, uksed käisid kenasti lukku ja lukust lahti. Aku peaks olema uus, Inchcape olla selle suvel vahetult enne müüki ära vahetanud.

Oskab keegi aidata mis teha ?

Või kutsuda autoabi, las tegelevad ? :)

Tänud!

Postitatud: L Jaan 02, 2016 22:17
Postitas landy
Autooabi ei oska sind kohe kindlasti selle autoga kuidagi aidata.
Proovin homme su muret meeles pidada ja endast targema inimesega seda arutada.

Postitatud: L Jaan 02, 2016 22:19
Postitas inseneer
Lihtne, süütelukk algosadeks võtta ja kokku tagasi panna.
Olen kokku puutunus sellega, millel lukk käigukangi kõrval.