Range Rover III

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

tere123
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: N Jaan 02, 2014 19:34

Postitus Postitas tere123 »

B-osi saada on ikka meeletult ja hinnad normaalsed.

Lappan just hetkel erinevaid andmebaase. Bemmiga kattuvusi on jõhkralt, ei ole nii et paar asja kattuvad ainult.

Pidamise kulud peaksid seega olema mõistuse piires.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Ma sellist "uueks" pidasin. http://www.auto24.ee/used/1635853
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT
Vana stange ja vanad tuled ning tagumised suunad kollased-lihtne. Tootmine kuni 09.2005. Linkidel väljatoodud juba uuemad, kus on proovitud BMW ja Fordi tehnika koos toimima panna- ei ole just kõige paremini õnnestunud.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ma küll stangedel ei suutnud fotode järgi vahet teha, eks see muidugi sõltub fotodest ka, et õiged sügavused, kõrgused näha oleks.
Aaa jah, jõuks sees iluvõre juures.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

tere123 kirjutas:B-osi saada on ikka meeletult ja hinnad normaalsed.

Lappan just hetkel erinevaid andmebaase. Bemmiga kattuvusi on jõhkralt, ei ole nii et paar asja kattuvad ainult.

Pidamise kulud peaksid seega olema mõistuse piires.
Kas tootekoodid on ka täpselt samad? Näiteks mina mäletan, et juhtmestik sama, aga pistikud erinevad-pin-d tagurpidi keeratud. Mootoriosad on jah üks-ühele. Mis veel muidu kattub?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Aa mida see kasti lõppemine endast kujutab? Koju saab poolelt teelt kuidagi sõita, või on iga käiguga järsku tühjus?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitused :)
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga kõik on ainult sinu postitused :)
sest pirxil on olnud mõni LR.
samas pean kasti remondi rahas natuke vastu vaidlema, sõber tegi just mul tuttavajuures x5 käimakasti ning koos osadega tuli kopikas alla 500€...iva on selles, et kui tunned, et kast on imelik ning kilometraaz on ka juba paras siis mine lase ise ära teha nii, et kast veel töötab. mitte ribadeks kast, seda on tõesti kallim parandada.
turbo remont läheb ka vähem...sellega sama, et lõdvikut jne asju on turbol lihtne katsuda ja diagnoosida, tee seda tunde ja kilometraazi järgi, siis ei lase seda pilbasteks...
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitused :)
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?
Arvan, et tegu on väga hea ja vääääga mugava autoga, mida tasub osta. Ostmisel tuleks kohe valida korralik masin, mitte nagu enamus teevad, et ostavad raipe ja siis kiruvad kuidas laguneb. Ostmisel tuleks igaljuhul arvestada, et mingil hetkel on vaja remontida käigukasti ja mõnda asja veel ning siis sealt edasi muretuid kilomeetreid. Ja endiselt olen arvamusel, et läbi aegade on RR (Classic, II, III või IV) olnud ühed paremad, stiilsemad, võimekamad ja mugavamad maasturid. Kui kunagi rikkaks saan, siis ostan ka endale uuesti RR-i, see kord siis juba IV.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

landy kirjutas:Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
saab nii silindri kui kolvi eraldi osta...põmst pole osa mida ei saa nii vanale asjale eraldi osta. samas osad siiani toodavad neid pumbaosi...
külmad ilmad...jaa see on range nuhtlus...mul ka...kui juhuslikult webasto ei tööta, nagu mul oli, ei saa sa seda mootorit enne 50 km linnasõitu soojaks...siis tuleb sool jne ning hakkavad taga puksid käuksuma, kuigi ise on täiesti korras, määrde viga...homme testin pukside sisse miskit uut määret, vadame kas aitab.
kui aitab siis saab kohe uutele juba panna ning on muretu elu kuni loginani... :roll:
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Mis sümptomid kastil rikke puhul on? Kas on võimalik ka kasti tervist hinnata ostul?
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

sigaelmar kirjutas:Mis sümptomid kastil rikke puhul on? Kas on võimalik ka kasti tervist hinnata ostul?
Soovitus: kui müüja ei suuda tõestada kasti remontimist, siis arvesta ostu puhul lihtsalt sellega, et mingil hetkel tuleb see kindlasti ette võtta.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
tiit001
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 3
Liitunud: E Veebr 08, 2016 20:40

Postitus Postitas tiit001 »

Kuidas muidu roostekindlusega lood on 10a ja natu vanemate RR-ga? Kas on ka mingeid spetsiifilisemaid kohti, või detaile, mida jälgida masina ostul?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”