Auto on siis range rover 3 td6 2002 aasta. Mõni aeg tagasi hakkas vibreerima ja väristama just siis kui sõidad 90km tunnis ja lisad õrnalt gaasi ja väristab kuni 100 ni välja , ja kui järsult juurde vajutada,siis viskab käigu alla põõrded kõrgemale,siis ei vibreeri. Esialgne arvamus oli et kardaanis on probleem. Kardaaniristil oli minimaalne lõtk mida käega ei tundnud,aga torutangide vahel andis tunda. Sai kardaani rist uueks kardaani tugipuki laager ka uueks ja ka kardaani balanseerimine cardan oü s. Aga probleem ei läinud ära. Niisis, äkki oskab keegi õelda mis võib põhjustada seda närvesöövat värinat ja vibratsiooni
Maiorov kirjutas:Auto on siis range rover 3 td6 2002 aasta. Mõni aeg tagasi hakkas vibreerima ja väristama just siis kui sõidad 90km tunnis ja lisad õrnalt gaasi ja väristab kuni 100 ni välja , ja kui järsult juurde vajutada,siis viskab käigu alla põõrded kõrgemale,siis ei vibreeri. Esialgne arvamus oli et kardaanis on probleem. Kardaaniristil oli minimaalne lõtk mida käega ei tundnud,aga torutangide vahel andis tunda. Sai kardaani rist uueks kardaani tugipuki laager ka uueks ja ka kardaani balanseerimine cardan oü s. Aga probleem ei läinud ära. Niisis, äkki oskab keegi õelda mis võib põhjustada seda närvesöövat värinat ja vibratsiooni
Palju auto läbisõit on ja millal viimati käigukasti remonditi? Kui linnas täpselt 55-ga sõita ja kui viimase käigu peale lülitab, kas siis vibreeerib ka?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
220000 on ees.ja eelmise omaniku jutu järgi on riias kast remonditud hiljuti. linnavahel pole siiani midagi tundnud. maanteel põhiliselt,siis kui viimane käik ja põõrded 2000 juures.
Natuke jama on nii masinat remontida kui lampi hakkad juppe vahetama ja midagi ei muutu. Ainult iga kord loodad et nüüd äkki.... Kas hüdromuhv on turbiin?
Soovitan ikka käia ära näiteks pesas ja lasta neil uurida, et miks vibra - meil oli D2-l vibra ja maanteel 110 peal suvel tuli ratas tänu sellele lõpuks alt ära. Vedas, et midagi hullu ei juhtunud - esikardaani pidime ainult ära vahetama ja uue velje rehvi ostma
Sain värinast lahti. Korra käis peast läbi ennegi pihusti möte,aga krt ainult 90 ga söites,et see peab midagi muud olema. Ja arvuti näitas veana mingit smooth running regulatorit, sellele googeldades mingit reaalsemat vastust ei saanud kui et pihustitest. Aga löpuks hakkas korraks yks silinder klöbisema,siis oli selge pilt. viisin pihustid stendi ja vahetati yhel ots ja teised hooldati ja uued seibid alla köigile. Nüüd sõit taas sujuv.