L322 magala ehitamine

Kui on mured 2002- 2010 Range Rover III (L322) mudeliga.

Moderaator: landy

Vasta
herr
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: K Mai 13, 2020 13:42

L322 magala ehitamine

Postitus Postitas herr »

Tere,

kas kellegil jagada kogemusi l322 magala ehitamisel?
Sooviks kaks ja pool inimest sinna ära mahutada. Nii 1-2 ööd. Max 180cm. Katusetelk on out-of-budget. Googeldatud juba on.

Variant 1.
Klappida tagumised seljatoed alla ja tõsta tagant põrandat 34cm (sahtliboks ka), et saaks ühtlase plate toetuma klapitud seljatugede peale, aga kui lisada veel juurde 10cm madrats, siis jääb lae vahele vähem kui 50cm, mis tundub veidi vähe.

Variant 2.
Jätta suurem kahene iste üldse koju ja võtta ainult ühene tagumine kaasa ja ööbimiseks see autost välja tõsta.
Tõsta tagant põrandat 15cm (sahtliboksi tarvis) ja jätkata samas tasapinnas platega kuni esimesed istmed vastu tuleavad.

Variant 3.
?
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: L322 magala ehitamine

Postitus Postitas landy »

Goodeldades tunub, et pole jah just kõige popim matkaauto ( vähemasti mite säästuööbimiste jaoks). Silma jäi kaks soovitust tagasitmete eemaldamiseks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DreamWalker
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 557
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: L322 magala ehitamine

Postitus Postitas DreamWalker »

Jõudu!

Kõige "säästlikum" variant on ise ehitada lahti klapitav voodi - eeldusel et akutrell ja saag ei põhjusta allergiat :roll: :twisted: :mrgreen:

Tegin endale disco2-te sama variandi - pool päeva nikerdamist ja kulu alla 50.- :roll: 8)
Tagaistmed jätad ikka autosse - kunagi ei tea kuna neid vaja võib minna - ööbimiseks klapid istmed alla, voodi klapid peale lahti
ja kui ei mahu kõik asjad ära siis viskad esimeste istmete peale ööseks ( autost välja ei hakka kindlasti midagi jätma)
Hommikul klapid voodi kokku ja kogu matka tavaari pagashi voodi peale ja seiklus võib jälle alata :wink:

Kindlasti tasuks mõelda ka ventilatsiooni peale öösel - inimene hingab omajagu veeauru välja ja hommikuks
on aknad seestpoolt märjad kui ei ole ventilatsiooni - praokil olevast aknast võivad aga tüütud mutukad või vihmapiisad
sisse trügida.
Ise meisterdasin väikese vent-ava/resti koos pisikese hääletu ventilaatoriga(arvuti 12V) - aken praokile ja see
sinna ava täiteks - hea värske õhk ja muretu magada. Hommikul aken üles ja sõit võib alata 8)

Kiire google L322 variant:

https://www.space4dreams.com/photo-gall ... ange-rover

Pilt
Pilt

Ja RRS kuigi idee on sama:

Pilt

Muhedaid seiklusi! 8)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: L322 magala ehitamine

Postitus Postitas landy »

RRS jaoks oli netis jah hulga lahenusi, aga selon taga ka ühes tükis luuk. RR III kalssikaline kaheosline tagaluuk (mis on mõnus asi istumiseks ja kummikute vahetuseks komplitseerib veidi sahtlite süsteemi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Range Rover III”