Land Rover Range Rover VOGUE 3.0 TDI 130 kW

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Escalade :wink:
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

zaz kirjutas:Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000€ piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdžiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.

Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000€. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.

AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.
nõustun kõige ülalolevaga, õige jutt.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Escaladel pole küll arvestatavat maastikusuutlikust, vørreldes RR iga. Aga ruumikus ja pagassi mahutavus on olemas.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”