3. leht 3-st

Postitatud: E Veebr 08, 2016 22:37
Postitas landy
tiit001 kirjutas:Kuidas muidu roostekindlusega lood on 10a ja natu vanemate RR-ga? Kas on ka mingeid spetsiifilisemaid kohti, või detaile, mida jälgida masina ostul?
Oleme mõnel autol märganud roostealgegeid tiivakaarte servadel ja uste/luukide seravdel Eriti, kui on olnud mingeid mehhaanilisi vigastusi.

Postitatud: T Veebr 09, 2016 23:33
Postitas tiit001
Et siis nii hull roostetaja pole, nagu mazda6:)
On neil tsingitud kered muidu, või osadel on, teistel pole? RR-d silmas pean!

Postitatud: K Veebr 10, 2016 00:01
Postitas landy
tiit001 kirjutas:Et siis nii hull roostetaja pole, nagu mazda6:)
On neil tsingitud kered muidu, või osadel on, teistel pole? RR-d silmas pean!
Mazda ja Land Rover on küll müügil samas poes, kuid ei ole omavahel suguluses.

Siin on üht-teist korrosioonikaitse kohta kirjas:
http://workshop-manuals.com/landrover/l ... reatments/

Postitatud: P Veebr 14, 2016 15:39
Postitas tiit001
Seda ma ei teadnudki, et mazda LandRoveriga ühes majas kuskil on... Lihtsalt olen kuulnud ja näinud, et mazdad roostetavad.

Et siis oleks isegi võimalik leida ilma roosteta 10a vana RR?

Postitatud: P Veebr 14, 2016 20:35
Postitas landy
tiit001 kirjutas:Seda ma ei teadnudki, et mazda LandRoveriga ühes majas kuskil on... Lihtsalt olen kuulnud ja näinud, et mazdad roostetavad.
Et siis oleks isegi võimalik leida ilma roosteta 10a vana RR?
Loomulikult on võimalik, tuleb tuua sellest Euroopa osast, kus teid ei soolata. Nendeks on Põhja-Norra, Põhja-Llapimaa Soomes, ning Lõuna-Euroopa riigid.
Viimat isai toodud ühele kliendile kerdoonooriks 1985 a. Toyota Land Crusiser 60 Polaarjoone tagant. Imelislet heas korras, kuna nii külams regioonsi ei soolatra teid.

Re: Range Rover III

Postitatud: L Mai 26, 2018 13:48
Postitas KristjanE
Selline küsimus oleks, et kas see 3.0 130kw jõuab seda kere edasi ka vedada? X5 nagu jõuaks, aga seal mõned kw juures ka. Siin lugedes siis olen aru saanud et 2005 ja 2006 aasta omad on kõige mõistlikum vaadata? Auto24 lehel vaadates jäi silma ka üks 3.0 tdv6. Kas see on mingi näpukas või on vähe levinud mootor? Muidu täiesti võhik ja ainult RRS mudelis istunud ja sõitnud korra, aga kui pidin kunagi tava RR kõrvale parkima ja nägema milline kolakas see on, siis tekkis huvi kohe endale ka vaatama hakkata :D. Miskid touksid ja Q7-med ei huvita väga, neid saab pmst igapäev remontida ja hooldada.

Re: Range Rover III

Postitatud: L Mai 26, 2018 17:57
Postitas landy
1. RR 3 e. L322 on jupi maad kergem, kui RRS. (L322 ja RRS ei ole oamavahel suguluses. RRS on tegelikult teise kerega Disco 3)
2. Vähe sellest, et suudab liigutada oma keret, suudab ta edukalt ka suurt haagist liiguta.
Viiamased 6..7 aastat on mu töökoha pealik pikkadeks (3,5 t.) haagise veo trippideks (soome, rootsi, leetu, jne. a) alati L322-e haagies ette rakendanud. Väga väärt ja mugav vedur.
3. Hea klient tegi mitu aastat pätti ja vedas taga suurt haagist millel kaks suurt haljastustrataktorit ( kogumsss ~ 4t +/-) ja pagarsiruumis vähemalt 100L kütust, varuosad/kulumaterjaldi, tööriistad ja muu vajalik mudru. Nimetas seda maailma mugavaimaks väikeveoautoks.
Hiljem ostsis C1 kategooriasse kuuluva poolhaagisega USA kastika.

Re: Range Rover III

Postitatud: L Mai 26, 2018 20:43
Postitas KristjanE
Seda ma põhja alt piilusin ja, et raami peal pill. Aga see 3.0 tdv6 on selle aasta käigul olemas ka reaalselt? Google räägib et peaks uuematel peal olema, mitte 2005 aasta mudelil? Igastahes kui haagist jõuab vedada, siis tuleb silm turul peal hoida. Aga mille poolest 2005/6/7 aasta omad paremad on kui vanemad?

Re: Range Rover III

Postitatud: L Mai 26, 2018 21:51
Postitas landy
2002-2006 BMW tehnika baasil, 2006-2007 üleminekuversoon (BMW-Frod mix) ja selt edasi juba puhas Ford.

