Range Rover Vogue 3,0tdi 130kw 2002a

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Range Rover Vogue 3,0tdi 130kw 2002a

Postitus Postitas reinzimees »

Sai ostetud siis selline masin trbo probleemiga. Ennem, kui nüüd uus turbo peale panna, mis oleks veel soovitslik puhastada või kontrollida? Seda kindlasti, et intercooler pesta ja cooleri torustik, kuid kas veel midagi olulist?
Mingi videos nägin, et mees võttis turbo vahetamiseks mootori maha, kas see peab tõesti paika? Ei tahaks uskuda.
moilo
Unistan offroadist!
Postitusi: 65
Liitunud: K Jaan 09, 2013 22:38

Postitus Postitas moilo »

Tere,

No TD6 mootoriga Rangel ei ole turbo vahetuseks kindlasti mootorit maha võtta vaja. Vahetada võiksid veel karterituulutuse filtri (asub klapikambrikaane peal), mootoriõli ja filtri. Ka õhufiltri. Üldiselt on tegu suhteliselt lihtsa protseduuriga, võrreldes mõne teise mootoriga (3,6 tdv8). Või mõne teise Land Roveriga. Discol või Range Rover Sportil tekib tahtmine mitte mootorit vaid suisa keret eemaldada turbo vahetamiseks. Range TD6 on väga ok remontida üldiselt. Paraku tuleb seda teha suhteliselt tihti.

Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Tere Discol vahetasin turbot 2x kuna õli viga ei olnud :oops: Seega peale turbo paigaldamist jäta stutsid natu lahti ja veendu õli surves
Ja disco 2 oli turbo vahetus u.30 min töö :D
reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Postitus Postitas reinzimees »

Mis põhjusel siis õlisurvet polnud?
reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Postitus Postitas reinzimees »

Sain täna turbo rikkepõhjuse teada. Nimelt ei ole õli turbost edasi liikunud, et on seal põlenud. Pakuti variant, et karterituulutuse klapp ei toimi või miskit, et tuleb see uus panna ning seejärel uue õliga lasta vähe aega käia ja kohe uuesti värske õli sisse. On kellegil miskit lisada ning kas asi peab paika? Kas see klapp on selle sama korpuse sees, kus asub karterituulutuse filtergi?
Kasutaja avatar
Mait07
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 171
Liitunud: K Mär 21, 2012 22:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Mait07 »

Mul oli õlikanalis ilmselt vaigu tükk ees.Veiko seda minu "tegevust" heaks ei kiitnud, aga lasin suruõhuga torud läbi ja praeguseks olen sõitnud uue turboga 10 K Km ja vaigu tükk pole siiani kuskil muud pahandust teinud
Kasutaja avatar
imedepõld
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 857
Liitunud: K Juun 05, 2013 20:40
Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Kontakt:

Postitus Postitas imedepõld »

Karterituulutuse klapp on sellel autol kuluosa. Hind ~55 EUR. Koheselt saadaval.
Imedepõld Grupp
Kollektiivsed kogemused Land Roveritega aastast 1996.
Inseneri Auto OÜ
info@imedepold.ee +372 56063006 (E-R 9:00-18:00)
https://www.facebook.com/imedepold.ee

MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
klubi@imdepold.ee
reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Postitus Postitas reinzimees »

Varuosad kõik olemas, vaja veel turbot oodata. Kõik on mõistetav, kuid kas on oluline põhjus, sellel topelt õlivahetusel? Samuti, mis õli soovtate kasutate antud mootoris, firma jne?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LR spetialiseerunud teenindusfirmad kasutavad uuemates Land Rover-ites Castrolit.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Castrol Edge 0w-40 on parim sellele mootorile. Olen ka täheldanud, et külmkäivituse klõbin kaob selle õliga.
Edu
Veiko
Kui on mure võib helistada 5232468
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

kasutan ka castrolit ning kõik toimib. õli ei ole koht kus kokku hoida. "BMW soovitab ka seda" :P
reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Postitus Postitas reinzimees »

Otsisin netist ja sain õli koguseks 8,3L kas see vastab tõele?
Kasutaja avatar
martin.paas
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: L Dets 05, 2015 21:36
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas martin.paas »

autodata näitab sellele mudelile nii engine with filter(s): liter 8.75 ja kas 5w/40 või 10w/40
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

martin.paas kirjutas:autodata näitab sellele mudelile nii engine with filter(s): liter 8.75 ja kas 5w/40 või 10w/40
Kui Veiko ütleb, et 0w-40 onhea ,siis tasub teda uskuda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
reinzimees
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Nov 27, 2015 15:55

Postitus Postitas reinzimees »

Autol nüüd turbo vahetatud. Kuid tagant viskab hirmsasti suitsu, just selline hallikas. Ilmselt vist katalüsaator õliga reostunud? Kas kannatab kuidagi puhastada, maha võtte või peaks uue panema?
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”