Range Rover III
Moderaator: landy
Range Rover III
Tere
Arvestades tänapäevase olukorraga kus RR3 hinnad on jõudnud langeda suhteliselt ahvatlevateks ja nende olemasolu ignoreerimine nagu mingite enneolematute ja kättesaamatute tehnikaimede näol on muutunud juba raskeks,on ka minul tekkinud soov omanadada rohkem infot antud mudeli kohta.
Info näol sooviks teada reaalselt antud mudeli vastupidavusest,probleemidest ja loomulikult ka mingitest umbkaudsetest kuludest mis kaasnevad antud auto ylevalpidamisega.Eriti huvitavad eripärad meie oludes.Huvitab info kõikide aastakäikude kohta alates 2003 ndast.
Arvestades tänapäevase olukorraga kus RR3 hinnad on jõudnud langeda suhteliselt ahvatlevateks ja nende olemasolu ignoreerimine nagu mingite enneolematute ja kättesaamatute tehnikaimede näol on muutunud juba raskeks,on ka minul tekkinud soov omanadada rohkem infot antud mudeli kohta.
Info näol sooviks teada reaalselt antud mudeli vastupidavusest,probleemidest ja loomulikult ka mingitest umbkaudsetest kuludest mis kaasnevad antud auto ylevalpidamisega.Eriti huvitavad eripärad meie oludes.Huvitab info kõikide aastakäikude kohta alates 2003 ndast.
Range Rover II
L232 kohta saab hea ülevaate siit:
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm#intro
Samas proovin lähipäevil mingi eestikeelse kokkuvõtte kodumaistest kogemustetest siia ka postitada.
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm#intro
Samas proovin lähipäevil mingi eestikeelse kokkuvõtte kodumaistest kogemustetest siia ka postitada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Selline asi on pikkisilmi oodatud...landy kirjutas:L232 kohta saab hea ülevaate siit:
http://www.rangerovers.net/rrmkiii.htm#intro
Samas proovin lähipäevil mingi eestikeelse kokkuvõtte kodumaistest kogemustetest siia ka postitada.
L322 omanik
Ei soovita seda nuhtlust kellelegi ! Oma RRMk3 pole peavaluta päevi olnud, kõik mis laguneda annab see laguneb. Isend siis aastast 2005 mootor BMW 4.4 l. läbisõi 84 tuh.
Olen elus palju erinevaid autosi pidanud aga RR annab lagunemise poolest kõigile silmad ette, täielik saast !
Olen elus palju erinevaid autosi pidanud aga RR annab lagunemise poolest kõigile silmad ette, täielik saast !
Tere foorum! Ei hakka uut teemat tegema, kuna uurin esimeste aastate Range Rover 3, TD6 diisli kohta maad.
Kuidas on L322 pidamise kulukus ajaga muutunud? Milliste summadega peaks arvestama? B-osade saadavus ja hind peaks olema üsna hea praeguse seisuga. Õhkamorte saab UKst suht talutava hinnaga?
Oskab keegi mõnda head eksemplari soovitada hetkel müügis olevatest? Teab keegi midagi näiteks autod.ee müüdavast mustast isendist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628126
Kuidas on L322 pidamise kulukus ajaga muutunud? Milliste summadega peaks arvestama? B-osade saadavus ja hind peaks olema üsna hea praeguse seisuga. Õhkamorte saab UKst suht talutava hinnaga?
Oskab keegi mõnda head eksemplari soovitada hetkel müügis olevatest? Teab keegi midagi näiteks autod.ee müüdavast mustast isendist?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1628126
Landy tule appi Kas sa võiksid 4a tagasi lubatud kokkuvõtte üles panna siia. Kindlasti huvitaks paljusid.
2006+ autod ei sobi, kuna need pole TD6 diislid.
Tundub suht rahvaluule et Range millel on BMW diisel mootor, elektroonika, kohati ka esisild jne laguneb näiteks X5-st meeletult rohkem.
B-kuluosi on soodsa hinnaga ja letikaubana saada, kuna kattuvad paljuski Bemmi (X5, E39, E46) omadega. Ülejäänu osas võiks ju näiteks inglismaalt tellida. Või kuidas
2006+ autod ei sobi, kuna need pole TD6 diislid.
Tundub suht rahvaluule et Range millel on BMW diisel mootor, elektroonika, kohati ka esisild jne laguneb näiteks X5-st meeletult rohkem.
B-kuluosi on soodsa hinnaga ja letikaubana saada, kuna kattuvad paljuski Bemmi (X5, E39, E46) omadega. Ülejäänu osas võiks ju näiteks inglismaalt tellida. Või kuidas
L322 on ja suuresti X5, ning ühilduvaid osasid vägagi palju.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Eksid Landy, on jah suuresti sarnane aga ühilduvaid osasid on väga vähe. Näevad välja ja tunduvad samasugused aga ei ühildu.landy kirjutas:L322 on ja suuresti X5, ning ühilduvaid osasid vägagi palju.
Viimati muutis pirx, P Jaan 05, 2014 23:50, muudetud 1 kord kokku.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Spetsialistide soovituste kohaselt pidi kõige parem masin olema 09.2004- 09.2005- see millel veel esimene L322 välimus aga sees puutetundlik navi. Autol on BMW mootor, elektroonika pärineb ka suuresti BMW-lt aga ei ole sama. Esisild näeb suuresti välja nagu X5-l aga osad on tsipa tummisemad ja ei ühildu. Laguneb kõik, mis liigub. LR-i eelis võib-olla see, et suudab süüte väljakeeramisel vigu unustada, BMW seda ei tee. Kuluosana kattuvad BMW-ga osad elektroonika(nt. parkimisandurid) vidinad ja käigukasti sisu. Tüüpvigade poolest sarnaneb täisvarustuses X5-ga. Ainult mootori sisselaske plastmassklappide purunemist ei ole, kuna LR-le paigaldatud mootoril ei ole neid klappe. Igasuguste elektroonika viperustega peab kohe alguses ära harjuma- mõne vea unustab ise, mõnda pead Paldiski mnt.-l nullimas käima. Nõrgad kohad: kõige kulukam tüüpviga on käigukast-lõppeb ära 180-220 tuh. vahel, turbo lõppeb 250 tuh( see oleneb klapikambri kaane tuulutusfiltri vahetussagedusest), istme ja roolielektroonika ning kallis osa on ka roolisammas ise, mis kipub purunema, ukselukumootorid, veermiku kõiksugu liigendid jne.tere123 kirjutas:Landy tule appi Kas sa võiksid 4a tagasi lubatud kokkuvõtte üles panna siia. Kindlasti huvitaks paljusid.
2006+ autod ei sobi, kuna need pole TD6 diislid.
Tundub suht rahvaluule et Range millel on BMW diisel mootor, elektroonika, kohati ka esisild jne laguneb näiteks X5-st meeletult rohkem.
B-kuluosi on soodsa hinnaga ja letikaubana saada, kuna kattuvad paljuski Bemmi (X5, E39, E46) omadega. Ülejäänu osas võiks ju näiteks inglismaalt tellida. Või kuidas
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
http://www.auto24.ee/used/1195143 Siin siis 2005, kuna võte ja külgribid vanad?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ma sellist "uueks" pidasin. http://www.auto24.ee/used/1635853
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1