Ülemineku e. facelift versiooni hinnatakse kõrgemalt seetõttu, et peal on veel lollikindel vanakooli BMW thenika, kuid sisemus ja välimus on "kaasaegsed".

Fordi tehnikale ülemikuga kadus ka senine vastupidavus ja 3,6L TDV8 tõi kaasa paljudele tuttavad probleemid tubrode ning sisse-ja väljallaskesüsteemidega.

Kui tahad,et see suur kere väga nobedalat liiguks ja suunurgad ülspoole tõuseks, ning bemmimehd foori tagant startides u tagatulesid nöeksid, siis soovitan valida 4,2L SuperCharge mootoriga isend.

Re: Range Rover III

Postitatud: P Mai 27, 2018 15:14
Postitas Alari
V8 Bensiin sobib sellele autole loomulikult paremini, see 130kw diisel on ikka väga uimane (0-100 13.6s), uuemad 3.6 ja 4.4 diislid on oluliselt võimsamad.

Re: Range Rover III

Postitatud: P Mai 27, 2018 16:59
Postitas landy
Alari kirjutas:V8 Bensiin sobib sellele autole loomulikult paremini, see 130kw diisel on ikka väga uimane (0-100 13.6s), uuemad 3.6 ja 4.4 diislid on oluliselt võimsamad.
Eks küsimus taandub selle, milleks autot vaja on, kas kihutamiseks või sihtotsrabeliseks kasutamiseks maastikul , vastupidvaks kulgemiseks ja töö tegemiseks. 3,0L BMW mootor saab selle maisnaga metas ja maastiul väga eeskujuliklt hakkama nii sügavas lumes, kui mudas.

3,6L Tdv8-ga kaasneb risk üsna märkimismäärseteks järelhoolduse väljaminekuteks. Tekkinud vigade ja/võ'i sümptomite ignoreerimine lõppeb paraku üsna pea ja vääarmatult kogu mootori riknemise ning välja vahetamisega. :(

Re: Range Rover III

Postitatud: T Mai 29, 2018 20:11
Postitas martinsl
Kui just kosmeetiliste uuenduste pärast 05 ja 06 aasta masinat ei soovi siis seda aastaarvu numbrit väga oluliseks ei peaks.
L322 ei ole v6 mootorit pandud tehasest. bmw r6 on, v8 bensiin ja v8 diisel. Tehnika poolest(02-06) on head/vead küllalt samad e53 bmw 'ga.
Td6 jaksab seda kere liigutada, jaksab haagist vedada.
Kui tahad maasturit sportliku auto dünaamikaga siis supercharged mudelid. Muudel juhtudel valiks midagi muud- lihtsamat.
Td6 kostub mootor päris korralikult salongi kiirendades võrreldes kõigi teiste mootoritega. Ühtlasel kiirusel sõites on ok. Paljud jupid bmw e53 samad aga hinna erinevus võib olla kohati üle 2x.
Nagu kõigil range roveritel, hakkab meie kliimas aastaringsel kasutamisel varem või hiljem tagumiste rattakoobaste juures roostet tekkima ja niisamuti tagaluugil. Mujal naljalt ei teki.
Igasugune mittetöötavad asjad salongis, toovad enamasti kaasa pigem korraliku väljamineku. Kasutatud mooduleid ja muud säärast võib osta siis kui raha palju.
Eelista võimalikult heas korras ja töötava tehnika/varustusega autot+ ajalugu vs äsja saabunud. Vead nagu kriibitud stange või higistavad tagatuled vms on kõige väiksemad, lihtsamad ja odavamalt korda tehtavad asjad selle auto juures.
Neid autosid müüakse vägagi laias hinnaskaalas. Korras veermiku(+vedrustus) ja x km või x aastat tagasi remonditud/taastatud käigukastiga jne auto kindlasti turu alumist hinda ei maksa.

Re: Range Rover III

Postitatud: P Juun 03, 2018 16:21
Postitas KristjanE
Mina tahaksgi just diislit, kuna enamasti oleks vaja vedada midagi jne. Bensukas on küll vaiksem ja vb ka mure vabam, aga minu silmis on maasturid siiski diislid. A8, S-klass jne sellised peaksid bensukad olema, lagina ja tahma vabad :D . Mõned küsimused veel, kuidas nendel veermik vastu peab? Ja kas nendel näeb varustuse nimekirja ka kuskilt, esindusest vms?

Re: Range Rover III

Postitatud: P Juun 03, 2018 20:30
Postitas landy
KristjanE kirjutas:Mina tahaksgi just diislit, kuna enamasti oleks vaja vedada midagi jne. Bensukas on küll vaiksem ja vb ka mure vabam, aga minu silmis on maasturid siiski diislid. A8, S-klass jne sellised peaksid bensukad olema, lagina ja tahma vabad :D . Mõned küsimused veel, kuidas nendel veermik vastu peab? Ja kas nendel näeb varustuse nimekirja ka kuskilt, esindusest vms?
Tehase varustuse nimekirja võid ka Imedepõllult VIN koodi alusel küsida.