Tere
Põhimõtteliselt terve suve olen olnud kimpus jube pika käivitamisega. Vahetanud ära 3 kütusepumpa eri tootjailt ning ka kaks kütusefiltrit. Ja tulemus endiselt nukker.
Sõidukiks 2005a RR III 4.4 bensiinimootoriga, mis BMW päritolu.
Häda sai alguse vist juba maikuus, kui käivitumine muutus pikaks ja vaevaliseks (ca 3-5 sekundit) ning alati esimese korraga ei õnnestunud, vaid läks alles teisest katset käima.
Tookord ka kütusepump juba undas ning aimasin peatsest pensileminekust.
Alustuseks sai vahetatud kütusefilter, mis mõneks ajaks isegi aitas, aga paari nädala pärast lõppes ikkagi pump ära.
Asemele sai pandud alternatiivne B-osa pump, kuna originaal maksis üle 900 ja Boschi oma üle 700 euro.
Paar päeva kõik ok, aga siis hakkas jälle käivituse anomaalia uuesti peale. Seistes kadus surve ära.
Sai proovitud teist pumpa peale ning ka uut kütusefiltrit. Sama lugu - paar päeva kõik okei ning siis jälle laseb pikalt starterit enne kui käima läheb.
Mõõdeti survet mitmest kohast ning ka mitmes diagnostikafirmas. Järeldus - ilmselt paagi poolt vajub ajaga surve maha.
Uurisin pisut välismaistest foorumitest ning seal oli pandud asenduseks X5 kasutatav Boschi pump. Tellisin ära, lasin ära vahetada, aga olukord endine.
Vahetati ka mingisuguseid voolikuid pumba juures, kuid kasu ei miskit.
Külmkäivitusega isegi läheb enamvähem kohe kenasti tööle, aga kui auto üle 15 minuti seisnud, siis käivitus pikk.
Hetkel mõistus otsas... Proovisin ka lahtise korgiga sõita, aga ei täheldanud mingit muutust.
Ehk on keegi sarnase olukorraga maadelnud ning probleemist jagu saanud?
Tänud ette!
L322 4.4 V8 '05 pikk käivitus sooja mootoriga
Moderaator: landy
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt: