2. leht 3-st

Postitatud: E Jaan 06, 2014 17:50
Postitas tere123
B-osi saada on ikka meeletult ja hinnad normaalsed.

Lappan just hetkel erinevaid andmebaase. Bemmiga kattuvusi on jõhkralt, ei ole nii et paar asja kattuvad ainult.

Pidamise kulud peaksid seega olema mõistuse piires.

Postitatud: E Jaan 06, 2014 22:42
Postitas pirx
Rein kirjutas:Ma sellist "uueks" pidasin. http://www.auto24.ee/used/1635853
Jaa jah, vanemal on küljepeal 2 triipu ülevalt alla. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/la ... res=EXPORT
Vana stange ja vanad tuled ning tagumised suunad kollased-lihtne. Tootmine kuni 09.2005. Linkidel väljatoodud juba uuemad, kus on proovitud BMW ja Fordi tehnika koos toimima panna- ei ole just kõige paremini õnnestunud.

Postitatud: E Jaan 06, 2014 22:45
Postitas Rein
Ma küll stangedel ei suutnud fotode järgi vahet teha, eks see muidugi sõltub fotodest ka, et õiged sügavused, kõrgused näha oleks.
Aaa jah, jõuks sees iluvõre juures.

Postitatud: E Jaan 06, 2014 22:47
Postitas pirx
tere123 kirjutas:B-osi saada on ikka meeletult ja hinnad normaalsed.

Lappan just hetkel erinevaid andmebaase. Bemmiga kattuvusi on jõhkralt, ei ole nii et paar asja kattuvad ainult.

Pidamise kulud peaksid seega olema mõistuse piires.
Kas tootekoodid on ka täpselt samad? Näiteks mina mäletan, et juhtmestik sama, aga pistikud erinevad-pin-d tagurpidi keeratud. Mootoriosad on jah üks-ühele. Mis veel muidu kattub?

Postitatud: E Jaan 06, 2014 22:54
Postitas Rein
Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?

Postitatud: N Jaan 09, 2014 22:12
Postitas pirx
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.

Postitatud: N Jaan 09, 2014 23:03
Postitas Rein
Aa mida see kasti lõppemine endast kujutab? Koju saab poolelt teelt kuidagi sõita, või on iga käiguga järsku tühjus?

Postitatud: T Veebr 10, 2015 16:42
Postitas sigaelmar
pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitused :)
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?

Postitatud: T Veebr 10, 2015 17:02
Postitas duud
sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga kõik on ainult sinu postitused :)
sest pirxil on olnud mõni LR.
samas pean kasti remondi rahas natuke vastu vaidlema, sõber tegi just mul tuttavajuures x5 käimakasti ning koos osadega tuli kopikas alla 500€...iva on selles, et kui tunned, et kast on imelik ning kilometraaz on ka juba paras siis mine lase ise ära teha nii, et kast veel töötab. mitte ribadeks kast, seda on tõesti kallim parandada.
turbo remont läheb ka vähem...sellega sama, et lõdvikut jne asju on turbol lihtne katsuda ja diagnoosida, tee seda tunde ja kilometraazi järgi, siis ei lase seda pilbasteks...

Postitatud: N Veebr 12, 2015 20:32
Postitas pirx
sigaelmar kirjutas:
pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui käimakast ära uuendada ja turbo ka kas siis 300-400 000 km pole eriti hirmutav? Palju kasti ja turbo hind umbes on?
Käigukast lõppeb iga 150 000 km järel ja turbo 250 000. Käigukasti remont 1500-2000 eur, turbo remont 500.
Kas see käigukasti probleem on tõesti nii hull nendel? Ma leian siin foorumis palju postitusi nende probleemide kohta aga enamus on sinu postitused :)
Ja kas 4,4 bensukas kasutab sama õnnetut käigukast?
Arvan, et tegu on väga hea ja vääääga mugava autoga, mida tasub osta. Ostmisel tuleks kohe valida korralik masin, mitte nagu enamus teevad, et ostavad raipe ja siis kiruvad kuidas laguneb. Ostmisel tuleks igaljuhul arvestada, et mingil hetkel on vaja remontida käigukasti ja mõnda asja veel ning siis sealt edasi muretuid kilomeetreid. Ja endiselt olen arvamusel, et läbi aegade on RR (Classic, II, III või IV) olnud ühed paremad, stiilsemad, võimekamad ja mugavamad maasturid. Kui kunagi rikkaks saan, siis ostan ka endale uuesti RR-i, see kord siis juba IV.

Postitatud: N Veebr 12, 2015 22:44
Postitas landy
Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.

Postitatud: N Veebr 12, 2015 23:43
Postitas duud
landy kirjutas:Kuna esimeste autode turule tuleksut on juba üle 10 aasta möödas, siis üha levinumaks veaks on kompressorite rikked. Reeglina saavad need alguse alarõhu veateadetest süsteemis. Seda eriti külmade ilmadega.
Kahjuks on tihti silindrid nii kahjustatud, et kompressorit remontida ei saa ja tuleb välja vahetada.
saab nii silindri kui kolvi eraldi osta...põmst pole osa mida ei saa nii vanale asjale eraldi osta. samas osad siiani toodavad neid pumbaosi...
külmad ilmad...jaa see on range nuhtlus...mul ka...kui juhuslikult webasto ei tööta, nagu mul oli, ei saa sa seda mootorit enne 50 km linnasõitu soojaks...siis tuleb sool jne ning hakkavad taga puksid käuksuma, kuigi ise on täiesti korras, määrde viga...homme testin pukside sisse miskit uut määret, vadame kas aitab.
kui aitab siis saab kohe uutele juba panna ning on muretu elu kuni loginani... :roll:

Postitatud: P Veebr 15, 2015 00:04
Postitas sigaelmar
Mis sümptomid kastil rikke puhul on? Kas on võimalik ka kasti tervist hinnata ostul?

Postitatud: E Mär 16, 2015 09:29
Postitas pirx
sigaelmar kirjutas:Mis sümptomid kastil rikke puhul on? Kas on võimalik ka kasti tervist hinnata ostul?
Soovitus: kui müüja ei suuda tõestada kasti remontimist, siis arvesta ostu puhul lihtsalt sellega, et mingil hetkel tuleb see kindlasti ette võtta.

Postitatud: E Veebr 08, 2016 22:00
Postitas tiit001
Kuidas muidu roostekindlusega lood on 10a ja natu vanemate RR-ga? Kas on ka mingeid spetsiifilisemaid kohti, või detaile, mida jälgida masina ostul?