Land Rover Range Rover VOGUE 3.0 TDI 130 kW

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

janekk
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: P Mär 15, 2009 17:12
Asukoht: Ilmselt Eesti

Land Rover Range Rover VOGUE 3.0 TDI 130 kW

Postitus Postitas janekk »

Tere, olen uus kasutaja ja tahaks targemata hinnangut, nimelt on plaanis kohe kohe selline auto omale osta, vaatsin 2003 aasta oma see jõukohane hetkel, et mida peaks järgima ostmisel ja kus kohas autot üle kontrollida ennem ostu. Samuti mis on auto nürgad kohad ja millega veel arvestama peab, palju umbes auto kulutusi neelab edasipidiselt jne :D kõike kasulikku ja muud infot oleks väga tänulik :D
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ülevaatuseks kõige sobivam koht tallinnas on:
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=578
MotivService OÜ

Nõrgaks kohaks on roolisamba kinnitused. Ka kogu see sildade "puksimajandus" nõuab pidevat tähelepaneu ja finatseeerimist.
Ülejäänud vigadest oskab kasutaja "Must Luik" pikemalt pajatada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Et siis lahkaks veel seda teemat. Kas on hea ja halb aastakäik? Kas see BMW diisel, on sama, mis X5 peal, kas seda mootorit on võimalik järgi aidata?
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57#M57D30
Mootori põhi ju tundub sama, millega on need erinevused jõududes saadud. Pole jupikataloogi ka käes pühade ajal, et kolbide mõõte ja väntvõllindust uurida.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Mootorid on samad.Erinevus on mootori juhtimises.Vääne on madalamale toodud.
W.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kas selline seadistus on kõige parem, või on proovitud paremaks veel saada. Või on peale progemist hullemaks läinud?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tomasa
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: P Jaan 31, 2010 16:03
Asukoht: Palamuse vald

Postitus Postitas Tomasa »

Endal oli/on plaan ka omale samasugune auto soetada http://www.auto24.ee/used/666548 Kuid oma tutvusringkonnast sain nii meeletult halbu kommentaare selle auto vastupidavuse ja juppide hinna kohta. Nüüd siis olengi segaduses kas minna lihtsama vastupanu teed ja osta hoopis X5 või siiski võtta risk ja minna mugavuse teed... :roll: Äkki on samasuguse auto omanikke, kes oskaksid objektiivselt veenda ostma või mitte ostma sellist autot.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Juppidest

Postitus Postitas Kalamees »

Selge see et kui hakkad juppe peamiselt margi teenindusest võtma siis jah vaeseks jääb kindlasti ja tarne ka lonkab. Ag suhtle LR pesaga ja Veikoga. Ja samas netis neile ka hulgaliselt juppe ja soodsate hindadega saada. Või siis tellida läbi LR Pesa, panevad ka külge vajadusel.
Samas Veiko kunagi mainis et alates 2006 aastast tasuks RRIII ja D3 võtta. Vigu ja probleeme nendel masinatel tunduvalt vähem
Nüüd ka Bearmach il ka väike laiatarbe skanner saadaval,

Kui vene keel suus siis tasub vaadata vene foorumeid seal lugemist mitmeks päevaks. Erinevatel teemadel.
trophy
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 115
Liitunud: T Mär 06, 2007 16:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas trophy »

Tomasa kirjutas:Endal oli/on plaan ka omale samasugune auto soetada http://www.auto24.ee/used/666548 Kuid oma tutvusringkonnast sain nii meeletult halbu kommentaare selle auto vastupidavuse ja juppide hinna kohta. Nüüd siis olengi segaduses kas minna lihtsama vastupanu teed ja osta hoopis X5 või siiski võtta risk ja minna mugavuse teed... :roll: Äkki on samasuguse auto omanikke, kes oskaksid objektiivselt veenda ostma või mitte ostma sellist autot.
X5 videot ei leidnud , aga X 6ga on igatahes videoklipp olemas. Tasub RRga võrrelda küll... Ei tea kumb mugavam on?
https://www.youtube.com/watch?v=f8-NNEK1kGo
Viimati muutis trophy, N Dets 18, 2014 19:57, muudetud 1 kord kokku.
ONE LIFE. LIVE IT !!!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ära küsi ka parem, RR ikk aoluliselt mugavam. X5 ka X6 est mugavam. X 6 es oled nagu muti urgu surutud ja isegi tava seadistuses on X6 päris jäik.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Range Roveriga on palju mõnusam kulgeda kui X5ga juba sellepärast, et RR salong on hoopis avaram. ja X5 hakkab täpselt samamoodi kalleid juppe küsima kui RR. Ja pealegi kas see Range Rover III polegi suuresti BMW'st tehtud?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

sigaelmar kirjutas:Range Roveriga on palju mõnusam kulgeda kui X5ga juba sellepärast, et RR salong on hoopis avaram. ja X5 hakkab täpselt samamoodi kalleid juppe küsima kui RR. Ja pealegi kas see Range Rover III polegi suuresti BMW'st tehtud?
Mootor, käigukast, esisild, juhtmestik, elektroonika. Kui väljaarvata väli-ja sisedisain, siis minumeelest ongi BMW. BMW x5-st suurem ja seest avaram masin. Kui võtta õhkvedrustusega X5 comfort istmetega- saategi RRIII
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mis aastate vahemik neist kõikse "pommikindlam" oleks. Mäletan miskit nende navi nuppudega, et kui on miskine .... siis on parem modifikatsioon :P Vist ümarate nuppude alumised klahvid sellised lohuga?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Mis aastate vahemik neist kõikse "pommikindlam" oleks. Mäletan miskit nende navi nuppudega, et kui on miskine .... siis on parem modifikatsioon :P Vist ümarate nuppude alumised klahvid sellised lohuga?
Vist oli 09.2004.-09.2005. RRIII millel on veel need vanad tuled aga sees uus navi- puutetundliku ekraaniga. See pidi kõige parem olema. See facelifti kerega, kus on juba uued tuled ja stanged, see pidi juba palju pretensioonikam olema.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
zaz
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 8
Liitunud: L Juul 26, 2014 21:47

Postitus Postitas zaz »

Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000€ piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdžiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.

Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000€. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.

AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.
Kasutaja avatar
soo
Unistan offroadist!
Postitusi: 54
Liitunud: T Jaan 28, 2014 15:07

Postitus Postitas soo »

zaz kirjutas:Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000€ piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdžiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.

Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000€. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.

AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.
Eks see oleneb väga palju ostetava isendi seisukorrast. Arvata võib, et alla 10k maksev masin tahab üldjuhul saada suuremaid investeeringuid.
Ise sattusin suhteliselt korraliku eksemplari otsa ning esimese aasta kõik remondi ja hoolduskulud kokku on ca 1600€ kanti.
Mul muidugi auto sellest nö. õigest ajavahemikust (09.2004-09.2005).
Järgmine aasta teen ilmselt tordi, panen küünlad peale ja tähistan oma RR3-e kümnendat sünnipäeva.

Selles suhtes sul vägagi õigus, et tegemist ülimugava autoga.
Ilmselt on ka üsna keeruline leida asemele mõni teine sama mugavust pakkuv automark, mille hoolduskulud päris taevasse ei küündi.
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”