1. leht 3-st

Range Rover III

Postitatud: N Okt 07, 2010 23:04
Postitas Borka
Tere

Arvestades tänapäevase olukorraga kus RR3 hinnad on jõudnud langeda suhteliselt ahvatlevateks ja nende olemasolu ignoreerimine nagu mingite enneolematute ja kättesaamatute tehnikaimede näol on muutunud juba raskeks,on ka minul tekkinud soov omanadada rohkem infot antud mudeli kohta.
Info näol sooviks teada reaalselt antud mudeli vastupidavusest,probleemidest ja loomulikult ka mingitest umbkaudsetest kuludest mis kaasnevad antud auto ylevalpidamisega.Eriti huvitavad eripärad meie oludes.Huvitab info kõikide aastakäikude kohta alates 2003 ndast.

Postitatud: R Okt 08, 2010 08:24
Postitas landy
L232 kohta saab hea ülevaate siit:
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm#intro

Samas proovin lähipäevil mingi eestikeelse kokkuvõtte kodumaistest kogemustetest siia ka postitada.

Postitatud: R Okt 08, 2010 20:59
Postitas Indrek_S
landy kirjutas:L232 kohta saab hea ülevaate siit:
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm#intro

Samas proovin lähipäevil mingi eestikeelse kokkuvõtte kodumaistest kogemustetest siia ka postitada.
Selline asi on pikkisilmi oodatud...

L322 omanik

Postitatud: T Juul 26, 2011 22:02
Postitas AaaKaa
Ei soovita seda nuhtlust kellelegi ! Oma RRMk3 pole peavaluta päevi olnud, kõik mis laguneda annab see laguneb. Isend siis aastast 2005 mootor BMW 4.4 l. läbisõi 84 tuh.
Olen elus palju erinevaid autosi pidanud aga RR annab lagunemise poolest kõigile silmad ette, täielik saast !

Postitatud: N Jaan 02, 2014 20:20
Postitas tere123
Tere foorum! Ei hakka uut teemat tegema, kuna uurin esimeste aastate Range Rover 3, TD6 diisli kohta maad.

Kuidas on L322 pidamise kulukus ajaga muutunud? Milliste summadega peaks arvestama? B-osade saadavus ja hind peaks olema üsna hea praeguse seisuga. Õhkamorte saab UKst suht talutava hinnaga?

Oskab keegi mõnda head eksemplari soovitada hetkel müügis olevatest? Teab keegi midagi näiteks autod.ee müüdavast mustast isendist?

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628126

Auto

Postitatud: N Jaan 02, 2014 20:27
Postitas Kalamees
Oli vist soovitus masinaid alates 2006 lõpust näppida.

Postitatud: R Jaan 03, 2014 09:56
Postitas attrs
Üldjuhul sellistel autodel komme oma ülalpidamise kuludes järeleandmisi mitte teha. Soetushind võib muutuda kuid vajadus hoolitseva käe järele ajas vaid kasvab.

Postitatud: R Jaan 03, 2014 18:11
Postitas tere123
Landy tule appi :) Kas sa võiksid 4a tagasi lubatud kokkuvõtte üles panna siia. Kindlasti huvitaks paljusid.

2006+ autod ei sobi, kuna need pole TD6 diislid.

Tundub suht rahvaluule et Range millel on BMW diisel mootor, elektroonika, kohati ka esisild jne laguneb näiteks X5-st meeletult rohkem.

B-kuluosi on soodsa hinnaga ja letikaubana saada, kuna kattuvad paljuski Bemmi (X5, E39, E46) omadega. Ülejäänu osas võiks ju näiteks inglismaalt tellida. Või kuidas

Postitatud: R Jaan 03, 2014 23:41
Postitas landy
L322 on ja suuresti X5, ning ühilduvaid osasid vägagi palju.

Postitatud: P Jaan 05, 2014 23:37
Postitas pirx
landy kirjutas:L322 on ja suuresti X5, ning ühilduvaid osasid vägagi palju.
Eksid Landy, on jah suuresti sarnane aga ühilduvaid osasid on väga vähe. Näevad välja ja tunduvad samasugused aga ei ühildu.

Postitatud: P Jaan 05, 2014 23:50
Postitas pirx
tere123 kirjutas:Landy tule appi :) Kas sa võiksid 4a tagasi lubatud kokkuvõtte üles panna siia. Kindlasti huvitaks paljusid.

2006+ autod ei sobi, kuna need pole TD6 diislid.

Tundub suht rahvaluule et Range millel on BMW diisel mootor, elektroonika, kohati ka esisild jne laguneb näiteks X5-st meeletult rohkem.

B-kuluosi on soodsa hinnaga ja letikaubana saada, kuna kattuvad paljuski Bemmi (X5, E39, E46) omadega. Ülejäänu osas võiks ju näiteks inglismaalt tellida. Või kuidas
Spetsialistide soovituste kohaselt pidi kõige parem masin olema 09.2004- 09.2005- see millel veel esimene L322 välimus aga sees puutetundlik navi. Autol on BMW mootor, elektroonika pärineb ka suuresti BMW-lt aga ei ole sama. Esisild näeb suuresti välja nagu X5-l aga osad on tsipa tummisemad ja ei ühildu. Laguneb kõik, mis liigub. LR-i eelis võib-olla see, et suudab süüte väljakeeramisel vigu unustada, BMW seda ei tee. Kuluosana kattuvad BMW-ga osad elektroonika(nt. parkimisandurid) vidinad ja käigukasti sisu. Tüüpvigade poolest sarnaneb täisvarustuses X5-ga. Ainult mootori sisselaske plastmassklappide purunemist ei ole, kuna LR-le paigaldatud mootoril ei ole neid klappe. Igasuguste elektroonika viperustega peab kohe alguses ära harjuma- mõne vea unustab ise, mõnda pead Paldiski mnt.-l nullimas käima. Nõrgad kohad: kõige kulukam tüüpviga on käigukast-lõppeb ära 180-220 tuh. vahel, turbo lõppeb 250 tuh( see oleneb klapikambri kaane tuulutusfiltri vahetussagedusest), istme ja roolielektroonika ning kallis osa on ka roolisammas ise, mis kipub purunema, ukselukumootorid, veermiku kõiksugu liigendid jne.

Postitatud: E Jaan 06, 2014 00:46
Postitas Rein
http://www.auto24.ee/used/1195143 Siin siis 2005, kuna võte ja külgribid vanad?

Postitatud: E Jaan 06, 2014 00:57
Postitas moilo
Sellel on ju uus välimus juba (vähemasti tuled ja iluvõre ning esistange). Seega see peaks olema uuem kui 09.2005.

Postitatud: E Jaan 06, 2014 07:29
Postitas Rein
Ma sellist "uueks" pidasin. http://www.auto24.ee/used/1635853
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT

Postitatud: E Jaan 06, 2014 07:42
Postitas moilo
Minu arvates on need mõlemad uuemad, lihtsalt erineva varustuastmega. VIN koodi järgi on see sinu poolt viidatud RR uuemgi. Kui ma ei eksi siis on sellele teisele paigaldatud Supercharged versiooni iluvõre.