L322 ja gaasiseade

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

Vasta
Kasutaja avatar
soo
Unistan offroadist!
Postitusi: 54
Liitunud: T Jaan 28, 2014 15:07

L322 ja gaasiseade

Postitus Postitas soo »

Tervist

Kuna läbisõidud on läinud eeldatust 2x suuremaks, siis hakkas kuklas mõlkuma mõte gaasiseadmest.
Tegemist siis 4.4 V8 bensiinimootoriga ja auto aastast 2005.

Minu jaoks kõige suuremaks küsimärgiks on paagi paigutamise koht. Pagasiruumi suurt paaki ei soovi panna, kuna muidu pole võimalik suuremat hunnikut kola korraga vedada.
Paigaldatakse ka tagavararatta asemele. Aga kas RR-il annab sinna panna?
Peast ei mäleta, kuidas vedrustuse kompressor seal paiknes...
Ning kui vaja mingil põhjusel kompressorile ligi pääseda, kas siis on võimalik see paak lihtsasti eest ära tõsta?

Ehk on siin kellegil sellega kogemusi. Või soovitate selle mõtte hoopis aia tagumisse nurka sügavale maasse matta?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Äkki saad siit mõned vastused:
https://www.youtube.com/watch?v=bfrkFEYS_nY
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
soo
Unistan offroadist!
Postitusi: 54
Liitunud: T Jaan 28, 2014 15:07

Postitus Postitas soo »

Konsulteerisin Andrusega telefonis pikemalt ning laitis selle idee ikka väga maha.
Kaasnevad probleemid ja ajakulu ei pidanud liitri hinnast saadud võitu mitte kuidagi kompenseerima.

Aga tänud vastuse eest!
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Mul just samad mõtted ( disco III V8 ). Olen ka LR pesaga suheldnud ja vastus sama.

Rääkisin just Gaznetiga ja sain vastuse check engine jms probleemide kohta:

--------
See on jah kohutav kui palju räägitakse hirmu-jutte gaasiseadmetega kaasnevatest õudustest, senini oleme suutnud kõik nn. kuulujutud ümber lükata ja ära põhjendada.
Meie ettevõtte juht ütles mulle et ta isiklikult garanteerib, et antud sõidukil gaasiseadmest tingitud asjaoludel „Check engine“ viga ei tule!
--------

mainiti ka, et neil kogemus olemas Rangeroveritega. Garantii kohta veel järgmine lõik:

* Gaasiseadmele kehtib garantii kolm aastat, pihustitele 100 ́000 km. ning paigaldustööle on garantii eluaegne!


Kas kellelgi positiivseid kogemusi on? :)
from disco 2 disco
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Paak

Postitus Postitas Kalamees »

Paak pannakse tagavara ratta asemele, 90 liitrine. Ja kompressor tõstetakse välja, pagasiruumi.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
soo
Unistan offroadist!
Postitusi: 54
Liitunud: T Jaan 28, 2014 15:07

Postitus Postitas soo »

Ei oskagi seisukohta nüüd võtta.
Kui poleks Andrusega suhelnud, siis läheks paneks kohe gaasiseadme peale...

landy - tänud linkide eest! Vähemalt veendusin, et pagasiruum jääb mahult endiseks ning midagi segavat sinna ei tule.
Piiritagustes foorumitest nagu ei kajanud väga negatiivseid tagajärgi välja.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10302
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Väljamaa foorumitest jäi silma paar asja.
1. Kompressor kolib tuppa ja teen rohkem häält.
2. Õli vahetuse välpa tuleb palju tihedamaks teha.
3. Kasulik on bensuga aeg-ajalt sõita.
4. Varu rattast pead loobuma, sest välsit kandurit ka keegi ei veel ei paku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”